eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Wymiana stolarki drzwiowej w budynku Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Złotoryja: Wymiana stolarki drzwiowej w budynku Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9
Numer ogłoszenia: 176170 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135346 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 9, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 76 8779300, faks 76 8779330.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki drzwiowej w budynku Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa i wymiana stolarki drzwiowej na nową, zgodną z obowiązującymi wymogami, w ilości 238 kompletów: a) skrzydło drzwiowe z płyty wiórowej pełnej w systemie przylgowym (Zamawiający, zastrzega sobie prawo do zamiany systemu): -odporne na wstrząsy -odporne na uderzenia -odporne na obciążenia statyczne -odporne na wielokrotne, cykliczne otwieranie b) w skrzydłach do pomieszczeń sanitarnych otwory wentylacyjne - w dolnej części skrzydła; c) ościeżnica regulowana łącznie z opaskami 75-500mm, odpowiednia do grubości ścian, dostarczana w elementach, kolorystyka spójna ze skrzydłem drzwiowym (Zamawiający w uzasadnionych przypadkach, zastrzega sobie prawo do zmiany wyboru typu ościeżnicy); d) stolarka drewniana z okuciami, pokryta okleiną z powierzchnią zabezpieczającą przed wycieraniem i środkami chemicznymi, przeznaczona do obiektów użyteczności publicznej, w ustalonym z Zamawiającym kolorze, z 5 letnią gwarancją producenta. e) zawiasy czopowe, wkręcane, do drzwi wewnątrzlokalowych; f) zamek wpuszczany w skrzydło, z wkładką patentową, z kompletem 3 kluczy; g) klamka do stosowania w obiektach użyteczności publicznej (szpitalach), dźwigniowa, w ustalonym z Zamawiającym kolorze. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: - demontaż starej stolarki drzwiowej; - dostosowanie otworów ścian, poprzez uzupełnienie ich cegłą pełną klasy 10 na zaprawie cementowo-wapiennej; - osadzenie ościeżnic; - uszczelnienie szczelin między ościeżnicą a ścianą; - wykonanie pasowania i regulacji drzwi; - montaż zamków i klamek; - przygotowanie i dwukrotne malowanie całych ścian wewnętrznych na których wymieniono drzwi (w istniejącym kolorze) po robotach tynkarskich. 2. Roboty należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Prace wykonywane będą na oddziałach czynnego obiektu Szpitalnego, w czasie normalnego ich funkcjonowania, z pobytem pacjentów i personelu. 4. Zamawiający może udostępniać maksymalnie do 4 pomieszczeń (sale chorych, dyżurki) w szczegółowo uzgadnianych z Zmawiającym terminach. 5. Oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy należy do Wykonawcy. 6. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki należy do Wykonawcy. Zastrzegamy sobie możliwość odzysku części materiałów (drzwi, zamki, klamki, itp). 7. Do oferty należy dołączyć wzór katalogowy (zdjęcie, dane techniczno-eksploatacyjne) proponowanych w ofercie wyrobów (drzwi, zamków, klamek, itp). 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo, by po otwarciu ofert wezwać Wykonawcę do dostarczenia, w ciągu trzech dni roboczych, wzorcowych próbek proponowanych wyrobów (przekrój drzwi, model klamki). 9. Materiały określone w dokumentacji projektowej, należy traktować jako przykładowe, stanowiące poziom odniesienia, odwzorowujące ideę projektowanych rozwiązań. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem posiadania przez nie parametrów i właściwości funkcjonalnych, nie gorszych niż materiały lub urządzenia zastępowane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń. 10. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i ma uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą wiedzą techniczną. 11. W przypadku uszkodzenia w trakcie robót, jakichkolwiek instalacji (wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych lub innych), Wykonawca zobowiązany jest do ich niezwłocznej naprawy na swój koszt. 12. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonywanie robót przez podwykonawców. 13. Oferent winien przedłożyć atesty na wszystkie składniki zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo, ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 276518,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 220769,71

  • Oferta z najniższą ceną: 220769,71 / Oferta z najwyższą ceną: 220769,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.