eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich o długości 23,2 km w sezonie 2007/2008 utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Bieruń: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich o długości 23,2 km w sezonie 2007/2008 utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu
Numer ogłoszenia: 175922 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu, ul. Warszawska 168, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2162173, 3289654, fax 032 2162173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich o długości 23,2 km w sezonie 2007/2008 utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w przetargu nieograniczonym pod nazwą: zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich o długości 23,2 km w sezonie 2007/2008 utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu obejmuje działania polegające na: - zwalczaniu gołoledzi solanką na drogach wojewódzkich na dł. 23,2 km, - odśnieżaniu na drogach wojewódzkich na długości 23,2 km, - zwalczaniu gołoledzi mieszanką piaskowo solną na drogach wojewódzkich na dł. 11,6 km, - zwalczaniu gołoledzi środkami chemicznymi na drogach wojewódzkich na długości 5,0 km, - załadunku oraz transporcie śniegu lub błota pośniegowego z pasa drogowego we wskazane miejsce na odległość do 5 km, - interwencyjne remonty cząstkowe nawierzchni, - dyżur 24 godzinnej gotowości w okresie trwania umowy (KOSZT DYŻURU NALEŻY WKALKULOWAĆ W CENY JEDNOSTKOWE W/W USŁUG). Dokładny oraz szczegółowy zakres usług przewidziany do wykonania w ramach niniejszego zamówienia ujęto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Miejsce wykonania usługi: drogi wojewódzkie nr 780, 931, 934, powiat bieruńsko-lędziński, województwo śląskie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. IV i V niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaną, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę zimowego utrzymania dróg w ciągu jednego sezonu zimowego odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości (brutto) co najmniej 100.000,00zł., - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). b) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym, odpowiednio: - pojazd opłużony: min. 2 szt., - solarko-piaskarka: min. 1 szt., - solarko-piaskarka z solanką: min. 1 szt., - koparko-ładowarka: min. 1 szt., - samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka - min. 1 szt. Dopuszcza się, aby na pojeździe opłużonym będącym w dyspozycji wykonawcy, znajdowała się solarko-piaskarka oraz solarko- piaskarka z solanką. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VII niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). Uwaga do lit. a), b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2) lit. a) i b) spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub łącznie wszyscy wykonawcy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń - wymienione w pkt III niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wymaga się wówczas, aby każdy z wykonawców złożył odrębne oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.; Każdy z wyżej wymienionych warunków będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie, zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 6 SIWZ - doprecyzowujące powyższe warunki ogólne do specyfiki niniejszego zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie powyższych warunków przez wykonawcę będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia i odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składa: I. wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, do którego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy: II. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy p.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; III. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SIWZ; IV. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; V. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; VI. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Formularz przedmiotowego wykazu (do wypełnienia) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (WYKAZ USŁUG) VII. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Formularz przedmiotowego wykazu (do wypełnienia) stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (WYKAZ SPRZĘTU) VIII. stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze albo ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatbl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu, ul. Warszawska 168, 43-155 Bieruń..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu, 43-155 Bieruń, ul. Warszawska 168, sekretariat - pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.