eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › kompleksowa bieżąca obsługa prawna jednostek organizacyjnych Kompanii Węglowej S.A.



Ogłoszenie z dnia 2006-04-05

POZYCJA 17598

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Katowice: kompleksowa bieżąca obsługa prawna jednostek organizacyjnych Kompanii Węglowej S.A. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kompania Węglowa S. A., do kontaktów: ZYGMUNT WIESŁAW, ul. Powstańców 30, 40-039 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7572288, 7572231, 7572684, fax 032 7572288, 7572027, 7572304, e-mail: wzygmunt@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 21. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa bieżąca obsługa prawna jednostek organizacyjnych Kompanii Węglowej S.A. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje:-koordynowanie obsługi prawnej jednostek organizacyjnych Zamawiającego,-prowadzenie spójnych działań profilaktycznych mających na celu stosowanie przepisów prawa we wszystkich jednostkach ,-bieżące informowanie jednostek organizacyjnych o zmianach przepisów prawnych mających wpływ na funkcjonowanie Zamawiającego,-sporządzanie opinii i porad prawnych oraz analiz prawnych dla potrzeb Zamawiającego,-udzielanie wyjaśnień i interpretacji przepisów prawa,-udział w przygotowywaniu projektów aktów normatywnych,-pomoc prawna dla komórek organizacyjnych Zamawiającego,-obsługa prawna organów Zamawiającego,-monitorowanie procesu legislacyjnego dotyczącego Zamawiającego,-prowadzenie spraw sądowych Zamawiającego w ustalonym zakresie,-prowadzenie spraw przed organami administracji publicznej,-występowanie w charakterze pełnomocnika Zamawiającego w postępowaniu sądowym, administracyjnym, przed innymi organami orzekającymi oraz przed sądami arbitrażowymi i polubownymi,-udział w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego,-informowanie właściwych jednostek organizacyjnych o ewentualnych uchybieniach w działalności w zakresie przestrzegania prawa i ich skutkach,-nadzór prawny i udział w egzekucji należności Zamawiającego,-prowadzenie pod względem prawnym wszelkich spraw związanych ze szkodami górniczymi wywołanymi eksploatacją górniczą,-opiniowanie i prowadzenie zleconych spraw w zakresie restrukturyzacji Zamawiającego,-prowadzenie spraw związanych z wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego,-wykonywanie innych prac z zakresu obsługi prawnej wynikających z bieżącej działalności Zamawiającego.Jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego, objętymi niniejszym postępowaniem są:-Kompania Węglowa S.A. Centrala, 40-39 Katowice, Oddział KWK Bielszowice, 41-711 Ruda Śląska, -Oddział KWK Bobrek-Centrum, 41-905 Bytom, - Oddział KWK Bolesław Śmiały, 43-173 Łaziska Górne, -Oddział KWK Brzeszcze-Silesia, 32-620 Brzeszcze, -Oddział KWK Chwałowice, 44-206 Rybnik, -Oddział KWK Halemba, 41-706 Ruda Śląska, -Oddział KWK Jankowice, 44-253 Rybnik, - Oddział KWK Knurów, 44-190 Knurów, - Oddział KWK Marcel, 41-310 Radlin, -Oddział KWK Piast, 43-155 Bieruń, -Oddział KWK Pokój, 41-710 Ruda Śląska, -Oddział KWK Polska-Wirek, 41-707 Ruda Śląska, -Oddział KWK Rydułtowy-Anna, 44-280 Rydułtowy, -Oddział KWK Sośnica-Makoszowy, 41-800 Zabrze, -Oddział KWK Szczygłowice,44-193 Knurów,- Oddział KWK Ziemowit,43-143Lędziny,-Kompania Węglowa S.A. Oddział ZG Piekary, 41-949 Piekary, -Oddział Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych, 43-155 Bieruń,-Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny, 43-155 Bieruń, ul. Granitowa 132-Kompania Węglowa S.A. Oddział Zakład Zagospodarowania Mienia, 43-155 Bieruń, ul. Granitowa 132- Oddział Zakład Elektrociepłownie, 44-270 Rybnik, - Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji, 44-304 Wodzisław Śląski. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Spółki w Katowicach oraz siedziby Oddziałów Spółki. Kod NUTS: PL226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej Kod CPV wg słownika 2008: 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86111-86120, 86190. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: pomiędzy 400 000 Euro a 5 000 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium w wysokości 60 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność w równych miesięcznych transzach na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę na koniec miesiąca kalendarzowego i doręczonej Zamawiającemu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się, aby do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zostało załączone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia urnowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22ust.1Ustawy PZP,tj.:1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:Warunek spełniony,jeżeli osoby wykonujące zamówienie wymienione w ppkt2.2posiadają aktualny wpis na listę radców prawnych lub adwokatów;2.