eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Damnica › Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Starej Dąbrowie dz. nr 116/2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-14

Damnica: Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Starej Dąbrowie dz. nr 116/2
Numer ogłoszenia: 175979 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159185 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Damnicy, ul. Górna 1, 76-231 Damnica, woj. pomorskie, tel. 059 8113046, faks 059 8484435.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Starej Dąbrowie dz. nr 116/2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie infrastruktury małej architektury służącej rekreacji i dla potrzeb mieszkańców wsi Stara Dąbrowa. W skład zagospodarowania terenu wchodzi: wykonanie nowych nawierzchni placyku wypoczynkowego, urządzenie nowej szaty roślinnej, budowę nowych elementów małej architektury ogrodowej (grill murowany, altanka), wprowadzenie nowych elementów wyposażenia terenu (stoły piknikowe,). ELEMENTY ZAGOSPODAROWANIA I ZESTAWIENIE POWIERZCHNI element zagospodarowania ilość j.m. udział% nawierzchnie ogrodowe 79,68 m2 5,34% altanka ogrodowa (posadzka - nawierzchnia ogrodowa) 24,71 m2 1,66% trawniki parkowe 1386,64 m2 93,00% stoły piknikowe na trawniku parkowym 2 szt. stoły piknikowe pod altanką 2 szt. drzewa iglaste 11 szt. drzewa liściaste 24 szt. Graficznym przedstawieniem zagospodarowania terenu jest rysunek nr.2 w części graficznej dokumentacji. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie celem uzyskania szczegółowych informacji koniecznych do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną oraz do przedłożenia Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów na okres 36 miesięcy. Zakres rzeczowy umowy obejmuje: 1. Organizację terenu budowy 2. Pełną obsługę geodezyjną, w tym wytyczenie obiektów w terenie, inwentaryzację powykonawczą, wpisy w dzienniku budowy 3. Wykonanie robót budowlanych według załączonej dokumentacji technicznej (projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) 4. Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych. -Wszelkie użyte do wykonania zamówienia materiały powinny być I gatunku i powinny odpowiadać, co do jakości wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz projektu a także wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie Prawo budowlane. Na wbudowane materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, certyfikat zgodności i atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Uwaga! Przedmiary stanowią materiał pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia. Przy wycenie oferty należy się kierować załączonymi projektami budowlanymi i zapisami w specyfikacjach technicznych. UWAGA : PRZY WYCENIE OFERTY NALEŻY POMINĄĆ JEDEN Z ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA WYSTĘPUJĄCY W PROJEKCIE I PRZEDMIARZE TJ. MONTAŻ LAMP SOLARNYCH PARKOWO - OGRODOWYCH.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe LOREK, ul. Z. Augusta 41, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54692,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57946,74

  • Oferta z najniższą ceną: 57946,74 / Oferta z najwyższą ceną: 162662,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.