eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-14

Wejherowo: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH
Numer ogłoszenia: 176175 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług pralniczych w tym: - kompleksowe pranie bielizny szpitalnej tj.: bielizny pościelowej, odzieży ochronnej i roboczej pracowników, wyposażenia łóżek (koce, poduszki) i innego asortymentu w procesie termiczno-chemicznym w tym maglowanie i wysuszenie (łącznie z dezynfekcją wstępną w przypadku bielizny skażonej w każdym stopniu oraz zanieczyszczonej materiałem biologicznym, przeprowadzoną w pralnicach Wykonawcy), - konfekcjonowanie asortymentowe oraz oddziałami po procesie prania, - wydzielenie po zakończonym procesie prania bielizny uszkodzonej i niezdatnej do naprawy oraz jej zwrot w opisanych workach foliowych z podziałem na oddziały do weryfikacji przez komórki Zamawiającego, - drobne naprawy uszkodzonej bielizny (maksymalny okres oczekiwania na zwrot naprawionej bielizny - 3 dni robocze), - przeprowadzanie dezynfekcji materacy łóżkowych w komorach dezynfekcyjnych w temp. do 120oC, - transport we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy bielizny brudnej w tym materacy do dezynfekcji z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy oraz bielizny czystej i materacy po dezynfekcji z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca musi mieć wprowadzony System Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 w zakresie świadczenia usług pralniczych i dezynfekcyjnych, potwierdzony stosownym certyfikatem. Wykonawca zamówienie będzie realizował w pomieszczeniach pralni spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne, posiadających pozytywną opinię Inspektora Sanitarnego. Wykonawca na czas realizacji usługi musi dysponować w/w pomieszczeniami wyposażonymi w sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia w minimalnej ilości i rodzaju opisanym w niniejszej SIWZ (rozdział 5 pkt. 1.1 c SIWZ). Wykonawca przedmiot zamówienia wykonywać będzie własnymi siłami z zachowaniem wszelkich obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności przepisów sanitarno-epidemiologicznych, norm technologicznych oraz stosując wyłącznie środki piorąco - dezynfekujące, posiadające pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produkty biobójcze, tymczasowe wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego lub wpis do rejestru produktów biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie. Wykonawca stosować będzie środki piorąco-dezynfekujące służące do prania bielizny noworodkowej nie działające drażniąco na błony śluzowe lub skórę noworodków. Wykonawca zobowiązany będzie również do przestrzegania wskazanych przez Zamawiającego procedur i instrukcji systemu zarządzania jakością ( ISO ). CPV 98.31.00.00-9 usługi prania i czyszczenia na sucho 90.92.10.00-9 usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonali lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonują co najmniej 2 zamówienia na usługi pralnicze dla podmiotów leczniczych, każde zrealizowane w wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto (rozdział 5 pkt. 1.1 b SIWZ). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy dysponują urządzeniami niezbędnymi do realizacji nn zamówienia tj. pralnica lub tunel pralniczy (co najmniej 3 pralnice lub 1 tunel pralniczy o łącznej mocy przerobowej min. 2000 kg / 8 h), suszarka (co najmniej 1 szt., łączny min. wsad 50 kg), maszyna do szycia (co najmniej 1 szt.), komputerowy system dozowania środków piorących (co najmniej 1 szt.), zgrzewarka kątowa do folii (co najmniej 1 szt.), komora dezynfekcyjna (co najmniej 1 szt., łączny min. wsad 10 szt. i łącznej mocy przerobowej min. 40 szt. / 8 h), samochód transportowy (co najmniej 1 pojazd o minimalnej ładowności 2 tony każdy, przystosowany do transportu bielizny brudnej i czystej oraz materacy). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej ze świadczeniem usług pralniczych na kwotę nie niższą niż 100.000 zł (rozdział 5 pkt. 1.1d SIWZ). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający przez 2 główne usługi rozumie co najmniej 2 należycie wykonane lub wykonywane zamówienia na usługi pralnicze dla podmiotów leczniczych, każde zrealizowane w wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto - załącznik nr 6 do SIWZ (wzór formularza wykaz wykonanych lub wykonywanych usług).;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    1. Pozytywna opinia Państwowego Zakładu Higieny dla każdego stosowanego przez Wykonawcę w procesie prania i dezynfekcji środka piorącego i dezynfekującego, wyszczególnionego przez wykonawcę w załączniku nr 9 SIWZ.; 2. Pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego, tymczasowe wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego lub wpis do rejestru produktów biobójczych, stwarzających niewielkie zagrożenie do wszystkich preparatów biobójczych stosowanych w procesie prania, wyszczególnionych w załączniku nr 9 SIWZ.; 3. Potwierdzone badaniami opinie niezależnych podmiotów lub protokoły badań, potwierdzające, iż środki piorąco-dezynfekujące (wyszczególnione w załączniku nr 9 SIWZ a służące do prania bielizny noworodkowej) nie działają drażniąco na błony śluzowe lub skórę noworodków.; 4. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 10 do SIWZ.; 5. Pozytywna opinia Inspektora Sanitarnego, że pomieszczenie, w którym realizowane będzie zamówienie, spełnia wymagania sanitarno-epidemiologiczne.; 6.Pozytywna opinia Inspektora Sanitarnego, że pojazdy Wykonawcy przewidziane do realizacji nn zamówienia spełniają wymagania sanitarno-epidemiologiczne.; 7. Pozytywna opinia Inspektora Sanitarnego, że komora dezynfekcyjna spełnia wymagania sanitarno - epidemiologiczne.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upoważnienie (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa w pkt. 7 rozdziału 6 SIWZ.; 2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.; 3. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.; 4. Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.; 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy swoje zasoby musi zawierać jednoznaczne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy zasobów na czas realizacji nn. zamówienia w celu realizacji umowy nr SZP/ZP/N/DA/48/2014 dla Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy Sp. z o.o. w Wejherowie, podpisane przez upoważnione do reprezentowania tych podmiotów osoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy pisemnym aneksem bez zwiększenia wartości przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w całości w okresie, o którym mowa w § 8 ust. 7 umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość podwyższenia ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu umowy. Zmiana stawki podatku VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. Zastosowanie ma §7 ust. 2 umowy. 3. Dopuszcza się inne zmiany treści umowy pod warunkiem, iż są one korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Dział Administracyjny lokal nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2014 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.