eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibie Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-06

Wrocław: Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibie Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 176212 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50755 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 15/17, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 372 37 28, faks 71 342 99 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibie Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zestawienie powierzchni do sprzątania: Powierzchnia wewnętrzna pozioma siedziby Zamawiającego DBG i TR we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 15/17 - ok. 570 m2, Powierzchnia wewnętrzna pionowa siedziby Zamawiającego DBG i TR we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 15/17: okna cztero - skrzydłowe - 36 sztuk wysokość 3,79 ( ok. 288 m2 ), żaluzje okienne 28 sztuk ok. 318 m2 Zakres usług sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości siedziby Zamawiającego: Czynności wykonywane codziennie: Zapewnianie środków czystości, posiadających stosowne atesty, potrzebnych do mycia i umożliwiających czyszczenie powierzchni biurowych. Odkurzanie i mopowanie podłóg ( przy użyciu środków antystatycznych). Codzienne usuwanie śmieci i wymiana plastikowych worków na śmieci - worki o pojemności 35 l. Bieżące ścieranie kurzu z mebli, odkurzanie tapicerki meblowej, foteli. Zmywanie blatów biurek środkami konserwująco-myjącymi. Usuwanie odcisków palców z powierzchni szklanych, drzwi, framug i kontaktów. Czynności wykonywane raz w tygodniu i cyklicznie: Mycie parapetów okiennych ( raz w tygodniu) Mycie grzejników ( raz w miesiącu) Mycie sprzętu komputerowego ( w tym monitorów i klawiatur) oraz aparatów telefonicznych odpowiednimi środkami ( raz w miesiącu) Mycie okien dwa razy w roku. Pranie żaluzji okiennych ( raz w roku) Mycie żyrandoli i lamp ( 3 lampy szklane okrągłe, 6 plafonów i 81 Lamp sufitowych Raster, 18 lamp podwieszanych ( na jedną jarzeniówkę) - 2 razy w roku) Odkurzanie listew przypodłogowych (wg potrzeb) Przecieranie ram obrazów, lamp, żyrandoli ( wg potrzeb) Mycie koszy na śmieci ( wg potrzeb) Czyszczenie zabrudzeń na ścianach (wg potrzeb) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość osób do świadczenia usług sprzątania i utrzymywania w czystości tak, aby codziennie na bieżąco wykonywane zostawały wszelkie prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Czynności w zakresie sprzątania wykonywane będą przez wykonawcę jego środkami technicznymi i chemicznymi, tj. narzędzia, odkurzacze, szczotki, miotły, zmiotki, odzież ochronna, proszki, płyny, środki dezynfekująco - zapachowe, płyny antystatyczne itp. Wykonawca wykonywać będzie powyższe czynności w godzinach pracy urzędu: w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do godz. 15.30 lub w innych godzinach, gdy zajdzie taka konieczność...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRCLEANING sp. zo.o., ul. Ptasia 10, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.