eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwaniska › Dostawa wraz z montażem, wyposażenia placu zabaw, mebli, zabawek, sprzętu informatycznego i multimedialnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Iwaniskach i jej filiach w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Iwaniska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Iwaniska: Dostawa wraz z montażem, wyposażenia placu zabaw, mebli, zabawek, sprzętu informatycznego i multimedialnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Iwaniskach i jej filiach w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Iwaniska
Numer ogłoszenia: 176368 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwaniska , ul. Rynek 3, 28-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8601254, faks 015 8601240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwaniska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem, wyposażenia placu zabaw, mebli, zabawek, sprzętu informatycznego i multimedialnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Iwaniskach i jej filiach w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Iwaniska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, wyposażenia placu zabaw, sprzętu informatycznego sprzętu multimedialnego oraz zabawek. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część I: Wyposażenie placu zabaw - kolorowa gąsienica, - zabawki wielofunkcyjne, - zamek klasyczny, - góra wspinaczkowa, - duże stoły piknikowe, - zjeżdżalnia duża, - koszykówka składana, - huśtawka - karuzela, - teren do zabaw, - zabawka na sprężynie 1 - osobowa, - statek piracki, - dżungla, Część II: Zakup mebli - stoły regulowane 2 osobowe, - krzesła regulowane (rozmiar 3-4), - krzesła regulowane (rozmiar 1-2), - meble szkolne, - dywan 2x3m, - biurko nauczyciela, - krzesło wysokie, - dwustronna biblioteczka, - regał z szufladami, Część III: Sprzęt informatyczny - notebook 17 z systemem operacyjnym Windows 7, - drukarka laserowa czarno - biała, - tablica interaktywna, - oprogramowanie do tablicy interaktywnej ćwiczenia grafomotoryczne, - oprogramowanie do tablicy interaktywnej matematyka, - oprogramowanie do tablic interaktywnych, - głośniki komputerowe, Część IV: Sprzęt multimedialny - uchwyt do rzutnika multimedialnego, - projektor krótkoogniskowy, - ekran projekcyjny, - radio z odtwarzaczem CD, - telewizor, - odtwarzacz DVD, - cyfrowy aparat fotograficzny Część V: 6 kompletów zabawek - Kuchenny kącik Toli, - Zestaw śniadaniowy, - Duży zestaw obiadowy, - Pojemnik z pokrywą, - Zestaw narzędzi do majsterkowania, - Klocki Leśne miasteczko, - Kolorowe drewniane klocki, - Wywrotka, - Betoniarka, - Koparka, - Wywrotka Midle Truck, - Straż pożarna, - Łóżeczko dla lalek, - Medyczny wózek, - Lalka Bobas, - Lalka płacząca, - Lalka Kasia Miss Piękności, - Śpiąca lalka, - Wózek głęboki z nosidełkiem, - Wózek Gondola, - Domek Klary, - Supermarket, - Klocki Middle box, - Klocki Maxi - unico, - Klocki wafle - mix, - Samochód Grand Cupe, - Samochód policyjny, - Kid cars 3 D Policja, - Garaż z drogą, - Zestaw do prasowania, - Żelazko, - Kostka manipulacyjna, - Piramida 5x5, - Piłka siatkowa, - Piłka nożna, - Piłka plażowa, - Labirynty na ścianę Chmurka Mai, - Labirynty na ścianę Samolot Gucia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.10.00.00 - Meble 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli złoży wykaz wszystkich najważniejszych wykonanych w tym okresie dostaw, a w ramach tych dostaw wykonał: Dla części I: Minimum dwie dostawy wyposażenia placu zabaw wraz z montażem na łączną kwotę minimum 60 000,00 zł Dla części II: Minimum dwie dostawy mebli w ramach których dostarczono m. in. Stoły, krzesła, regały na łączną kwotę minimum 40 000,00 zł Dla części III: Minimum dwie dostawy sprzętu informatycznego w ramach których dostarczono minimum 10 zestawów komputerowy wraz z oprogramowaniem (jednostka centralna (komputer) z monitorem gotowym do pracy lub/i komputer przenośny (laptop) gotowy do pracy.) na łączną kwotę minimum 40 000,00 zł Dla części IV: Minimum dwie dostawy sprzętu multimedialnego i RTV w ramach których dostarczono m. in. Projektor, ekran projekcyjny, telewizor, odtwarzacz DVD na łączną kwotę minimum 25 000,00 zł Dla części V: Minimum dwie dostawy kompletów zabawek na łączną kwotę minimum 15 000,00 zł Do pozycji wykazu dotyczących opisanych wyżej dostaw należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia w którym Wykonawca dla każdego produktu w tym programów określi nazwę producenta, typ/model oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwaniska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Iwaniska, Rynek 3, 27-570 Iwaniska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie w Urzędzie Gminy Iwaniska, ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Iwaniska.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.