eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-16

Lwówek Śląski: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 176185 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim , ul. Szpitalna 4, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 75 6442872, faks 75 6442872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.powiatlwowecki.pbox.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2012/2013, z podziałem na pięć zadań (dopuszcza się składanie ofert częściowych), obejmujących obszarem tereny zgodnie z wykazem dróg stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie 1 - obszar I gminy Mirsk Zimowe utrzymanie dróg na terenie I gminy Mirsk obejmuje: - odśnieżanie dróg powiatowych na długości 46,382 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi odcinków wskazanych przez Zamawiającego (łącznie 18,6 km), zgodnie z wykazem ewidencyjnym dróg oraz zasadami i standardami ZUD. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych (wirnik, ładowarka), których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Ponadto zamówienie obejmuje załadunek piaskarek. Zadanie 2 - obszar II gminy Mirsk oraz część gminy Gryfów Śląski Zimowe utrzymanie dróg na terenie II gminy Mirsk oraz częściowo na terenie gminy Gryfów Sląski obejmuje: - odśnieżanie dróg powiatowych na długości 17,492 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi odcinków wskazanych przez Zamawiającego (łącznie 9,04 km), zgodnie z wykazem ewidencyjnym dróg oraz zasadami i standardami ZUD. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych (ładowarka), których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Ponadto zamówienie obejmuje załadunek piaskarki. Zadanie 3 - obszar gminy Gryfów Śląski Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Gryfów Śląski obejmuje: - odśnieżanie dróg powiatowych na długości 31,765 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi odcinków wskazanych przez Zamawiającego (łącznie 17,8 km), zgodnie z wykazem ewidencyjnym dróg oraz zasadami i standardami ZUD. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych (ładowarka), których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Ponadto zamówienie obejmuje załadunek piaskarki. Zadanie 4 - obszar gminy Lubomierz oraz część gminy Gryfów Śląski Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Lubomierz oraz częściowo na terenie gminy Gryfów Śląski obejmuje: - odśnieżanie dróg powiatowych na długości 41,67 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi odcinków wskazanych przez Zamawiającego (łącznie 16 km), zgodnie z wykazem ewidencyjnym dróg oraz zasadami i standardami ZUD. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych (ładowarka), których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Ponadto zamówienie obejmuje załadunek piaskarki. Zadanie 5 - obszar gminy Lwówek Śl. i część gminy Wleń Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Lwówek Śląski oraz częściowo na terenie gminy Wleń obejmuje: - odśnieżanie dróg powiatowych na długości 112,272 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi odcinków wskazanych przez Zamawiającego (łącznie 41,6 km), zgodnie z wykazem ewidencyjnym dróg oraz zasadami i standardami ZUD. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych (ładowarka), których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Ponadto zamówienie obejmuje załadunek piaskarek.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 2500 zł; Zadanie 2 - 1200 zł; Zadanie 3 - 1200 zł; Zadanie 4 - 1400 zł; Zadanie 5 - 2500 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy lub aktualne zaświadczenie na przewozy drogowe na potrzeby własne, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca realizował (wykonał) usługi zimowego utrzymania dróg (ośnieżanie z posypywaniem dróg oraz odśnieżanie) w okresie ostatnich 3 lat: zadanie 1 - na obszarze min. 40 km w jednym sezonie zimowym, zadanie 2 - na obszarze min. 15 km w jednym sezonie zimowym, zadanie 3 - na obszarze min. 30 km w jednym sezonie zimowym, zadanie 4 - na obszarze min. 30 km w jednym sezonie zimowym, zadanie 5 - na obszarze min. 100 km w jednym sezonie zimowym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli: 1) wykonawca dysponuje bazą materiałową dla składowania mieszanki piaskowo-solnej na terenie: zadanie 1 lub 2 - na terenie gminy Mirsk (w przypadku składania oferty na oba zadania zamawiający wymaga jedną bazę na terenie gminy Mirsk), zadanie 3 - na terenie gminy Gryfów Śl. lub Mirsk zadanie 4 - na terenie gminy Lubomierz zadanie 5 - na terenie gminy Lwówek Śl. 2) wykonawca dysponuje, co najmniej: zadanie 1: nośnik z pługiem i piaskarką - 2 szt., nośnik z pługiem - 1 szt. nośnik z pługiem wirnikowym - 1 szt. zadanie 2: nośnik z pługiem i piaskarką - 1 szt., nośnik z pługiem - 1 szt. zadanie 3: nośnik z pługiem i piaskarką - 1 szt., nośnik z pługiem - 1 szt. zadanie 4: nośnik z pługiem i piaskarką - 1 szt., nośnik z pługiem - 1 szt. zadanie 5: nośnik z pługiem i piaskarką - 2 szt., nośnik z pługiem - 1 szt. Ponadto wymagane będzie dysponowanie ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej w ilości odpowiadającej min. 1 szt. na plac składowy wskazany przez Wykonawcę. UWAGA! Nośnik pługa i piaskarki - samochód o ładowności min. 8 ton. Piaskarka o pojemności min. 6 ton. Ciągniki (lub inne pojazdy) jako nośniki pługa o mocy nie mniejszej niż 110 kM. Ładowarka o pojemności łyżki min. 1 m3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje na każdym wymaganym nośniku odpowiednio wykwalifikowaną osobą (po 1 -ej osobie na nośnik z odpowiednią kategorią prawa jazdy oraz uprawnienia operatorów ładowarek): zadanie 1 - co najmniej 4 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia wskazanych nośników, zadanie 2 - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia wskazanych nośników, zadanie 3 - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia wskazanych nośników, zadanie 4 - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia wskazanych nośników, zadanie 5 - co najmniej 3 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia wskazanych nośników. Ponadto należy wskazać osobę z uprawnieniami do obsługi ładowarki (tyle ile miejsc załadunku).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnego specjalnego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy załączonym do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.powiatlwowecki.pbox.pl http://przetargi.propublico.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Szpitalna 4 (I piętro), 59-600 Lwówek Śląski, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 08:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul.Szpitalnej 4 (I piętro), 59-600 Lwówek Śląski, pokój nr 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.