Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-21
Łomża: Remont sal lekcyjnych I i III piętra w Katolickim Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży przy ul. Sadowej 12
Numer ogłoszenia: 175900 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolickie Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży , ul. Sadowa 12, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 57, faks 86 216 36 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.klo.lomza.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sal lekcyjnych I i III piętra w Katolickim Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży przy ul. Sadowej 12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Połączenie Sali religii i języka niemieckiego - I piętro - rozbiórka części ścianek działowych - zerwanie wykładziny (w części) - uzupełnienie posadzki płytą OSB-3, fazowaną szpachlowaną i szlifowaną - ułożenie wykładziny PCV z wywinięciem na ściany zgrzewaną (np. Polyflor Mistique lub równoważną) - zamurowanie otworu drzwiowego - uzupełnienie tynków - wymiana części parapetów na parapety z konglomeratu np. Botacino - obudowa płytą g/k na konstrukcji pionów co - wkucie bruzd dla wpuszczenia gałązek przyłącznych do grzejników, ich przerobienie izolacja oraz otynkowanie - zeskrobanie farby, gruntowanie szpachlowanie oraz malowanie wraz z założeniem narożników aluminiowych - malowanie rur co i grzejników PURMO - Montaż rolet z tkanin - nieprzepuszczających światło kompletne , mocowanych na ścianę jak najbliżej ściany - kolorystyka do uzgodnienia na budowie z inwestorem - montaż desek odbojowych - demontaż i ponowny montaż tablic lekcyjnych z odzysku - montaż sufitów podwieszanych z płyt z włókien mineralnych z rastrami o wymiarach 600x600mm - w koszcie ująć spasowanie nowego sufitu z istniejącym w tym w cenie należy ująć wszelkie rozbiórki w zakresie połączeń sufitów w jednym poziomie - wykonanie sufitów podwieszanych wzmocnionych dla mocowania projektora i ekranu - wymiana płyt sufitu Thermatex 60 x 60 w istniejącym suficie podwieszanym - ułożenie przewodów elektrycznych (i kina domowego ) zasilających urządzenia multimedialne w Sali po ówczesnym kuciu bruzd i następnym ich zatynkowaniu - wymiana osprzętu elektrycznego tj. włączników , gniazd oraz puszek - montaż opraw oświetleniowych do sufitów podwieszanych rastrowych - montaż oprawy ewakuacyjnej z piktogramem 2H - montaż modułów awaryjnych 2H - wykonanie pomiarów elektrycznych - Dostawa i montaż , rozprowadzenie i synchronizacja kina domowego wraz z uruchomieniem - kompletne-kino domowe ONYKYO HT-S5205- srebrne kino domowe - lub równoważne o podobnych walorach technicznych gabarytów tj. wielkości i ilości głośników które będą montowane pod sufitem podwieszanym -wykonawca musi wliczyć w swoje koszty wszystkie niezbędne kable wtyczki , przewody itp. -dostawa i montaż przewodu HDMI (15mb) szt. z końcówkami i przewód VGA dla komunikacji miedzy projektorem a laptopem 15 mb z końcówkami , Wykonawca musi wliczyć wszystkie niezbędne materiały potrzebne do mocowania tj. kotwy, kołki śruby, zabezpieczenia i zaślepki itp. - Dostawa i montaż pomocnika biurka nauczyciela w miejscu wiszącej szafki sterowniczej multimedii. Szafka z płyt wiórowych laminowanych w kolorystyce istniejących mebli w salach lekcyjnych (buk bawaria) wymiary pomocnika szer. 80 cm wys. ok. 75 cm i głb. ok. 41 cm , blat na tej szafce ma wymiary około (dopasować z natury ) szer. 43 cm dł. 120 cm i gr. 3,20cm - Dostawa i montaż cyfrowego zegara świetlnego typu CZS zbudowanego z jasnych diod LED świecących w kolorze niebieskim służą do wizualnego przekazywania informacji: - czasu (godziny, minuty, sekundy) z dokładnością centrum czasu tj. 1sek. na 300000 lat, - daty (dzień, miesiąc, dwie ostatnie cyfry roku), - temperatury (w granicach -50°C do 70°C). Podstawowe parametry zegara typ: CZS12 wymiary: 22x60x10 cm, Wysokość cyfry [cm] H -12,2 cm, Ilość punktów świecących -298 Maks. odleg. odczytu informacji [m] -50 m, zasilane z sieci 230V z przewodem ochronnym. Zegar przystosowany do montażu do ściany. Inwestor dopuszcza zastosowanie innego zegara innego dostawcy lub producenta o równoważnych walorach technicznych i wizualnych Remont sal biologii i fizyki - III piętro - rozbiórka części ścianek działowych - zerwanie wykładziny (w części) - uzupełnienie posadzki płytą OSB-3, fazowaną szpachlowaną i szlifowaną - ułożenie wykładziny PCV z wywinięciem na ściany zgrzewaną (np. Polyflor Mistique lub równoważną) - zamurowanie otworu drzwiowego - uzupełnienie tynków - wykonanie ścianki działowej z płyt g/k ogniochronnych na konstrukcji stalowej z wygłuszeniem wełną mineralną gr. 5 cm wzmocnionej np. płyta OSB-3 dla mocowania tablic lekcyjnych - wykucie gniazd i osadzenie belek stalowych wraz z obrobieniem - zeskrobanie farby, gruntowanie szpachlowanie oraz malowanie wraz z założeniem narożników aluminiowych - malowanie rur co i grzejników PURMO - montaż desek odbojowych - demontaż i ponowny montaż tablic lekcyjnych z odzysku - montaż sufitów podwieszanych z płyt z gipsowo - kartonowych - w koszcie ująć spasowanie nowego sufitu z