eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Przebudowa ulicy Osmolińskiej w miejscowości Charłupia Mała, Gmina Sieradz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Sieradz: Przebudowa ulicy Osmolińskiej w miejscowości Charłupia Mała, Gmina Sieradz
Numer ogłoszenia: 176050 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz , ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 827 55 50, faks 043 822 32 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Osmolińskiej w miejscowości Charłupia Mała, Gmina Sieradz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej, ulicy Osmolińskiej w miejscowości Charłupia Mała, gmina Sieradz o długości ca.743mb (od km 0+000 skrzyżowanie ul. Osmolińskiej z ul. Szkolną - droga powiatowa nr 1714E, Smardzew-Dzierlin - do km 742,80 połączenie z projektowaną przebudową skrzyżowania ul. Osmolińskiej z drogą krajową nr 83). Zakres robót przewidziany niniejszym zamówieniem obejmuje w szczególności: -przebudowę nawierzchni jezdni polegającą na wykonaniu poszerzenia nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego, -wykonanie nowych warstw na istniejącej nawierzchni, -wydzieleniu chodników o nawierzchni z kostki brukowej, -wykonaniu zjazdów do posesji, -wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego, -budowę kolektorów kanalizacji deszczowej wraz z wpustami oraz odprowadzeniem ścieków opadowych do Kanału Mesznik poprzez oczyszczalnię wód deszczowych, -przebudowę istniejącej sieci wodociągowej z rur A-C wraz z przełączeniem istniejących przyłączy do nowej sieci wodociągowej. 2)Parametry techniczne drogi: -klasa techniczna drogi - D (dojazdowa) -prędkość projektowa - Vp = 30 km/h -kategoria ruchu - KR2 -szerokość jezdni bitumicznej - 6,0m -szerokość chodników - 2,0m -przekrój poprzeczny: uliczny -pochylenie poprzeczne jezdni - 2% -pochylenie poprzeczne chodników - 2% -pochylenie poprzeczne zjazdów - na dł. min. 5m:5%, na dalszej dł.15% -oznakowanie drogowe zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu. 3)Projektowana inwestycja obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej poprzez wykonanie poszerzenia jezdni, ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni, budowie chodników zlokalizowanych przy krawędzi jezdni oraz wjazdów do posesji. W ramach przebudowy należy rozebrać istniejące chodniki, zjazdy do posesji oraz krawężniki. Uzyskany materiał należy złożyć na palety i przekazać do dyspozycji Zamawiającego. Rozbiórce podlega również nawierzchnia wraz z podbudową na szerokości 1m prawej strony jezdni (przy chodniku) na odcinku od mostu do końca opracowania. Następnie należy wykonać prace ziemne konieczne do wykonania poszerzeń jezdni. Na skrzyżowaniu ul. Osmolińskiej z drogą powiatową znajduje się obiekt małej architektury (figura). Wokół tego obiektu należy wykonać obramowanie za pomocą krawężnika, tworząc jednocześnie wyspę rozdzielającą przeciwne kierunki jazdy. Przebieg projektowanych niwelet jezdni wyznaczono przy uwzględnieniu istniejących warunków terenowych dostosowując projektowane wysokości do: -poziomów istniejącej drogi powiatowej na początku trasy -poziomów istniejących wjazdów bramowych do posesji przy zachowaniu -normatywnych pochyleń podłużnych wjazdów -poziomu istniejącej niwelety jezdni, na której przewidziano położenie nowej warstwy ścieralnej -poziomów projektowanych zjazdów na drogi boczne Dla przekroju poprzecznego drogi przyjęto typ uliczny, o nawierzchni bitumicznej ograniczonej krawężnikami ulicznymi betonowym wibroprasowanymi ustawionymi na ławie betonowej z oporem. Pochylenie poprzeczne jezdni przyjęto 2%, jednostronne lub dwustronne. W przekrojach poprzecznych występują chodniki oraz zjazdy do posesji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej. Pochylenie poprzeczne 1-3% w kierunku jezdni. W oparciu o wytyczne przyjęto konstrukcje nawierzchni dla ruchu KR2. Odwodnienie jezdni i chodnika realizowane jest poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych oraz zastosowanie ścieku przykrawężnikowego obniżonego w postaci dwóch rzędów betonowej kostki wibroprasowanej. Głębokość obniżonego ścieku przykrawężnikowego wynosi 2cm. Wody opadowe zamierza się odprowadzić do projektowanych wpustów deszczowych i dalej do kanalizacji deszczowej. Inwestycja obejmuje remont mostu drogowego, jednoprzęsłowego leżący w ciągu ulicy Osmolińskiej w Charłupi Małej, który przecina ciek wodny: Kanał Mesznik, polegający na: -sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na moście i