eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Konserwacja dźwigów osobowych, towarowo-osobowych, dźwignika oraz urządzeń podnośnikowych w obiektach Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12 i ul. Kaliskiej 22

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Poznań: Konserwacja dźwigów osobowych, towarowo-osobowych, dźwignika oraz urządzeń podnośnikowych w obiektach Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12 i ul. Kaliskiej 22
Numer ogłoszenia: 175858 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział OKręgowy w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8514200, faks 061 8514418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja dźwigów osobowych, towarowo-osobowych, dźwignika oraz urządzeń podnośnikowych w obiektach Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12 i ul. Kaliskiej 22.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem I części zamówienia jest konserwacja dźwigu osobowego oraz urządzenia podnośnikowego dla osób niepełnosprawnych w obiekcie Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów konserwacyjnych następujących urządzeń : 1.1 dźwigu osobowego o napędzie hydraulicznym typ HB1000AA , rok produkcji 2002 -1 szt 1.2 podnośnika dla osób niepełnosprawnych typ HIRO 350, rok produkcji 2003 -1szt. Przedmiotem II części zamówienia jest konserwacja dźwigu osobowego, dźwigów towarowo-osobowych, dźwignika oraz urządzeń podnośnikowych w obiekcie Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu przy ul. Kaliskiej 22. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów konserwacyjnych następujących urządzeń : 1.1 dźwig osobowy z napędem elektrycznym (typ PW10/10-19), rok produkcji 2003 - 1 szt., 1.2 dźwigi towarowo - osobowe z napędem hydraulicznym pośrednim, rok produkcji 2003 - 2 szt., 1.3 dźwignik elektryczny linowy CXT, rok produkcji 2003 - 1 szt., 1.4 urządzenia podnośnikowe samochodowe nożycowe z napędem hydraulicznym typ 911, rok produkcji 2003 - 4 kpl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.74.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykażą, że dysponują lub będą dysponować: - co najmniej 2 osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828 ze zm.), - co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do dozoru osób wykonujących czynności eksploatacyjne oraz do dozoru nad eksploatacją urządzeń instalacji i sieci zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828 ze zm.), - co najmniej 2 osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania konserwacji dźwigów, urządzeń w zakresie dźwignic i dźwigników zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 roku w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79 poz. 849 ze zm.). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział IX SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 ustawy wymagane jest, aby: 1. Żaden z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych Wykonawców jest więc obowiązany złożyć wszystkie dokumenty dla potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 3 a) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. Aktualne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828 ze zm.) co najmniej 2 osób, które będą wykonywać zamówienie. 5. Aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do dozoru osób wykonujących czynności eksploatacyjne oraz do dozoru nad eksploatacją urządzeń instalacji i sieci zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828 ze zm.) co najmniej 1 osoby, która będzie wykonywać zamówienie. 6. Aktualne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania konserwacji dźwigów, urządzeń w zakresie dźwignic i dźwigników zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 roku w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79 poz. 849 ze zm.) co najmniej 2 osób, które będą wykonywać zamówienie. Powyższe dokumenty muszą być złożone w sposób zgodny z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 09:45, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań, II piętro, pokój 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.