eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Dostawę wyposażenia w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-27

Kłodzko: Dostawę wyposażenia w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej
Numer ogłoszenia: 175929 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146679 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kłodzko, ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 6474100, faks 074 6474103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę wyposażenia w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej , Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie nr 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty , Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki . Przedmiot zamówienia podzielony został na 11 części. 1. Dostawę multimedialnych programów edukacyjnych, 2. Dostawę pomocy dydaktycznych, 3. Dostawę artykułów piśmienniczych, 4. Dostawę książek przewodników do prowadzenia zajęć, 5. Dostawę gier edukacyjnych, 6. Dostawę wyposażenia do gimnastyki, 7. Dostawę strojów do inscenizacji, 8. Dostawę instrumentów muzycznych, 9. Dostawę akcesoriów malarskich, 10. Dostawę mebli, 11. Dostawę wyposażenia multimedialnego i komputerowego. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych towarów wymienionych w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty atesty oznakowanie CE, jeżeli wymagają tego przepisy stosownych Dyrektyw Nowego Podejścia lub innych aktów prawnych. Certyfikaty należy dołączyć do oferty. W przypadku mebli dostawa obejmuje również montaż. W przypadku dostawy multimedialnych programów edukacyjnych oraz wyposażenia multimedialnego i komputerowego dostawa obejmuje również instalację, uruchomienie, konfigurację i szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.29.10 - Folia lub taśma korekcyjna 37.82.21.00 - Kredki 30.19.73.20 - Zszywacze 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne 39.16.00.00 - Meble szkolne 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.34.10.00 - Mikrofony 32.33.21.00 - Dyktafony 32.33.16.00 - Odtwarzacze plików MP3 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawę multimedialnych programów edukacyjnych,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp z o.o. sp. k., ul. Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34104,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29608,15

  • Oferta z najniższą ceną: 29608,15 / Oferta z najwyższą ceną: 32060,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawę książek przewodników do prowadzenia zajęć

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Główna Księgarnia Szkolna Gajewicz, Gawin, Widłak s.j., ul. Daszyńskiego 16, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6671,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7214,29

  • Oferta z najniższą ceną: 7214,29 / Oferta z najwyższą ceną: 7214,29

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawę gier edukacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. sp.k., ul. Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31183,49

  • Oferta z najniższą ceną: 31183,49 / Oferta z najwyższą ceną: 33445,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawę wyposażenia do gimnastyki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7084,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5721,58

  • Oferta z najniższą ceną: 5721,58 / Oferta z najwyższą ceną: 6482,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawę strojów do inscenizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOje Bambino Sp. z o.o. sp.k., ul. Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2466,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2376,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2376,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawę instrumentów muzycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła Sp. zo.o., ul. POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1268,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 818,71

  • Oferta z najniższą ceną: 818,71 / Oferta z najwyższą ceną: 1581,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Dostawę akcesoriów malarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. POW 25, 90-248 Łodź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3668,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3517,10

  • Oferta z najniższą ceną: 3517,10 / Oferta z najwyższą ceną: 3951,41

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Dostawę wyposażenia multimedialnego i komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Multimedia 24 Jarosław Moczulski, ul. K.Wielkiego 2/15, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16882,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28005,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.