eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Zakup nagłośnienia i kinotechniki kina otwartego w ramach inwestycjiUrządzenie terenu przy ulicy Kajki w Kętrzynie do organizacji imprez plenerowych - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-21

Kętrzyn: Zakup nagłośnienia i kinotechniki kina otwartego w ramach inwestycji: Urządzenie terenu przy ulicy Kajki w Kętrzynie do organizacji imprez plenerowych - etap II
Numer ogłoszenia: 176312 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn , ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nagłośnienia i kinotechniki kina otwartego w ramach inwestycji: Urządzenie terenu przy ulicy Kajki w Kętrzynie do organizacji imprez plenerowych - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup NAGŁOŚNIENIA I KINOTECHNIKI KINA OTWARTEGO o następujących minimalnych parametrach: I. Aparatura projekcyjna kina otwartego, na którą składa się: 1) Kinowy projektor cyfrowy drugiej generacji spełniający standardy DCI oraz wymogi bezpieczeństwa materiału cyfrowego CineLink II, rozdzielczość 2048x1080 pixeli czyli 2K wg DCI, kontrast min 2200:1, jasność 31000 AnsiLumen, lampa ksenonowa standardowa do 7000W, konfiguracja projektora poprzez wbudowany Web-Browser, funkcje Lens Shift i Lens Memory, automatyczna regulacja jasności i natężenia prądu do lampy, funkcja memory dla pozycji obiektywu i natężenia światła, warstwa DMD w układzie wewnętrznym zapobiegająca odkładaniu się kurzu. Konstrukcja modułowa ułatwiająca serwis, w tym modułowa konstrukcja latarni umożliwiająca szybką wymianę lampy ksenonowej pomiędzy trybem 2D/3D. UWAGA: Projektor musi posiadać możliwość rozbudowy o urządzenia/przystawki do projekcji 3D (bez konieczności wymiany projektora)- 1 komplet 1A) Obiektyw zmotoryzowany zespolony dla formatu panoramicznego i kaszetowego bez oddzielnej nasadki anamorficznej typu zoom odpowiedni dla warunków projekcji - 1 komplet 1B) Lampa ksenonowa minimum 7000W dedykowana dla projektora cyfrowego - 1 sztuka 1C) Procesor wizyjny-switcher/scaler dla obsługi sygnałów wizyjnych z innych źródeł: komputer, DVD, beta, satelita itp. z wejściem DVI, komponent video, kompozyt video - 1 komplet 1D) Rack 19 stolik uniwersalny pod projektor serwer i scaleń - 1 komplet 1E) Mini laptop do sterowania projektorem wraz z oprogramowaniem - 1 komplet 1F) Serwer kinowy - 1 komplet spełniający normy wyznaczone dla profesjonalnego kina cyfrowego przez standardy DCI oraz wymogi bezpieczeństwa materiału cyfrowego (CineLink II), wyjścia analogowe audio (przetwornik cyfrowo-analogowy), wyjścia cyfrowe audio: w standardzie 16xAES Audio Outputs - odtwarzanie obrazów 24,25,30,48,50 oraz 60 kl/sek, - odtwarzanie formatów JPEG 2000 (2K oraz 4K), MPEG2 (1080p,720p) - pełna diagnostyka zdalna (przez Internet) - możliwość zdalnego poprzez Internet upgreadu softwaru, - pamięć dyskowa o pojemności minimum 1,6 TB możliwość upgradeu bez konieczności wymiany sterownika - zintegrowany wyjściowy przetwornik cyfrowo-analogowy dźwięku wielokanałowego - licencja do odtwarzania plików Dolby 3D - klawiatura i monitor dedykowane do obsługi serwera 1G) Odtwarzacz Blu-Ray - 1 komplet Standardy odtwarzania obrazu: AVC-HD, BD-R, BD-RE, BD-ROM (Blu-ray), DivX, DVD+R/RW, DVD-R/RW, DVD Video, VCD Standardy odtwarzania dźwięku: CD-Audio, CD-R/RW, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby True HD, DTS, DTS-HD, MP3 Cyfrowe wyjście HDMI. 1H) Procesor kinowy do odtwarzania dźwięku w systemie 5.1 np. Dolby CP 750 lub alternatywnie równoważny 1 komplet 2. Ekran kinowy elektrycznie zwijany, wał nawijania łożyskowany, odwijanie przez wałek dolny, folia ekranowa PCV pełna, wymiary 10mx5m - 1 komplet 3. Montaż i uruchomienie powyższych urządzeń oraz przeszkolenie obsługi II. Nagłośnienie sceniczne i kinowe, na które składa się: 1) Głośnik aktywny,2-drożny kompaktowy system liniowy, max SPL 130dB, 800/3200W/8omega, pasmo: 34Hz-20kHz,12, - 8 sztuk 2. Głośnik aktywny kompaktowy subwoofer bass-reflex, max SPL130dB,800W/3200W/8omega, pasmo 34Hz-220Hz,18 - 8 sztuk 3. Rama do głośników scenicznych wymienionych wyżej - 2 sztuki 4. Pas atestowany do zawieszania systemu nagłośnienia - 2 sztuki 5. Monitory odsłuchowe sceniczne - 6 