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techn.,a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Warunek spełniony,jeżeli:2.1.Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy,w tym okresie) wykonał:-Usługę polegającą na stałej obsłudze prawnej-przez min.1 rok przedsiębiorcy,którego przychody netto ze sprzedaży w okresie roku objętego w całości lub części obsługą prawną przez wykonawcę wynosiły nie mniej niż 50 000 000PLN.Warunek spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się 1wyżej opisaną usługą.Za każdą dodatkową usługę wykonawca otrzyma 1pkt.Maks ilość Wykonawców dopuszczonych: 10,wykazujący się największą liczbą w/w usług.-Co najmniej 5 usług polegających na doradztwie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę lub usługę,którego wartość wynosiła co najmniej 400000euro;-Co najmniej jedną usługę polegającą na doradztwie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane,którego wartość wynosiła co najmniej 5mln euro;-Co najmniej 3usługi prawnicze, które obejmowały zagadnienia z zakresu prawa górniczego i geologicznego-Co najmniej 3usługi prawnicze,które obejmowały zagadnienia z zakresu windykacji należności;-Co najmniej 10usług z zakresu prawa pracy.2.2.Wykonawca dysponuje co najmniej 27osobami posiadającymi aktualny wpis na listę adwokatów lub radców prawnych (zwanymi również prawnikami z uprawnieniami),a każda z tych osób posiada minimum roczne doświadczenie w pracy adwokata lub radcy prawnego od momentu uzyskania uprawnień i każda z nich posiada doświadczenie w co najmniej jednej z dziedzin prawa wymienionych w podpunkcie 2.3.2.3.Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w następujących dziedzinach prawa:-prawo spółek handlowych - min. 3 osoby, prawo cywilne - min.3 osoby,prawo pracy-min.2osoby,prawo górnicze i geologiczne-min.3osoby,prawo finansowe - min. 2 osoby,prawo administracyjne - min.2 osoby,zamówienia publiczne-min.3 osoby,windykacja należności -min.4osoby,usuwanie szkód górniczych - min.3osoby.Osoby posiadające wiedzę i doświadczenie we wskazanych wyżej dziedzinach prawa mogą być tymi samymi osobami,o których mowa w ppkt2.2,lub zgodnie z wyborem wykonawcy mogą być to inne osoby wchodzące w skład zespołu przewidzianego do realizacji zamówienia. Za osoby posiadające wiedzę i doświadczenie w niniejszych dziedzinach Zamawiający uzna osoby spełniające łącznie oba poniższe warunki:- posiadające wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe w dziedzinie prawa lub administracji,-posiadające co najmniej 2letnie doświadczenie w działalności w przynajmniej jednej z w/w dziedzin prawa. 2.4.Wykonawca zapewni pełną koordynację obsługi prawnej we wszystkich Oddziałach Zamawiającego przez Koordynatora wyznaczonego przez Wykonawcę spośród osób,o których mowa w ppkt 2.2. 3.Posiadający potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia.Dla prawidłowego wykonywania zamówienia niezbędne jest zapewnienie przez wykonawcę, że wyznaczony Koordynator prac będzie stale dostępny dla Zamawiającego poprzez kontakt za pomocą elektronicznych środków łączności,oraz poprzez kontakt osobisty, osobistą bytność w siedzibie Zamawiającego lub biurze położonym w sąsiedztwie siedziby Zamawiającego co najmniej 3 dni w tygodniu przez 4godziny dziennie.Warunek spełniony,jeśli Wykonawca wskaże,iż dysponuje elektronicznymi środkami łączności (poczta elektroniczna) oraz,że biuro Koordynatora będzie się znajdować w miejscu zapewniającym możliwość osobistego kontaktu Zamawiającego z Koordynatorem w czasie 1godz. od poinformowania Koordynatora o konieczności kontaktu.Zamawiający oferuje wykonawcom,którzy nie posiadają biura w lokalizacji wymaganej przez zamawiającego możliwość korzystania z pomieszczeń we własnej siedzibie w oparciu o umowę,w której czynsz zostanie ustalony na podstawie obowiązujących u Zamawiającego stawek.Wykonawcy,którzy zdecydują się na korzystanie z pomieszczeń zamawiającego,wskażą to w dokumentach potwierdzających spełnianie warunków. Wskazanie takie zostanie uznane za spełnienie warunku.4.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:Warunek spełniony,jeżeli Wykonawca:1.W ciągu ostatnich 3lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie,uzyskał przychody netto z prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 500 000PLN średniorocznie;2.Posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 2mln PLN 5.