eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (samojezdnego) do utrzymania ulic na terenie miasta Kalisza.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-28

Kalisz: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (samojezdnego) do utrzymania ulic na terenie miasta Kalisza.
Numer ogłoszenia: 176335 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149419 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 59 85 200, faks 62 59 85 201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (samojezdnego) do utrzymania ulic na terenie miasta Kalisza..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.2. Szczegółowe wymagania co do przedmiotu zamówienia: 4.2.1 Jednostka centralna a) min. moc: 25 KM b) napęd: hydrauliczny c) stały napęd na 4 koła d) układ kierowniczy: hydrauliczny, przegubowy e) silnik zamontowany w tylnej części pojazdu f) kabina - ogrzewanie - wycieraczka przednia - wycieraczka tylna - spryskiwacz wycieraczki - oświetlenie drogowe - oświetlenie robocze (tył) - lusterka boczne - wyeksponowane, zewnętrzne światło ostrzegawcze (kolor żółty) 4.2.2 Osprzęt a) agregat koszący: - szerokość koszenia: min. 1300 mm - system mielący - regulowana wysokość koszenia - sterowanie: hydrauliczne b) szczotka zamiatająca - czołowa - szerokość pracy: min. 1300 mm - zbiornik na odpady - min. poj. 150 dm3 - regulowany kąt zamiatania - system zraszania - koła postojowe do szczotki - sterowanie: hydrauliczne c) szczotka zamiatająca - boczna - szerokość pracy: min. 350 mm d) pług śnieżny - szerokość pracy: min. 1300 mm (regulowana) - wysokość pługu: min. 500 mm - możliwość regulacji pozycji pługu - sterowanie: hydrauliczne e) piaskarka - szerokość pracy: min. 800 mm - ładowność: min. 150 kg f) ładowarka - szerokość pracy: min. 800 mm - ładowność: min. 100 kg g) urządzenie ciśnieniowe do mycia tablic znaków drogowych - lanca wraz z wężem - min. długość węża: 5 m - pojemnik na wodę - min. poj. 150 dm3 4.3. Inne koszty i wymagania dot. przedmiotu zamówienia. 4.3.1. koszty związane z transportem do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4.3.2. przekazanie urządzenia przez Wykonawcę nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego z opisem stanu technicznego oraz na podstawie złożonych dokumentów. 4.3.3. urządzenie musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem 4.3.4. wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe 4.3.5. dostawca jest zobowiązany do podania nazwy, marki, typu, parametrów i producenta oferowanego sprzętu oraz siedziby i adresu serwisu. 4.3.6. koszt przeszkolenia obsługi sprzętu ponosi wykonawca. 4.4. Wymagane dokumenty dostarczane wraz z urządzeniem. - książka pojazdu lub karta pojazdu. - książka i karta gwarancyjna - komplet dokumentów umozliwiających rejestrację pojazdu we właściwym urzędzie. - instrukcja obsługi w języku polskim 4.5. Gwarancja i serwis pogwarancyjny. Wykonawca musi posiadać serwis gwarancyjny i pogwarancyjny . Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym. W celu prawidłowej realizacji napraw gwarancyjnych Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełen serwis części zamiennych. Wymagane warunki gwarancji: - urządzenie wraz z osprzętem : 30 miesięcy - czas przybycia serwisu od momentu zgłoszenia awarii: do 3 godzin. - czas usunięcia awarii lub dostarczenia sprzętu zamiennego na czas awarii: w ciągu 24 godzin. Zmiany: b) szczotka zamiatająca - czołowa - szerokość pracy: min. 1300 mm - zbiornik na odpady - min. poj. 100 dm3 - regulowany kąt zamiatania - system zraszania - zbiornik na wodę min. 100 dm3 - koła postojowe do szczotki - sterowanie: hydrauliczne g) urządzenie ciśnieniowe do mycia tablic znaków drogowych - lanca wraz z wężem - min. długość węża: 5 m - pojemnik na wodę - min. poj. 500 dm3. 4.2.2 Osprzęt a) agregat koszący: - szerokość koszenia: min. 1220 mm - system mielący - regulowana wysokość koszenia - sterowanie: hydrauliczne. 4.2.2 Osprzęt b) szczotka zamiatająca - czołowa - szerokość pracy: min. 1300 mm - zbiornik na odpady - min. poj. 100 dm3 - regulowany kąt zamiatania - system zraszania - koła postojowe do szczotki - sterowanie: hydrauliczne. 4.4. Wymagane dokumenty dostarczane wraz z urządzeniem. - książka pojazdu lub karta pojazdu. - książka i karta gwarancyjna - komplet dokumentów umozliwiających rejestrację pojazdu we właściwym urzędzie. - instrukcja obsługi w języku polskim W przypadku dostarczenia pojazdu wolnobieżnego, nie przekraczającego prędkości przejazdowej 25km/h, Zamawiający odstępuje od wymogu dostarczenia dokumentów wymaganych przy rejestracji pojazdu we właściwym urzędzie oraz świadectwa homologacji. W takim przypadku Wykonawca musi dostarczyć oświadczenie mówiące o braku konieczności wymagania ww. dokumentów...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (samojezdnego) do utrzymania ulic na terenie miasta Kalisza.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa MG Maria Gulczyńska, ul. Łódzka 165, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 195525,00

  • Oferta z najniższą ceną: 195525,00 / Oferta z najwyższą ceną: 244708,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.