Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-12
Łuków: Przebudowa ulicy Żelechowskiej w m. Łuków
Numer ogłoszenia: 176127 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982100, faks 025 7982100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl/bip
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Miasta Łuków.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Żelechowskiej w m. Łuków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Żelechowskiej w m. Łuków na odcinku od granicy geodezyjnej terenu PK do ul. Patoki polegająca na : - wykonaniu kanalizacji deszczowej: kanału z rur PP/MP o śr. 400 mm - 150 m przykanalików z rur PP/MP o śr. 150 mm - 36 m studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr.1000 mm- 4szt studzienek ściekowych z osadnikiem o śr. 500 mm - 8 szt - regulacji pionowej studzienek urządzeń podziemnych - 1 szt - wykonaniu podbudowy betonowej na poszerzeniach i na jezdni po wykonaniu przykanalików, na zatoce autobusowej ,zjazdach i ścieżce rowerowej gr.12,15 i 25 cm - 562,8 m2 - w miejscach wykonanych przykanalików i na poszerzeniu jezdni ,wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej : warstwa wiążąca gr.6 cm i warstwa ścieralna gr.5 cm - 64 m2 - wykonaniu ławy betonowej z oporem i ustawieniu krawężnika betonowego 20x30 - 360,3 mb - ustawieniu obrzeży betonowych 6x20 - 437,4 m - ustawienie obrzeży betonowych 8x30 - 204,4 m - ułożeniu chodnika i opaski z kostki brukowej gr. 6 cm - 549,4 m2 - ułożeniu nawierzchni na ścieżce rowerowej z kostki brukowej bezspoinowej gr.6 cm - 275,2m2 - ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej gr.8 cm na zatoce autobusowej i zjazdach indywidualnych - 225,4 m2 - ustawienie poręczy ochronnych łańcuchowych - 79 m wraz z wykonaniem robót przygotowawczych i ziemnych , zgodnie z przedmiarem robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków : 1. 1. Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności Wykonawcy i jest uwidoczniony w dokumentach rejestrowych Wykonawcy, a jeśli specyfikacja wykonania przedmiotu wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, licencji, Wykonawca udokumentuje ich posiadanie. 1.2. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi oraz wykaże przynależność osób z uprawnieniami do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymienionych w punkcie 10 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć : Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej . Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosują przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.(Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz.605 z późn.zm). 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Wymagane uprawnienia budowlane, osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stosownie do jego zakresu, 6) Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób wymienionych w ppkcie 5. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy ze wspólników musi przedłożyć dokumenty takie jak określone dla Wykonawcy w pkt 10 SIWZ oraz ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wspólników w postępowaniu i zawarciu umowy (wymagane stosowne pełnomocnictwo)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21-400 Łuków,
ul. Piłsudskiego 17, pokój 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 07:30, miejsce: 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 17 pokój 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1220L na odcinku granica powiatu - Bystrzyca
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1356L na odcinku Hermanów - dr. wojewódzka nr 808
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń SPZOZ w Łukowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1215L na odcinku Hermanów - Wola Bystrzycka
- Modernizacja energetyczna Łukowskiego Ośrodka Kultury
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Trzcinica - Laski" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.