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24ust.1i2 PZP. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. b)Dokumenty potwierdzające wpis na listę radców prawnych lub adwokatów ważne w dniu składania wniosku. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. d)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. e)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosków. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Rachunek zysków i strat za jeden rok obrotowy z ostatnich trzech lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty /przychody/ za okres jak w zdaniu poprzednim.b) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Wykaz wykonanych usług zawierający:- co najmniej jednego przedsiębiorcę, którego przychody netto ze sprzedaży w okresie roku objętego w całości lub części obsługą prawną przez wykonawcę wynosiły nie mniej niż 50 000 000,00PLN, którego minimum roczną obsługę prawną Wykonawca prowadził w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie);- co najmniej 5 (pięć) usług polegających na doradztwie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę lub usługę o wartości co najmniej 400 tys. euro; - co najmniej jedną usługę polegającą na doradztwie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane o wartości co najmniej 5 mln euro;- co najmniej 3 usługi prawnicze, które obejmowały zagadnienia z zakresu prawa górniczego i geologicznego; - co najmniej 10 usług z zakresu prawa pracy;z podaniem wartości zamówienia, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do wykazu dokumenty potwierdzające, że w/w usługi były wykonywane należycie. b) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, dziedziny prawa, w której się specjalizują, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz powinien uwzględniać ewentualnie udział podwykonawcy w realizacji zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane prawem uprawnienia oraz życiorysy tych osób.c) Wskazanie osoby Koordynatora wraz z miejscem jego urzędowania (lub oświadczeniem, że wykonawca będzie korzystać z pomieszczeń zamawiającego na warunkach podanych w SIWZ), czasem osobistego kontaktu Koordynatora z Zamawiającym, adresem poczty elektronicznej Koordynatora oraz oświadczeniem, że Koordynator prac będzie stale dostępny dla Zamawiającego poprzez kontakt za pomocą elektronicznych środków łączności, poprzez kontakt osobisty oraz osobistą bytność w siedzibie Zamawiającego lub biurze położonym w sąsiedztwie siedziby Zamawiającego co najmniej 3 dni w tygodniu przez cztery godziny dziennie.Zamawiający informuje, że na stronie internetowej www.kwsa.pl znajdują się wzory wykazów i oświadczeń, którymi może posłużyć się wykonawca składający wniosek. 2.1.4) Inne informacje: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w ogłoszeniu. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe, chyba że zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy PZP ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.W przypadku nie spełnienia warunków opisanych powyżej, nie dołączenia oświadczeń lub wymaganych dokumentów Zamawiający wykluczy Wykonawcę z udziału w postępowaniu.O wykluczeniu z postępowania Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.Zamawiający zaprosi do negocjacji wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu w liczbie 10 Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa, zamawiający zaprosi do negocjacji wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania tych warunków, zgodnie ogłoszeniem Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza, Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców spełniających te warunki. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Art. 87 § 1 Kodeksu postępowania cywilnego (Dz.U. z 1964 r. Nr 43, poz. 296 z późn. zm). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena ryczałtowa za miesiac - waga 70 Liczba prawników z uprawnieniami wyższa od wymaganej -waga 10 Liczba i kwalifikacje osób, - waga 10 Doświadczenie prawników z uprawnieniami - waga 5 Dłuższa niż minimalna wymagana dostępność prawników z uprawnieniami w jednostkach organizacyjnych zamawiającego - waga 3 Specjalności dodatkowe - waga 2 Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3360014. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.04.2006, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 28.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 10.05.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.05.2006, godzina 10:00, Kompania Węglowa SA 40-039 Katowice ul. Powstańców 30 pokój nr 60.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.