eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Remont sal lekcyjnych I i III piętra w Katolickim Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży przy ul. Sadowej 12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-21

Łomża: Remont sal lekcyjnych I i III piętra w Katolickim Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży przy ul. Sadowej 12
Numer ogłoszenia: 175900 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolickie Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży , ul. Sadowa 12, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 57, faks 86 216 36 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klo.lomza.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sal lekcyjnych I i III piętra w Katolickim Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży przy ul. Sadowej 12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Połączenie Sali religii i języka niemieckiego - I piętro - rozbiórka części ścianek działowych - zerwanie wykładziny (w części) - uzupełnienie posadzki płytą OSB-3, fazowaną szpachlowaną i szlifowaną - ułożenie wykładziny PCV z wywinięciem na ściany zgrzewaną (np. Polyflor Mistique lub równoważną) - zamurowanie otworu drzwiowego - uzupełnienie tynków - wymiana części parapetów na parapety z konglomeratu np. Botacino - obudowa płytą g/k na konstrukcji pionów co - wkucie bruzd dla wpuszczenia gałązek przyłącznych do grzejników, ich przerobienie izolacja oraz otynkowanie - zeskrobanie farby, gruntowanie szpachlowanie oraz malowanie wraz z założeniem narożników aluminiowych - malowanie rur co i grzejników PURMO - Montaż rolet z tkanin - nieprzepuszczających światło kompletne , mocowanych na ścianę jak najbliżej ściany - kolorystyka do uzgodnienia na budowie z inwestorem - montaż desek odbojowych - demontaż i ponowny montaż tablic lekcyjnych z odzysku - montaż sufitów podwieszanych z płyt z włókien mineralnych z rastrami o wymiarach 600x600mm - w koszcie ująć spasowanie nowego sufitu z istniejącym w tym w cenie należy ująć wszelkie rozbiórki w zakresie połączeń sufitów w jednym poziomie - wykonanie sufitów podwieszanych wzmocnionych dla mocowania projektora i ekranu - wymiana płyt sufitu Thermatex 60 x 60 w istniejącym suficie podwieszanym - ułożenie przewodów elektrycznych (i kina domowego ) zasilających urządzenia multimedialne w Sali po ówczesnym kuciu bruzd i następnym ich zatynkowaniu - wymiana osprzętu elektrycznego tj. włączników , gniazd oraz puszek - montaż opraw oświetleniowych do sufitów podwieszanych rastrowych - montaż oprawy ewakuacyjnej z piktogramem 2H - montaż modułów awaryjnych 2H - wykonanie pomiarów elektrycznych - Dostawa i montaż , rozprowadzenie i synchronizacja kina domowego wraz z uruchomieniem - kompletne-kino domowe ONYKYO HT-S5205- srebrne kino domowe - lub równoważne o podobnych walorach technicznych gabarytów tj. wielkości i ilości głośników które będą montowane pod sufitem podwieszanym -wykonawca musi wliczyć w swoje koszty wszystkie niezbędne kable wtyczki , przewody itp. -dostawa i montaż przewodu HDMI (15mb) szt. z końcówkami i przewód VGA dla komunikacji miedzy projektorem a laptopem 15 mb z końcówkami , Wykonawca musi wliczyć wszystkie niezbędne materiały potrzebne do mocowania tj. kotwy, kołki śruby, zabezpieczenia i zaślepki itp. - Dostawa i montaż pomocnika biurka nauczyciela w miejscu wiszącej szafki sterowniczej multimedii. Szafka z płyt wiórowych laminowanych w kolorystyce istniejących mebli w salach lekcyjnych (buk bawaria) wymiary pomocnika szer. 80 cm wys. ok. 75 cm i głb. ok. 41 cm , blat na tej szafce ma wymiary około (dopasować z natury ) szer. 43 cm dł. 120 cm i gr. 3,20cm - Dostawa i montaż cyfrowego zegara świetlnego typu CZS zbudowanego z jasnych diod LED świecących w kolorze niebieskim służą do wizualnego przekazywania informacji: - czasu (godziny, minuty, sekundy) z dokładnością centrum czasu tj. 1sek. na 300000 lat, - daty (dzień, miesiąc, dwie ostatnie cyfry roku), - temperatury (w granicach -50°C do 70°C). Podstawowe parametry zegara typ: CZS12 wymiary: 22x60x10 cm, Wysokość cyfry [cm] H -12,2 cm, Ilość punktów świecących -298 Maks. odleg. odczytu informacji [m] -50 m, zasilane z sieci 230V z przewodem ochronnym. Zegar przystosowany do montażu do ściany. Inwestor dopuszcza zastosowanie innego zegara innego dostawcy lub producenta o równoważnych walorach technicznych i wizualnych Remont sal biologii i fizyki - III piętro - rozbiórka części ścianek działowych - zerwanie wykładziny (w części) - uzupełnienie posadzki płytą OSB-3, fazowaną szpachlowaną i szlifowaną - ułożenie wykładziny PCV z wywinięciem na ściany zgrzewaną (np. Polyflor Mistique lub równoważną) - zamurowanie otworu drzwiowego - uzupełnienie tynków - wykonanie ścianki działowej z płyt g/k ogniochronnych na konstrukcji stalowej z