istniejącym w tym w cenie należy ująć wszelkie rozbiórki w zakresie połączeń sufitów w jednym poziomie - wykonanie sufitów podwieszanych wzmocnionych dla mocowania projektora i ekranu - miejscowo - ułożenie przewodów elektrycznych (i kina domowego ) zasilających urządzenia multimedialne w Salach po ówczesnym kuciu bruzd i następnym ich zatynkowaniu - montaż profili ozdobnych w narożach pomiędzy ścianami a sufitami np. gipsowe dla pod którymi zostaną schowane przewody kina domowego - Demontaż i przeniesienie do innego pomieszczenia zabudowy szafowej (zestawu szaf) oraz ponowny ich montaż w drugim pomieszczeniu mebli -dopasować do otworu (w wypadku gdyby szafy nie mieściły się w nowej lokalizacji należy przewidzieć dostosowanie mebla do nowego otworu - czyli przerobić - pomiary wziąć z natury) - przestawień mebli musi dokonywać tylko i wyłącznie zakład stolarski - Ostrożny demontaż szafy zabudowanej i ponowny montaż szafy wbudowanej z dostosowaniem wymiarów do otworu w nowej lokalizacji - w cenie komplet prac związanych z zadaniem - Dostawa i montaż szafek sterowniczych - szafki wiszące na urządzenia sterownicze multimedii zamykane roletą aluminiową (dwa pochwyty +zamek) ze zwijarką - montowane w narożu o wymiarach szer. 80cm x wys. 82 cm głębokości 43 cm z półkami na multimedia ) wzór szafki w sali chemicznej Gimnazjum Katolickiego - Dostawa i montaż pomocników biurek nauczycieli w miejscu wiszących szafek sterowniczych multimedii. Szafki z płyt wiórowych laminowanych w kolorystyce istniejących mebli w salach lekcyjnych (buk bawaria) wymiary pomocników szer. 80 cm wys. ok. 75 cm i głb. ok. 41 cm , blat na tych szafkach ma wymiary około (dopasować z natury ) szer. 43 cm dł. 120 cm i gr. 3,20cm - wymiana lamp oświetleniowych - lampy z odzysku - wymiana osprzętu elektrycznego tj. włączników , gniazd oraz puszek - montaż opraw oświetleniowych do sufitów podwieszanych rastrowych - montaż oprawy ewakuacyjnej z piktogramem 2H - montaż modułów awaryjnych 2H - wykonanie pomiarów elektrycznych - Dostawa i montaż , rozprowadzenie i synchronizacja kina domowego wraz z uruchomieniem - kompletne-kino domowe ONYKYO HT-S5205- srebrne kino domowe - lub równoważne o podobnych walorach technicznych gabarytów tj. wielkości i ilości głośników które będą montowane pod sufitem podwieszanym -wykonawca musi wliczyć w swoje koszty wszystkie niezbędne kable wtyczki , przewody itp. -dostawa i montaż przewodu HDMI (15mb) szt. z końcówkami i przewód VGA dla komunikacji miedzy projektorem a laptopem 15 mb z końcówkami , Wykonawca musi wliczyć wszystkie niezbędne materiały potrzebne do mocowania tj. kotwy, kołki śruby, zabezpieczenia i zaślepki itp. - Dostawa i montaż cyfrowego zegara świetlnego typu CZS zbudowanego z jasnych diod LED świecących w kolorze niebieskim służą do wizualnego przekazywania informacji: - czasu (godziny, minuty, sekundy) z dokładnością centrum czasu tj. 1sek. na 300000 lat, - daty (dzień, miesiąc, dwie ostatnie cyfry roku), - temperatury (w granicach -50°C do 70°C). Podstawowe parametry zegara typ: CZS12 wymiary: 22x60x10 cm, Wysokość cyfry [cm] H -12,2 cm, Ilość punktów świecących -298 Maks. odleg. odczytu informacji [m] -50 m, zasilane z sieci 230V z przewodem ochronnym. Zegar przystosowany do montażu do ściany. Inwestor dopuszcza zastosowanie innego zegara innego dostawcy lub producenta o równoważnych walorach technicznych i wizualnych Szczegółowy zakres do realizacji określono w załącznikach do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 1 900,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wzór załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania budową: - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - w specjalności elektrycznej oraz są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną wg. zasad określonych w pkt. 16 SIWZ. - dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres rękojmi - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klo.lomza.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolickie Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży przy ul. Sadowej 12. pokój nr 1 (sekretariat)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Katolickie Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży przy ul. Sadowej 12. pokój nr 1 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rej. w Grajewie, Sądu Rej. w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rej. w Zambrowie.
- Świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - instalacyjnych związanych z wymianą stolarki okiennej w Pawilonie H.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1909B o dł. ok. 0,55 km w obrębie m. Grzymały, gm. Nowogród (II postępowanie)
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy wraz z rozbudową budynku położonego przy ulicy Spółdzielczej 74 w Łomży na potrzeby Mediateki
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy wraz z rozbudową budynku położonego przy ulicy Spółdzielczej 74 w Łomży na potrzeby Mediateki
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
- Remont budynku portierni - etap IV.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.