eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa systemu kodu czasowego oraz modularnego zestawu urządzeń audio wideo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Szczecin: Dostawa systemu kodu czasowego oraz modularnego zestawu urządzeń audio wideo.
Numer ogłoszenia: 176296 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. w Warszawie Oddział w Szczecinie, ul. Niedziałkowskiego 24, 71-410 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4810402, fax 091 4231109.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu kodu czasowego oraz modularnego zestawu urządzeń audio wideo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń: Zadanie 1: Modułowy generator-procesor kodu czasowego, zewnętrzny odbiornik GPS, pulpit sterujący,oraz wyświetlacze, Zadanie 2:Wzmacniacz rozdzielczy, przetworniki synchronizatory audio-wideo, wysokiej jakości przetworniki SDI, potrójny przetwornik podglądowy SDI/PAL, Embedder konałów dźwięku cyfrowego i analogowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.21.10.00 - Urządzenia do nadawania audycji Kod CPV wg słownika 2008: 32.21.10.00 - Urządzenia do nadawania audycji Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane Wysokość wadium wynosi: Zadanie 1. 1 000 (słownie: jeden tysiąc złotych) Zadanie 2. 2 000 (słownie: dwa tysiące złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy; 2.W wypadku gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak ust. 1 (i odpowiednio w ust. 3, 4) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców. Oświadczenie z art. 22 pzp musi być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wszystkie dokumenty wymienione w ust. 1 - 4, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 6.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 71-410 Szczecin, ul. Niedziałkowskiego 24, blok A, pokój II 11A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 10:00, miejsce: 71-410 Szczecin, ul. Niedziałkowskiego 24, wieżowiec X piętro, pok. nr 3 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez zamawiającego: 1)specyfikacja cenowa dla urządzeń zamawianych, przygotowana w sposób podany Specyfikacji - najlepiej w postaci formularza cenowego - podpisana przez osobę upoważnioną; 2)opisy zawierające informacje dotyczące przedmiotu zamówienia w postaci szczegółowych danych technicznych publikowanych przez producenta oferowanych produktów, które pozwolą Komisji przetargowej ocenić, czy oferowane produkty spełniają wymagania techniczne zawarte s.i.w.z.(Opis przedmiotu zamówienia). Dokumenty stanowiące informacje techniczne mogą być sporządzone jedynie w języku polskim. W przypadku braku publikacji w języku polskim należy dostarczyć ich tłumaczenia poświadczone przez Wykonawcę; 3)zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: normy bezpieczeństwa, kompatybilności elektromagnetycznej (EMC) i niskonapięciowej (LVD); 4)oświadczenie o równoważności zgodnie z zapisami w SIWZ. DATA, GODZINA i MIEJSCE OTWARCIA OFERT: Oferty zostaną otwarte dnia 05.10.2007r. o godzinie 11:05 w Szczecinie przy ul. Niedziałkowskiego 24, wieżowiec X piętro, pokój nr 9 (sala konferencyjna)

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw urządzeń do generowania, konwersji i wyświetlania kodu czasowego i sygnałów zegarowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modułowy generator-procesor kodu czasowego, zewnętrzny odbiornik GPS, pulpit sterujący,oraz wyświetlacze,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.21.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modularny zestaw urządzeń audio wideo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzmacniacz rozdzielczy, przetworniki synchronizatory audio-wideo, wysokiej jakości przetworniki SDI, potrójny przetwornik podglądowy SDI/PAL, Embedder konałów dźwięku cyfrowego i analogowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.