eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stęszew › Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na budowę hali widowiskowo- sportowej w miejscowości Stęszew. LokalizacjamiastoStęszew, gmina Stęszew, powiat poznański, województwo wielkopolskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-29

Stęszew: Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na budowę hali widowiskowo- sportowej w miejscowości Stęszew. Lokalizacja: miasto: Stęszew, gmina Stęszew, powiat poznański, województwo wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 176056 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stęszew , ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, tel. 8197141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.steszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na budowę hali widowiskowo- sportowej w miejscowości Stęszew. Lokalizacja: miasto: Stęszew, gmina Stęszew, powiat poznański, województwo wielkopolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na budowę hali widowiskowo- sportowej w miejscowości Stęszew. Lokalizacja: miasto: Stęszew, gmina Stęszew, powiat poznański, województwo wielkopolskie. Zakres prac: 1. Uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych /mapy sytuacyjno wysokościowe/ z wykonaniem mapy stanu prawnego. 2. Wypisy z rejestru gruntów. 3. Opracowanie i uzgodnienie projektu prac określających warunki hydrogeologiczne i geologiczno-inżynierskie oraz opracowanie dokumentacji określających warunki hydrogeologiczne i geologiczno-inżynierskie (wykonanie odwiertów w miejscu posadowienia wszystkich projekt. obiektów - minimum 6 odwiertów o głębokości 4,0 m). 4. Wykonanie projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego na budowę hali widowiskowo-sportowej w miejscowości Stęszew (5 egz. proj. budowlany, 5 egz. proj. wykonawczy), dotyczy wszystkich branż (architektura, konstrukcyjna, zagospodarowanie terenu, projektu zieleni, drogowa, wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, c.o., gaz, wentylacja, klimatyzacja, elektryczna, instalacja strukturalna (internet, antenowa, alarmowa, domofonowa), techniczna i technologiczna). 5. Dokumentacja projektowa musi uwzględniać możliwość etapowania budowy hali widowiskowo-sportowej, z możliwością użytkowania każdego z zakończonych etapów. 6. Wykonane i zaprojektowane rozwiązania techniczne i technologiczne w uzgodnieniu z Zamawiającym (obiekt obejmować musi nowoczesne i komfortowe rozwiązania techniczne, technologiczne, użytkowe oraz funkcjonalne). 7. Opracowanie i uzgodnienie raportu o oddziaływaniu inwestycji na środowisko. 8. Uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 9. Uzyskanie ostatecznej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. 10. Opracowanie niezbędnych operatów oraz uzyskanie ostatecznych pozwoleń. 11. Opracowanie operatu p.-poż. dla obiektu oraz instrukcji użytkowania obiektu. 12. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. 13. Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy istniejącej infrastruktury technicznej wraz z uzyskaniem właściwych decyzji i uzgodnień. 14. Uzyskanie niezbędnych opinii i warunków technicznych od właściwych organów, a także innych dokumentów wymaganych przepisami szczegółowymi (WSG Sp. z o.o., ZGKiM, Enea SA, TP SA). 15. W uzgodnieniu z Zamawiającym zaprojektować obiekty małej architektury, ciągi komunikacji pieszej i kołowej, parkingi do obsługi hali widowiskowo-sportowej (min. 80 miejsc postojowych dla samochodów osobowych i 4 miejsca postojowe dla autokarów) z połączeniem z drogami publicznymi, jak również zagospodarowanie terenu i zieleń w uzgodnieniu z Zamawiającym. 16. Uzyskanie decyzji na wycinkę istniejącego drzewostanu. 17. Opracowanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej określającej wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych. 18. Kosztorysy inwestorskie /wykonane metodą uproszczoną/, zestawienia RMS oraz przedmiary robót - 2 egz. (uwzględniające realizację z podziałem na etapy). 19. Zestawienia i specyfikacje materiałowe. 20. Opracowanie operatu p.-poż. i instrukcji użytkowania dla obiektu. 21. Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 22. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 23. Pełnienie nadzoru autorskiego (zakres prac zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego) bez dodatkowego wynagrodzenia. Projekt budowlany i wykonawczy musi zostać wykonany w sposób umożliwiający wykonanie obiektu z podziałem na dwa etapy realizacji budowy. Pierwszy etap obejmować musi wszystkie warunki i wymagania umożliwiające przekazanie inwestycji do użytkowania, jak również minimalnie następujące pomieszczenia: 1. Zaplecze techniczno-technologiczne. 2. Trybuny na minimum 575 miejsc siedzących. 3. Trzy niezależne zaplecza szatniowo-sanitarne (w każdym szatnia, toalety, natryski) dla drużyn. 4. Toalety ogólnodostępne oraz dla niepełnosprawnych. 5. Magazyny. 