eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty remontowe budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 (przedsionek wejścia od ul. Głowackiego, schody i tarasy zewnętrzne).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-05

Rzeszów: Roboty remontowe budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 (przedsionek wejścia od ul. Głowackiego, schody i tarasy zewnętrzne).
Numer ogłoszenia: 176237 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140873 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie, Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 (przedsionek wejścia od ul. Głowackiego, schody i tarasy zewnętrzne)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie, Al. Piłsudskiego 12 w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO o wartości szacunkowej poniżej 125 000,00 EURO. CPV - 45 21 31 50 - 9 Roboty budowlane w zakresie biurowców CPV - 45 43 10 00 - 7 Kładzenie płytek 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych związanych z wykonaniem remontu przedsionka w głównym ciągu komunikacyjnym budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie oraz remontu schodów zewnętrznych i tarasu przy budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie, w zakresie; 1.2. Zakres robót 1.3.1 Remont przedsionka w głównym ciągu komunikacyjnym: 1.3.1.1.Demontaż centrali SAP typu POLAN 2000 oraz system SWiN (powyższe urządzenia przez okres trwania remontu muszą być sprawne-przełożenia należy zlecić firmie specjalistycznej). 1.3.1.2.Zdemontowanie ścianki przeszklonej wraz z drzwiami wykonanymi z PCV. 1.3.1.3.Demontaż ścian działowych z usunięciem gruzu z budynku. 1.3.1.4.Demontaż stropu podwieszanego. 1.3.1.5.Skucie niezbędnej ilości płytek posadzkowych. 1.3.1.6.Wykucie bruzdy i montaż konstrukcji z HEB 160. 1.3.1.7.Wykonanie ścianki działowej GK z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych z pokryciem obustronnym dwuwarstwowym. 1.3.1.8.Wykonanie ścianki i drzwi aluminiowych przeszklonych z montażem istniejącej automatyki drzwiowej ocieplonych wełną gr 100mm. 1.3.1.9.Montaż instalacji elektrycznej. 1.3.1.10.Ponowny montaż centrali SAP typu POLAN oraz systemu SWiN wraz z niezbędnym okablowaniem z uzgodnieniami firm przeprowadzającymi konserwację systemów. 1.3.1.11.Montaż sufitu podwieszonego. 1.3.1.12.Malowanie pomieszczeń. 1.3.2.Remont schodów zewnętrznych i tarasu: 1.3.2.1.Rozebranie zniszczonych okładzin. 1.3.2.2.Skucie powierzchni dla uzyskania odpowiednich spadków. 1.3.2.3.Wyrównanie i zagruntowanie podłoża. 1.3.2.4.Przycięcie i dopasowanie i ułożenie płytek przeciwpoślizgowych, mrozoodpornych 5-klasy ścieralności na zaprawie klejącej. 1.3.2.5.Izolacja przeciwwodna murków oporowych i malowanie. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i projekt budowlany..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PETROS Handel - Produkcja - Usługi Jerzy Petryczkiewicz, ul. Letnia 14 lok.1, 35-303 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57064,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71765,04

  • Oferta z najniższą ceną: 71765,04 / Oferta z najwyższą ceną: 73110,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.