eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Obsługa portierni w budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Towarowej 53 - zamówienie uzupełniające do ZP/053/15



Ogłoszenie z dnia 2016-02-22

Poznań: Obsługa portierni w budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Towarowej 53 - zamówienie uzupełniające do ZP/053/15
Numer ogłoszenia: 17587 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa portierni w budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Towarowej 53 - zamówienie uzupełniające do ZP/053/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa portierni w budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Towarowej 53 - zamówienie uzupełniające do ZP/053/15 Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca zapewnia obsadę kadrową niezbędną do wykonania umowy. Niedopuszczalnym jest pozostawienie na następną zmianę pracownika ochrony Wykonawcy, który aktualnie zakończył służbę na swojej zmianie. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie skierować do obsługi portierni innego pracownika, w przypadku nie przybycia na służbę pracownika obsługi portierni lub w stanie uniemożliwiającym wykonywanie obowiązków. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu grafik służb na miesiąc następny, najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem miesiąca, którego grafik dotyczy, informując na bieżąco Kierownika Działu Zarządzania Infrastrukturą o każdorazowej zmianie grafiku służb. Merytoryczny oraz dyscyplinarny nadzór i kierownictwo nad swoimi pracownikami sprawuje Wykonawca. Zakres obowiązków pracowników Wykonawcy: Pracownicy Wykonawcy, w czasie wykonywania obowiązków służbowych na terenien Zamawiającego, zobowiązani są wykonywać polecenia wyznaczonej przez Zamawiającego osoby. Zamawiający jest uprawniony w każdym czasie dokonywać kontroli prawidłowości wykonywania umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić książkę służby portierni, w których odnotowane będą: imiona i nazwiska pracowników portierni, czas rozpoczęcia i zakończenia przez nich pracy, uwagi o stanie zabezpieczenia danego obiektu w chwili rozpoczęcia i zakończenia przez nich pracy, uwagi o wszelkich zdarzeniach zaistniałych podczas pracy, jeżeli mają one wpływ na ochronę danego obiektu, uwagi osób upoważnionych do kontroli wykonania niniejszej umowy ze strony Wykonawcy oraz Zamawiającego. Książka winna być przechowywana w miejscu dostępnym zarówno dla Wykonawcy jak i Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie obsługi portierni należy: zabezpieczenie funkcjonowania portierni przez jedną osobę na zmianie od poniedziałku do niedzieli przez 24 godziny/dobę w systemie trzyzmianowym, pełnienie służby w portierni zgodnie z ustalonym harmonogramem pracy, strzeżenie powierzonego obiektu poprzez bieżącą obserwację osób wchodzących i wychodzących, udzielanie informacji interesantom, zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych w ustalonych przez władze Uczelni godzinach, wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń strzeżonego obiektu oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie, wydawania pilota od bramy na podwórze wewnętrzne kierowcom uprawnionych pojazdów wjeżdżającym na jego teren i prowadzenie ewidencji w tym zakresie, odśnieżanie w okresie zimowym w dni robocze w godz. 6.00-7.00 dróg dojścia na chodniku od strony ul. Towarowej o powierzchni ok. 45m2, zgłaszanie wszelkich spostrzeżonych nieprawidłowości Kierownictwu Działu Zarządzania Infrastrukturą UEP, przekazywanie adresatom doręczonych podczas dyżuru korespondencji itp., zawiadamianie pracowników Działu Zarządzania Infrastrukturą lub serwisantów o występującej niesprawności dźwigu osobowego i platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku, współpraca z pracownikami ochrony mienia, sporządzanie raportów służby, wykonywanie innych poleceń Kierownictwa obiektu lub władz Uczelni nie wykraczających poza zakres zapisów niniejszej umowy oraz zapisów SIWZ. Obsługa portierni zobowiązana jest do : a) dokładnej znajomości zagospodarowania obiektu, rozmieszczenia punktów przeciwpożarowych, zaopatrzenia wodnego, zasilania elektrycznego, b) obsługi systemu ochrony przeciwpożarowej w budynku, c) znajomości obsługi podręcznego sprzętu gaśniczego, d) znajomości obowiązujących w obiekcie przepisów bhp i ppoż., e) znajomości podstawowej obsługi komputera w zakresie sprawdzania zajętości sal wykładowych na stronie internetowej UEP, f) zabezpieczenia w czasie trwania żywiołu majątku Uczelni przed kradzieżą i przedostawaniem się na teren zagrożony osób niepowołanych, g) utrzymanie czystości i porządku w portierni. Wykonawca zapewnia schludny wygląd zewnętrzny pracowników ochrony oraz dobór osób komunikatywnych - pracownicy są zobowiązani nosić identyfikatory imienne z aktualnym zdjęciem w widocznym miejscu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wpływu na dobór pracowników wykonujących przedmiotową usługę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.20 - Usługi portierskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Ochrony Vigor Sp. z o.o. - lidera Konsorcjum, ul. Starołęcka 18, 61-361 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8928,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9061,92

  • Oferta z najniższą ceną: 9061,92 / Oferta z najwyższą ceną: 9061,92

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający przeprowadził zamówienie uzupełniające do usług ochroniarskich zleconych w trybie przetargu nieograniczonego n ausługi ochroniarskie , w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 907 z późn. zm.) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu udziela zamówienia w trybie z wolnej ręki

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.