eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Budowa budynku socjalno -technicznego dla potrzeb Składowiska Odpadów w Wysiece

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-28

Bartoszyce: Budowa budynku socjalno -technicznego dla potrzeb Składowiska Odpadów w Wysiece
Numer ogłoszenia: 176385 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami sp. z o. o. w Bartoszycach , ul. Zbożowa 8, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7610650, faks 89 7610650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.pl , www.zgobartoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku socjalno -technicznego dla potrzeb Składowiska Odpadów w Wysiece.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz programu funkcjonalno-użytkowego- rozdział 4, § 18, pkt. 2. Niniejszym opracowaniem objęto budowę: - budynku socjalno-biurowego zlokalizowanego na terenie Składowiska Odpadów w m. Wysieka k/Bartoszyc, działka nr. 1/1.(obręb Markiny). I. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY a) BUDYNEK SOCJALNO-BIUROWY Forma architektoniczna i funkcja obiektu. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, w technologii tradycyjnej, spełniający funkcję biurową oraz zaplecza socjalno-sanitarnego dla pracowników obsługujących Składowisko. Podstawowe parametry techniczne budynku - długość - 22.14 m - szerokość - 11.37 m - wysokość - 5.05 m - powierzchnia zabudowy - 251.73 m2 - powierzchnia użytkowa - 212.85 m2 - kubatura - 975.00 m3 Pierwszoplanową czynnością, będzie przesadzenie kilkudziesięciu drzewek i krzewów, rosnących w miejscu planowanych inwestycji. Konstrukcja budynku Fundamenty żelbetowe wylewane na miejscu, ściany fundamentowe z bloczków żwirobetonowych, ściany nadziemia warstwowe, z pustaków POROTHERM gr. 25 cm ocieplone styropianem gr. 10 cm, w systemie BSO. Tynk zewnętrzny, strukturalny, (Baranek) gr. 2 mm, cokół ocieplony styrodurem gr. 8 cm i oblicowany płytkami klinkierowymi 6x25 cm. Strop nad parterem - dźwigary stalowe z dwuteownika NP- 240. Dach o konstrukcji drewnianej, czterospadkowy, pokryty blachodachówką. Rynny i rury spustowe, z blachy stalowej, powlekanej. Wokół opaska z kostki betonowej (Polbruk). Komunikacja dwoma wejściami- przez schody z kostki betonowej (Polbruk) otoczonej (Palisadą). Ponadto zaprojektowano schody na skarpie, z betonu B-20, zbrojone stalą A-O, oraz wierzchnią warstwą trudnościeralną i antypoślizgową z grysu kamiennego o fakturze 6,3 / 12,8 mm. Wewnątrz: ścianki działowe murowane z cegły, z tynkiem wapienno-cementowym, w pomieszczeniach sanitarnych, obłożone płytkami glazurowanymi. Na sufitach płyty gipsowo-kartonowe. Izolację termiczną stropu, stanowi wełna mineralna, natomiast posadzka cementowa docieplona styropianem gr. 10 cm. W zależności od przeznaczenia danego pomieszczenia, posadzki obłożone zostaną , płytkami (Gres), panelami podłogowymi typu HDF, wykładziną rulonową PCV lub terakotą. Stolarka okienna z PCV, dwuszybowa, podokienniki zewnętrzne, z blachy stalowej, powlekanej, wewnętrzne - z tworzywa sztucznego. Drzwi zewnętrzne, drewniane, ocieplone, wewnętrzne także drewniane, poza pomieszczeniem archiwum, gdzie mają być zamontowane drzwi stalowe, antywłamaniowe, a okno zabezpieczone kratą stalową. Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną. Budynek wyposażony zostanie w następujące instalacje: - elektryczną , odgromową i uziemiającą. - wodociągową z rur PP, izolowanych otuliną z pianki poliuretanowej, zimnej i ciepłej wody. Woda ciepła przygotowywana będzie w elektrycznych podgrzewaczach przepływowych. - kanalizacyjną, z rur PCV o połączeniach kielichowych, średnicy: 50, 75, 110, 160 mm. - wentylacyjną, grawitacyjną , a także ze wspomaganiem poprzez wentylatory elektryczne, z wyprowadzeniem rurami elastycznymi ponad dach, na którym mocowane będą wywietrzaki. - grzewczą, poprzez elektryczne piece akumulacyjne. II AKTUALNE UWARUNKOWANIA WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Z uwagi na fakt, że roboty budowlane będą prowadzone na czynnym kompleksie Składowiska Odpadów, konieczną jest współpraca z przedstawicielami zamawiającego, w