Chrzanów: sprzątanie i konserwacja budynku
Numer ogłoszenia: 176369 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chrzanowie, ul. Garncarska 9, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 625 71 00, fax 032 6276262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uschrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie i konserwacja budynku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1. Sprzątanie i utrzymanie w czystości budynku oraz terenu przyległego do budynku. Nazwa i kod określony w Słowniku Głównym Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 74731000-2 - Usługi sprzątania budynków. 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych. Zakres zamówienia: Powierzchnia użytkowa budynku ~2.231 m2, w tym powierzchnia biurowa ~1.261,05 m2, powierzchnia holi, korytarzy, klatek schodowych ~961 m2, sanitariaty ~55 m2, powierzchnia okien ~803 m2, teren utwardzony wokół budynku ~619 m2 oraz teren zielony wokół budynku ~619 m2. Zamówienie obejmuje sprzątanie budynku w dni robocze dla Urzędu po godzinach pracy oraz dodatkowo, we wskazanych pomieszczeniach o łącznej powierzchni ~150 m2 (ujętej w ogólnej powierzchni użytkowej budynku) do godziny 15.15 w obecności i pod nadzorem pracownika Urzędu. 2. Konserwacja i utrzymanie budynku w sprawności technicznej. Nazwa i kod określony w Słowniku Głównym Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji. 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych. 5071000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych. 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne. 50850000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli. 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego. 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji systemów i podobne. 3. Obsługa wewnętrznej centrali telefonicznej. Nazwa i kod określony w Słowniku Głównym Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 64214200-1 - Usługi centrali telefonicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Miejsce wykonania zamówienia: Urząd Skarbowy w Chrzanowie, ul. Garncarska 9 32-500 Chrzanów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2, 77.31.00.00-6, 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 45.45.30.00-7, 50.85.00.00-8, 50.41.32.00-5, 72.25.00.00-2, 64.21.42.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna aktualny wpis lub odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie w minimum 1 obiekcie. Zamawiający informuje, że przy ocenie spełnienia tego warunku będzie uwzględniał tylko usługi, z których każda spełnia łącznie następujące warunki: a) świadczenie usług przez okres minimum 6 miesięcy, b) powierzchnia użytkowa budynku objęta usługą minimum 1.500 m2, c) świadczenie usług w obiektach typu: urzędy, budynki biurowe i socjalne, szkoły, szpitale, urzędy skarbowe, muzea, banki, obiekty handlowe itp. z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów, itp. Ocena spełnienia warunku na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w formie oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną i dołączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług w minimum 1 obiekcie. 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna spełnienie dwóch poniższych warunków łącznie tj.: a)posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100.000 PLN, potwierdzone pismem banku, b)posiadaniem aktualnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000 PLN. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kserokopię w/w dokumentów potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej w żądanej wysokości po wyborze najkorzystniejszej oferty, i przedłożenia do wglądu jej oryginału wraz z dowodem zapłaty składki oraz złożenia uwierzytelnionych kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu przed podpisaniem umowy na świadczenia usług będących przedmiotem SIWZ. 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 7. Zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń. 8. Złożył dokumenty określone w części VI SIWZ. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Do momentu złożenia żądanego uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, oferta nie będzie rozpatrywana. Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów, oświadczeń i innych materiałów stanowiących załącznik do oferty złożonej przez wykonawcę wg formuły spełnia - nie spełnia. Wymagane dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby dokonującej poświadczenia, datą i napisem za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Nie złożenie, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz pozostałych dokumentów lub oświadczeń spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta w formie druku oferta stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie zgodnie z art.44 Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zawarte w druku oferty stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie zgodnie z art.22 Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zawarte w druku oferty stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Oświadczenie - zgodnie z art.24 ust.1 i 2 Pzp o nie wykluczeniu z udziału postępowaniu - zawarte w druku oferty stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych przez wykonawcę. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne; - dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z uiszczania podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 8.Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w SIWZ i jej załącznikach - zawarte w druku oferty stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 9.Oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert - zawarte w druku oferty stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 10.Oświadczenie o występowaniu w obrocie prawnym w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - zawarte w druku oferty stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 11.Oświadczenie w formie wykazu o wykonaniu podobnych usług zgodnie z wymogami okresowymi w części V pkt.3 SIWZ. 12.Potwierdzenie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej zgodnie z wymogami określonymi w części V pkt.4 SIWZ. 13.Kserokopia dokumentu posiadania umowy ubezpieczenia z tytułu prowadzonej działalności zgodnie z wymogami określonymi w części V pkt.4 SIWZ. 14.Oświadczenie o przyjęciu wymagań dotyczących warunków kar umownych - zawarte w druku oferty stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 15.Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków umowy - zawarte w druku oferty stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 16.Podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy wraz z integralnymi załącznikami - załącznik nr 3 do SIWZ. 17.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego. 18.Oświadczenie - Szacunkowa kalkulacja kosztów wykonania niniejszego zamówienia w rozbiciu na Sprzątanie i utrzymanie w czystości budynku oraz terenu przyległego do budynku, Konserwację i utrzymanie budynku w sprawności technicznej, Obsługę wewnętrznej centrali telefonicznej (wyszczególnienie kosztów 1 roboczogodziny). 19.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uschrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Chrzanowie ul. Garncarska 9 32-500 Chrzanów pok. 117, Ipiętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Skarbowy w Chrzanowie ul. Garncarska 9 32-500 Chrzanów pok. 117, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa sprzętu medycznego i materiałów do badań dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa licencji oprogramowania dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (powtórka)
- Przebudowa części DP 1022K w dwóch odcinkach na obszarze Gminy Alwernia
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
- Dostawa środków higienicznych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Przebudowa elewacji wejściowej wraz z dobudową wiatrołapu budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.