kompletów 6. Mikser cyfrowy 8 wejść mono, 4 wejścia stereo, 4 powroty stereo z regulacją poziomu, 4 wyjścia aux -1 komplet 7. Procesor dwukanałowy 31-pasmowy korektor graficzny, system redukcji szumów i limiter -1 komplet 8. Odtwarzacz DVD video w wersji rack z wyjściem HDMI - 2 kompety 9. Mikrofony system bezprzewodowy odbiornik + nadajnik do ręki z kapsułą dynamiczną + zasilacz, rackmount kit, walizka, uchwyt - 4 komplety 10. Statyw mikrofonowy z teleskopowym bomem i uchwytem mikrofonowym , - 4 komplety 11. Flight cases na 2szt. mikrofonów bezprzewodowych (kufry transportowe/ futerały) - 4 komplety 12. Pokrowiec na głośniki - 8 sztuk 13. Flight cases na mikser z szufladą na mikrofony i akcesoria - 1 komplet 14. Stage box do statywu 1 szt. 15. Okablowanie komplet 1 kpl. 16. Montaż, uruchomienie i przeszkolenie obsługi - - Podane w powyższym opisie przedmiotu zamówienia parametry określają wymagane minimalne parametry techniczne lub standardy jakościowe. Oferowane przez dostawców wyroby muszą posiadać minimum cechy i parametry określone w powyższych tabelach, muszą posiadać minimum określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. - Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ. - Wszystkie zaoferowane towary muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniają warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). - Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu lub deklaracji producenta/Wykonawcy na zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia określonym szczegółowo w pkt 3 ppkt 3 SIWZ znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (oferty równoważne nie mogą być gorsze pod względem posiadanych parametrów jakościowych, ilościowych oraz spełniać minimum te same funkcje). Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 PZP. - Dostawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. III. WYMAGANIA DODATKOWE: a) transport; podest na kółkach, nosidła, osłony, skrzynie do składowania sprzętu; b) skrzynki narzędziowe: wyposażone w zapasowe elementy oraz komplet narzędzi do montażu z instrukcjami obsługi; c) gwarancja i serwis: - okres serwisu gwarancji: minimum 36 miesięcy; - czas reakcji serwisowej: maximum 2 dni; - wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu pogwarancyjnego oraz dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji, nie krócej jednak niż 5 lat od upływu gwarancji; d) parametry (czas) montażu/demontażu: nie dłuższy niż 12 h w wykonaniu max. 3 osób; e) aprobaty techniczne, atesty, oraz zgodność z przepisami prawa; f) dostawa NAGŁOŚNIENIA I KINOTECHNIKI KINA OTWARTEGO obejmuje transport i montaż w obiekcie przy ul. Kajki, miasto Kętrzyn oraz przeszkolenie obsługi w 2010 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium, 2) wadium w wysokości 20.000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, którego wadium dotyczy) w terminie do dnia 29.06.2010r. do godz. 10:00, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 6) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8) Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy z montażem nagłośnienia kinowego i cyfrowej aparatury kinowej na wartość nie mniejszą niż 400 000 zł PLN każda dostawa

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy -zał. nr 1a) do SIWZ. 3) zaakceptowany poprzez zaparafowanie każdej strony wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ, 4) dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: a) zmiana sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy, b) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, c) zmiana harmonogramu rzeczowego dostawy, montażu i uruchomienia jedynie za uprzednią pisemną zgodą stron umowy, e) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą , f) rezygnacji z wykonania części zamówienia, nie przekraczających jednak 10 % wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kętrzynie 11-400 Kętrzyn ul. Wojska Polskiego 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Kętrzynie 11-400 Kętrzyn ul. Wojska Polskiego 11 (Punkt Obsługi Interesantów - parter Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie przedmiotu zamówienia dofinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.