dojazdach na grubość 5 cm, a jeśli się okaże że przewidziana do sfrezowania nawierzchnia jest mniejsza niż 5 cm należy sfrezować na grubość warstwy ścieralnej bez uszkodzeń izolacji mostu, -na ułożeniu na szerokości jezdni na dojazdach o długości 10,0m geosiatki zachodzącej na szerokość przyczółka i dalej w kierunku dojazdów i ułożeniu nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 5 cm wg PN-EN 13108-1 masa AC 11S 50/70 taka sama jak na całej ulicy, -oczyszczeniu balustrad mostowych z płaskowników przez piaskowanie i zabezpieczenie farbami antykorozyjnymi podkładowymi i nawierzchniowymi, -krawędź pionową i poziomą gzymsu należy wypiaskować i nałożyć system do powierzchniowego zabezpieczenia betonu z wypełnieniem nierówności do 10 mm żywicami, -punktowe naprawy, szczególnie widoczne zbrojenie, należy wykonać poprzez uzupełnienie ubytków na bazie zapraw PCC wraz z zabezpieczeniem zbrojenia. Stożki należy umocnić poprzez obrukowanie skarp przyczółków kostką brukową na warstwie betonu C8/10 grubości 15 cm. Nawierzchnia z kostki w obramowaniu z obrzeży betonowych 8x30. Dno i skarpy cieku umocnić płytami ażurowymi typu krata o wym. 90x60x10 cm na biowłókninie z zaszpilkowaniem. U podnóża skarpy cieku wodnego wbudować palisadę z kołków f10 cm, 1 = 1,2 m. Umocnienie skarpy cieku wodnego wykonywać w okresie niskich stanów wody z wykonaniem grodzy ziemnej. Równolegle do obiektu mostowego w ciągu jezdni w odległości około 1,0m jest położona kładka dla pieszych, również przewidziana do remontu, polegającego na: -oczyszczeniu powierzchni stalowych kładki dla pieszych przez piaskowanie i odtłuszczenie i położeniu warstwy gruntującej, -antykorozyjnym zabezpieczeniu konstrukcji stalowych kładki oraz malowaniu poręczy ochronnych zestawem malarskim na bazie farb epoksydowo-poliuretanowych. 4)Inwestycja obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Osmolińskiej w celu umożliwienia odwodnienia ulicy za pomocą rurociągów wraz z wpustami deszczowymi zlokalizowanymi w pasie drogowym, w technologii rur dwuściennych PP-b uzbrojonych w studzienki rewizyjne betonowe. Odprowadzenie wód deszczowych zaprojektowano do istniejącego cieku o nazwie Kanał Mesznik. Zrzut wody przewidziano poprzez Oczyszczalnie Wód Deszczowych, w skład których wchodzi: osadnik wirowy frakcji stałych i separator substancji ropopochodnych, zlokalizowane przed wylotami do cieku. Zaprojektowane i wybudowane w ramach niniejszego projektu kolektory kanalizacji deszczowej mają umożliwić w przyszłości podłączenie do nich kanałów odwadniających pozostałe ulice miejscowości Charłupia Mała. Pod względem rozmiarowym zakres projektowanego przedsięwzięcia przedstawia się następująco: Kolektory kanalizacji deszczowej PP-bf500mm 342mb Kolektory kanalizacji deszczowej PP-bf400mm 425mb Kolektory kanalizacji deszczowej PP-bf300mm 20mb Podłączenie wpustów deszczowych PP-bf160mm 37szt/182 mb Separator lamelowy 20/200 f1500mm 2 szt Osadnik wirowy f1500mm 2 szt 5)Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę sieci wodociągowej w pasie drogowym ul. Osmolińskiej w miejscowości Charłupia Mała. Na wymianę sieci wodociągowej składa się przebudowa rurociągów wykonanych z rur AC wraz z przełączeniem przyłączy do poszczególnych zabudowań zasilanych z istniejącej sieci. Sieć wodociągową przewidzianą do wymiany, przewiduje się wykonać z rur PVC (PEHD) o średnicy 110mm. Przebudowywane rurociągi lokalizowane będą w większości przypadków w bezpośrednim styku istniejących rurociągów, przewidzianych do likwidacji. Dla sieci wodociągowej przyjęto jednonitkowy układ rurociągów, zasilających poszczególne posesje osób zainteresowanych, jako odgałęzienia sieci wodociągowej. Pod względem rozmiarowym zakres projektowanego przedsięwzięcia obejmuje sieć wodociągowa o długości 834mb. Przejścia sieci energetycznych i telefonicznych przez drogę i wjazdy do posesji zabezpieczyć rurą osłonową dwudzielną AROT 120 (lub równoważną). 6)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano - wykonawczy, obmiary i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załączniki nr 10,11,13 SIWZ. 7)Wykonawca udzieli gwarancji jakości na roboty budowlane na okres 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 dotyczące przedmiotowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji dróg i wartości co najmniej 1 000 000,00 zł każda, co najmniej 1 robotę budowlaną polegająca na budowie, przebudowie, rozbudowie kanalizacji deszczowej i wartości co najmniej 600 000,00zł oraz co najmniej 1 robotę budowlana polegającą na budowie przebudowie, rozbudowie, modernizacji sieci wodociągowej i wartości co najmniej 150 00,00zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: a.Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej następującym sprzętem: walec stalowy 10t - 2szt., walec ogumiony - 1szt., rozkładarka masy - 1szt., skrapiarka - 1szt., koparko - ładowarka - 1 szt., ładowarka - 1szt., równiarka - 1szt., spycharka - 1szt., samochody samowyładowcze o ładowności od 5 do 10t - 3 szt., samochody samowyładowcze o ładowności min. 16t - co najmniej 5szt., dysponuje wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 150Mg na godzinę posiadającą wdrożony system Zakładowej Kontroli Produkcji i położoną w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o dostawie mieszanki z wytwórni spełniającej ww. warunki. Masa bitumiczna ma spełniać obowiązujące normy jakości b.Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej i posiadającą co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w pełnieniu kierownika budowy / robót od daty uzyskania uprawnień i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz co najmniej 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i posiadającą co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w pełnieniu kierownika budowy / robót od daty uzyskania uprawnień i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: a.Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej następującym sprzętem: walec stalowy 10t - 2szt., walec ogumiony - 1szt., rozkładarka masy - 1szt., skrapiarka - 1szt., koparko - ładowarka - 1 szt., ładowarka - 1szt., równiarka - 1szt., spycharka - 1szt., samochody samowyładowcze o ładowności od 5 do 10t - 3 szt., samochody samowyładowcze o ładowności min. 16t - co najmniej 5szt., dysponuje wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 150Mg na godzinę posiadającą wdrożony system Zakładowej Kontroli Produkcji i położoną w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o dostawie mieszanki z wytwórni spełniającej ww. warunki. Masa bitumiczna ma spełniać obowiązujące normy jakości b.Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej i posiadającą co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w pełnieniu kierownika budowy / robót od daty uzyskania uprawnień i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz co najmniej 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i posiadającą co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w pełnieniu kierownika budowy / robót od daty uzyskania uprawnień i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli: a.Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 2000000,00zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 2000000,00zł, b.Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 2000000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ, 2)Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. 3)Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów o udziale w wykonaniu zamówienia, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 7 ppkt 2), 3), 4), 5) w odniesieniu do tych podmiotów, 4)Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji. 5)Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada pozwolenie na wytwarzanie, odzysk i transport odpadów w zakresie: odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej (włączając glebę i ziemię) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu posiadającego pozwolenie do wytwarzania, odzysku i transportu odpadów wraz z załączonym pozwoleniem. 5)Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ kosztorysu i obmiaru robót. 6)Dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 7)Inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może zgodzić się na przedłużenie terminu wykonania zamówienia o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a.wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, b.szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, c.działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia, (np.: działanie sił przyrody - huragan, powódź, pożar, stan wojenny, stan wyjątkowy itp.) d.Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie 7 dni licząc od dnia wystąpienia ww. okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieradz ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sieradz ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz Sekretariat pok. Nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.