tym dostosowywanie się do zaleceń w zakresie obowiązujących regulaminów dla tego rodzaju obiektów, jak też przestrzeganie odpowiednich przepisów BHP. III OGÓLNE WŁAŚCIWOŚCI FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE a) BUDYNEK SOCJALNO-BIUROWY Zestawienie pomieszczeń: 1. Korytarz I - 20.55 m2 2. Biuro - 28.20 m2 3. Biuro - 19.75 m2 4. Archiwum - 7.55 m2 5. Biuro - 14.00 m2 6. Biuro - 14.75 m2 7. W-C - 4.50 m2 8. W-C - 6.90 m2 9. Pom. gospodarcze - 1.80 m2 10. Szatnia brudna - 7.10 m2 11. Szatnia czysta - 7.00 m2 12. Suszarnia - 2.25 m2 13. Węzeł sanitarny - 6.85 m2 14. W-C - 4.75 m2 15. W-C - 4.85 m2 16. Korytarz II - 16.70 m2 17. Szatnia brudna - 7.95 m2 18. Suszarnia - 2.20 m2 19. Węzeł sanitarny - 7.60 m2 20. Szatnia czysta - 6.45 m2 21. Jadalnia - 21.15 m2 Razem 212.85 m2 IV UWAGI OGÓLNE Roboty należy prowadzić zgodnie z: Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a także Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r.) Integralnym składnikiem dokumentacji jest także Informacja Bezpieczeństwa I Ochrony Zdrowia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 7.000,00 złotych słownie: siedem tysięcy złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej niżej, formie: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: 83 1540 1072 2107 5000 0731 0001 z adnotacją (wadium - budynek socjalny) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) -poz. 2-5 w terminie do dnia składania ofert (do godz. 10.00), sposób przekazania: w oddzielnej oznakowanej kopercie w sekretariacie Zamawiającego. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art.45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium winna spełniać następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji tj. Zakład Gospodarki Odpadami Spółka z o.o. ul. Zbożowa 8, 11-200 Bartoszyce, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ) e) być gwarancją nieodwoływaną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca wykaże się wykonaniem wraz z potwierdzeniem w formie referencji 2 robót budowlanych polegających na wybudowaniu budynku kubaturowego. Minimalna wielkość 1 roboty 300.000,00 złotych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej: - odnośnie potencjału technicznego co najmniej: 1 spycharki min. 55 KW, 1 samochodem skrzyniowym do 5 T, 1 koparką o pojemności łyżki 0,25 m 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • odnośnie osób zdolnych do wykonania zamówienia co najmniej: 1 osobą z uprawnieniami konstrukcyjno budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót, 1 osobą z uprawnieniami w zakresie instalacji sanitarnych do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót, 1 osobą z uprawnieniami w zakresie instalacji elektrycznych do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót, 2 operatorami sprzętu, 1 kierowcą, 5 robotnikami wykwalifikowanymi. W stosunku do osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie należy udokumentować przynależność do właściwego samorządu zawodowego (aktualne zaświadczenie potwierdzające ubezpieczenie OC). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej przeznaczonej na finansowanie przedmiotowego zadania w kwocie nie mniej niż 300.000,00 złotych oraz posiadania aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 300.000,00 złotych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Terminu realizacji umowy. Zmiana może nastąpić tylko w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności powodujących niemożność realizacji przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie, z zastrzeżeniem, że okoliczności nie mogą wynikać z winy Wykonawcy. b) Wynagrodzenia, przy czym końcowa wartość wynagrodzenia należnego Wykonawcy nie może być wyższa niż kwota, na podstawie której został wybrany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgobartoszyce.pl, www.bartoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Odpadami Spółka z o.o. ul.Zbożowa 8 11-200 Bartoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Odpadami Spółka z o.o. ul. Zbożowa 8 11-200 Bartoszyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.