eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna › Administrowanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi na terenie gminy Przytoczna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Przytoczna: Administrowanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi na terenie gminy Przytoczna
Numer ogłoszenia: 176039 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, woj. lubuskie, tel. 0-95 7494310, fax 0-95 7494311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi na terenie gminy Przytoczna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Administrowaie i zarzadzanie cmentarzami w: Przytocznej (nowy) ul. Polna Przytocznej (stary) ul. Polna Wierzbnie Twierdzielewie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.71.11.10 - Usługi utrzymania cmentarzy Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Uzp., tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24ustawy, e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialnośći cywilnej w zakresie usług objętych zamówieniem f) za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonywanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. usług administrowania i zarządzania cmentarzem o wielkości minimum cmentarza w Przytocznej, g) za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówieni Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 5 osobami. h) za spełnienie warunku posiadania potencjału technicznego niezbednego dla wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę, dysponowaniem co najmniej 1 samochodem przystosowanym do przewozu zwłok, oraz jednym zestawem do przeprowadzania ceremonii pogrzebowej, i) za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę prowadzeniem działalności bez straty w wysokości zagrażającej jego istnieniu, terminowym regulowaniem składek ZUS i brakiem zaległości podatkowych, oraz posiadaniem zdolności kredytowej. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w punktach a-c i e-i. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zmówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Pzp. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postepowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postepowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załacznik nr 1 do SIWZ w niniejszym postępowaniu. b) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych potwierdzającde że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadzcenie że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonymw art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) wykaz wykonanych i/lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z załączonymi dokumentami potwierdzajacymi że usługi zostały (są) wykonane nleżycie, h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzetu jakimi dysponuje wykonawca, i) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, j) sprawozdanie finansowe lub jego część (określającą: wynik finansowy, należności oraz zobowiązania) za ostatni rok obrotowy, a jeżeli podlegało ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię lub jej część potwierdzającą brak zagrożenia dla dalszego prowadzenia działalności przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców nie zobowiazanych do sporzadzania sprawozdania finansowego inne dokumenty okreslające obroty oraz zobowiazania i należności za ostatni rok obrotowy, k) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, l) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie usług objetych zamówieniem, 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt.e i f , składa każdy wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt b - d i g - l mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a składane jest wspólnie przez wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt b - d i f , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) nie dotyczą go warunki określone w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Dokumenty o których mowa w punkcie a i c oraz d powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w punkcie b , powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organemsądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wymagania co do aktualności tych dokumentów jak powyżej. 4. Dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt a -f i k - m należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytoczna.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przytoczna ul. Rokitniańska 4 66-340 Przytoczna pok. nr. 18 (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przytoczna ul. Rokitniańska 4 66-340 przytoczna pok.18 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.