wygłuszeniem wełną mineralną gr. 5 cm wzmocnionej np. płyta OSB-3 dla mocowania tablic lekcyjnych - wykucie gniazd i osadzenie belek stalowych wraz z obrobieniem - zeskrobanie farby, gruntowanie szpachlowanie oraz malowanie wraz z założeniem narożników aluminiowych - malowanie rur co i grzejników PURMO - montaż desek odbojowych - demontaż i ponowny montaż tablic lekcyjnych z odzysku - montaż sufitów podwieszanych z płyt z gipsowo - kartonowych - w koszcie ująć spasowanie nowego sufitu z istniejącym w tym w cenie należy ująć wszelkie rozbiórki w zakresie połączeń sufitów w jednym poziomie - wykonanie sufitów podwieszanych wzmocnionych dla mocowania projektora i ekranu - miejscowo - ułożenie przewodów elektrycznych (i kina domowego ) zasilających urządzenia multimedialne w Salach po ówczesnym kuciu bruzd i następnym ich zatynkowaniu - montaż profili ozdobnych w narożach pomiędzy ścianami a sufitami np. gipsowe dla pod którymi zostaną schowane przewody kina domowego - Demontaż i przeniesienie do innego pomieszczenia zabudowy szafowej (zestawu szaf) oraz ponowny ich montaż w drugim pomieszczeniu mebli -dopasować do otworu (w wypadku gdyby szafy nie mieściły się w nowej lokalizacji należy przewidzieć dostosowanie mebla do nowego otworu - czyli przerobić - pomiary wziąć z natury) - przestawień mebli musi dokonywać tylko i wyłącznie zakład stolarski - Ostrożny demontaż szafy zabudowanej i ponowny montaż szafy wbudowanej z dostosowaniem wymiarów do otworu w nowej lokalizacji - w cenie komplet prac związanych z zadaniem - Dostawa i montaż szafek sterowniczych - szafki wiszące na urządzenia sterownicze multimedii zamykane roletą aluminiową (dwa pochwyty +zamek) ze zwijarką - montowane w narożu o wymiarach szer. 80cm x wys. 82 cm głębokości 43 cm z półkami na multimedia ) wzór szafki w sali chemicznej Gimnazjum Katolickiego - Dostawa i montaż pomocników biurek nauczycieli w miejscu wiszących szafek sterowniczych multimedii. Szafki z płyt wiórowych laminowanych w kolorystyce istniejących mebli w salach lekcyjnych (buk bawaria) wymiary pomocników szer. 80 cm wys. ok. 75 cm i głb. ok. 41 cm , blat na tych szafkach ma wymiary około (dopasować z natury ) szer. 43 cm dł. 120 cm i gr. 3,20cm - wymiana lamp oświetleniowych - lampy z odzysku - wymiana osprzętu elektrycznego tj. włączników , gniazd oraz puszek - montaż opraw oświetleniowych do sufitów podwieszanych rastrowych - montaż oprawy ewakuacyjnej z piktogramem 2H - montaż modułów awaryjnych 2H - wykonanie pomiarów elektrycznych - Dostawa i montaż , rozprowadzenie i synchronizacja kina domowego wraz z uruchomieniem - kompletne-kino domowe ONYKYO HT-S5205- srebrne kino domowe - lub równoważne o podobnych walorach technicznych gabarytów tj. wielkości i ilości głośników które będą montowane pod sufitem podwieszanym -wykonawca musi wliczyć w swoje koszty wszystkie niezbędne kable wtyczki , przewody itp. -dostawa i montaż przewodu HDMI (15mb) szt. z końcówkami i przewód VGA dla komunikacji miedzy projektorem a laptopem 15 mb z końcówkami , Wykonawca musi wliczyć wszystkie niezbędne materiały potrzebne do mocowania tj. kotwy, kołki śruby, zabezpieczenia i zaślepki itp. - Dostawa i montaż cyfrowego zegara świetlnego typu CZS zbudowanego z jasnych diod LED świecących w kolorze niebieskim służą do wizualnego przekazywania informacji: - czasu (godziny, minuty, sekundy) z dokładnością centrum czasu tj. 1sek. na 300000 lat, - daty (dzień, miesiąc, dwie ostatnie cyfry roku), - temperatury (w granicach -50°C do 70°C). Podstawowe parametry zegara typ: CZS12 wymiary: 22x60x10 cm, Wysokość cyfry [cm] H -12,2 cm, Ilość punktów świecących -298 Maks. odleg. odczytu informacji [m] -50 m, zasilane z sieci 230V z przewodem ochronnym. Zegar przystosowany do montażu do ściany. Inwestor dopuszcza zastosowanie innego zegara innego dostawcy lub producenta o równoważnych walorach technicznych i wizualnych Szczegółowy zakres do realizacji określono w załącznikach do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 1 900,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wzór załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania budową: - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - w specjalności elektrycznej oraz są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną wg. zasad określonych w pkt. 16 SIWZ. - dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres rękojmi - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klo.lomza.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolickie Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży przy ul. Sadowej 12. pokój nr 1 (sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Katolickie Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży przy ul. Sadowej 12. pokój nr 1 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.