6. Strefa komunikacji i hol główny z pomieszczeniem portiera i szatnią. 7. Zaplecze dla pracowników socjalnych. 8. Pokoje trenerów, sędziowski, biuro kierownika. 9. Zespół boisk sportowych (z założeniami obsługujące równorzędnie 3 boiska sportowe do koszykówki i siatkówki oraz posiadać jedno duże boisko o wymiarach 45 x 27 m do gry w piłkę nożną lub ręczną. Wysokość hali sportowej umożliwiać będzie rozgrywanie meczy w siatkówce na poziomie mistrzowskim). Drugi etap realizacji hali widowiskowo-sportowej obejmować musi minimum następujące pomieszczenia: 1. Sala do aerobiku, siłowni, fitness, ściana wspinaczkowa i kręgle. 2. Sala do treningów. 3. Zespoły szatniowe - natryski i toalety osobno dla każdej funkcji rekreacji. 4. Kawiarnia wraz z zapleczem. 5. Sala konferencyjna. 6. Biura dla obsługi administracji. 7. Toalety ogólnodostępne oraz dla niepełnosprawnych. Obiekt oraz instalacje wewnętrzne należy zaprojektować w sposób uwzględniający najefektywniejsze wykorzystanie dostępne rozwiązania techniczne i technologiczne, minimalizujące straty ciepła oraz umożliwiające maksymalny odzysk ciepła. Projektując obiekt oraz rozwiązania techniczne, jak również dobór materiałów, należy uwzględnić minimalizowanie kosztów związanych z eksploatacją na etapie użytkowania. Przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę, Wykonawca dostarczy kompletny jeden egz. dokumentacji projektowej w celu weryfikacji przez Zamawiającego. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami graficznymi zostanie wykonana w technice komputerowej w pięciu egzemplarzach i jeden egzemplarz w wersji elektronicznej / format PDF /z możliwością rozpowszechniania. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie wykonanej dokumentacji jest protokół zdawczo odbiorczy po dokonaniu weryfikacji dokumentacji przez Zamawiającego, uwzględnieniu przez Wykonawcę wszystkich uwag Zamawiajacego i podpisany przez obie strony. Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowego wynagrodzenia przenieść na Zamawiającego w drodze odrębnej umowy przysługujące mu majątkowe prawo autorskie oraz zezwala Zamawiającemu wykorzystać projekt na wszystkich polach eksploatacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego i realizacji inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa będąca załącznikiem do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzanie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Wykonawca musi przedstawić minimum jeden dokument potwierdzający wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na budowę hali sportowej lub widowiskowo -sportowej o powierzchni użytkowej minimum 3.000 m2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r Nr 63 poz. 394). Uwaga: Do oferty należy załączyć oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w dniu podpisania umowy kserokopię uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty z oferowaną ceną netto i brutto. Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem, że będzie on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego. Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie wszystkich pozycji formularza ofertowego skutkować może odrzuceniem oferty. - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Terminy wykonania zadania przedłuża się: - udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych mających wpływ na uzgodniony termin realizacji umowy, - przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. - wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, Przedłużenie terminu wykonania prac nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w ich wykonaniu bez możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. Podstawą do przesunięcia terminu jest wniosek Wykonawcy o przedłużenie terminu realizacji zadania, zatwierdzony przez Zamawiającego. 2.Zmiana i wprowadzenie dodatkowych Podwykonawców: - których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający. - wprowadzenie dodatkowych Podwykonawców po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianom w przypadku: - rezygnacji z części prac, jeżeli rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, Wynagrodzenie zostanie umniejszone o wartość niewykonanych prac. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, a ewentualne zamówienia dodatkowe zostaną udzielone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 9.Uzasadnieniem może być jedynie: - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, - obniżenie kosztów przy zachowaniu tych samych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych. Ogólny projekt umowy może ulec modyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.steszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy Steszew 62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 9 ( po uprzednim zamówieniu ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Stęszew, 62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.