eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościeradów › Budowa drogi leśnej w leśnictwie Budy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Gościeradów: Budowa drogi leśnej w leśnictwie Budy
Numer ogłoszenia: 176277 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gościeradów, ul. Folwark 1e, 23-275 Gościeradów, woj. lubelskie, tel. 015 8381174, fax 015 8381102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/goscieradow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej w leśnictwie Budy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi leśnej w leśnictwie Budy na odcinku km 0+000-1+140 i szerokości jezdni 3,5 m. Prace polegają na wykonaniu: - profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - podbudowa tłuczniem sortowanym do 63 mm (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm), zagęszczenie jej mechanicznie, - wykonanie górnej warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego po zagęszczeniu 6 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót zał. nr 2a do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1 000.00 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz spełniają wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 wymienionej ustawy, 1.1.Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia 1.2.Wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o podobnym rozmiarze (minimum 150 tys. zł) i charakterze, odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie, 1.3.Dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: 2.1. Ustalają lidera, 2.2. Spełniają warunki z pkt. 1,1.1, oddzielnie każdy z Wykonawców, 2.3. Spełniają pozostałe punkty łącznie, Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty - formularz oferty zał. nr 1 do SIWZ 2.Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie, bez zatrudniania podwykonawców. Zamawiający dokona oceny w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4), 4. Kopię dokumentów potwierdzające uprawnienie pracownika do kierowania robotami budowlanymi; - stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, - zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie 2 robót budowlanych - na wzorze stanowiącym załącznik nr 6, oraz referencje lub protokóły odbioru robót lub opinie potwierdzające zakres i jakość wykonanych prac, 6. W przypadku oferty wspólnej: 6.1. Pełnomocnictwo dla lidera (załącznik nr 5), 6.2. Dokumenty jak w pkt. 1, 2, oddzielnie każdy z Wykonawców, 6.3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia łącznie,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/goscieradow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościeradów Folwark 1e 23-275 Gościeradów..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Nadleśnictwo Gościeradów Folwark 1e, pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.