eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji (zbiórki surowców wtórnych) z obiektów jednostek wojskowych zlokalizowanych w części rejonu działania RZI Lublin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Lublin: Wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji (zbiórki surowców wtórnych) z obiektów jednostek wojskowych zlokalizowanych w części rejonu działania RZI Lublin
Numer ogłoszenia: 175854 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, faks 081 7183501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji (zbiórki surowców wtórnych) z obiektów jednostek wojskowych zlokalizowanych w części rejonu działania RZI Lublin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji (zbiórki surowców wtórnych) z obiektów jednostek wojskowych zlokalizowanych w części rejonu działania RZI Lublin. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 17 zadań wyszczególnionych poniżej w tym w tym 44 punkty odbioru - ze względu na miejsca wykonywania usług. Wywóz odpadów komunalnych w ciągu roku przewiduje się w ilościach przedstawionych poniżej dla każdego zadania: - Zadanie nr 1: rejon Wojskowej Administracji Koszar Chełm, 4 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 480 m3) - Zadanie nr 2: rejon Wojskowej Administracji Koszar Hrubieszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 540 m3) - Zadanie nr 3: rejon Wojskowej Administracji Koszar Jarosław, 4 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 550 m3) - Zadanie nr 4: rejon Wojskowej Administracji Koszar Jawidz, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 90 m3) - Zadanie nr 5: rejon Wojskowej Administracji Koszar Jawidz, 1 punkt odbioru,(szac. ilość odpadów: 80 m3) - Zadanie nr 6: rejon Wojskowej Administracji Koszar Jawidz, 2 punkty odbioru,(szac. ilość odpadów: 110 m3) - Zadanie nr 7: rejon Wojskowej Administracji Koszar Jawidz, 3 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 180 m3) - Zadanie nr 8: rejon Wojskowej Administracji Koszar Nowa Dęba, 4 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 1900 m3) - Zadanie nr 9: rejon Wojskowej Administracji Koszar Nowa Dęba, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 150 m3) - Zadanie nr 10: rejon Wojskowej Administracji Koszar Nowa Dęba, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 30 m3) - Zadanie nr 11: rejon Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 60 m3) - Zadanie nr 12: rejon Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów w : 15 m3) - Zadanie nr 13: rejon Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 9 m3) - Zadanie nr 14: rejon Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, 2 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 490 m3) - Zadanie nr 15: rejon Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, 9 punktów odbioru, (szac. ilość odpadów: 2250 m3) - Zadanie nr 16: rejon Wojskowej Administracji Koszar Stawy, 2 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 540 m3) - Zadanie nr 17: rejon Wojskowej Administracji Koszar Żurawica, 6 punktów odbioru, (szac. ilość odpadów: 2460 m3) (Adresy punktów odbioru podane są w tabelach w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium DLA KAŻDEGO ZADANIA przedmiotu zamówienia o niżej wymienionej wartości: Zadanie nr 1: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 2: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 3: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) Zadanie nr 4: 100,00 zł (słownie: sto złotych) Zadanie nr 5: 100,00 zł (słownie: sto złotych) Zadanie nr 6: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 7: 100,00 zł (słownie: sto złotych) Zadanie nr 8: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) Zadanie nr 9: 100,00 zł (słownie: sto 00/100 złotych) Zadanie nr 10: 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 11: 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 12: 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych) Zadanie nr 13: 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych) Zadanie nr 14: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 15: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych) Zadanie nr 16: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) Zadanie nr 17: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 13:00 dnia 10.06.2009 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 13:00 dnia 10.06.2009 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz w art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj.; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: -posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dn. 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. nr 236 poz. 2008 z 2005r.-tekst jednolity). Nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących przedmiotowa działalność. -posiadają zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych na podstawie ustawy z dn. 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. nr 39 poz. 251 z 2007r.tekst jednolity) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 27 września 2001r. w sprawie klasyfikacji odpadów ( DZ. U. nr 112 poz. 1206 z 2001r.) -posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane przez właściwy organ ewentualnie aktualna umowę z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania ww. odpadów ( prowadzącym składowisko odpadów) -prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. XV SIWZ. Zamawiający wzywa (pod rygorem utraty wadium - zgodnie z art. 46 ust 4a) Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1)- Prawa zamówień publicznych; -Oświadczenie o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust.1 pkt. 2) i 3) - Prawa zamówień publicznych. -Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 1-9 Prawa zamówień publicznych. -Kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dn. 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. nr 236 poz. 2008 z 2005r.). Nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących przedmiotową działalność. -Kserokopia zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych na podstawie ustawy z dn. 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. nr 39 poz. 251 z 2007r.) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 27 września 2001r. w sprawie klasyfikacji odpadów ( DZ. U. nr 112 poz. 1206 z 2001r.). -Kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane przez właściwy organ ewentualnie aktualna umowę z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania ww. odpadów ( prowadzącym składowisko odpadów). -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winno być załączone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. -Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, na każdej zapisanej stronie dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, pokój nr 117. Opłata za SIWZ wynosi 11,72 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, pokój nr 103(kancelaria). Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje ww. termin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: rejon Wojskowej Administracji Koszar Chełm, 4 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 480 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Chełm w ilości 480 m3/rok, 4 punkty odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm 2. Ilość i rodzaj pojemników na stałe odpady komunalne: Do podstawienia: 6 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 270 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 2. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 3 pojemniki POK 2,2 m3 lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 160 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 3. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Koszarowa 16, 22-100 Chełm 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik POK 2,2 m3 lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 4,4 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 4. 1. Miejsce wykonywania usługi Srebrzyszcze, 22-100 Chełm 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki POK 2,2 m3 lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 45,6 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 1 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: rejon Wojskowej Administracji Koszar Hrubieszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 540 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Hrubieszów w ilości 540 m3/rok, 1 punkt odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 10 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 540 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 2 komplety W zadaniu nr 2 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: rejon Wojskowej Administracji Koszar Jarosław, 4 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 550 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Jarosław w ilości 550 m3/rok, 4 punkty odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. 3-go Maja 80, 37-500 Jarosław 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 7 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 475 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 2. 1. Miejsce wykonywania usługi WKU, ul. 3 Maja 67, 37-500 Jarosław 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 25 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 3. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Poniatowskiego 49a, 37-500 Jarosław 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 25 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 4. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Grunwaldzka 9, 37-500 Jarosław 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 25 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 3 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: rejon Wojskowej Administracji Koszar Jawidz, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 90 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Jawidz w ilości 90 m3/rok, 1 punkt odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Jawidz, 21-052 Niemce 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 17 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 90 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 4 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi do 2 dni od daty zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: rejon Wojskowej Administracji Koszar Jawidz, 1 punkt odbioru,(szac. ilość odpadów: 80 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Jawidz w ilości 80 m3/rok, 1 punkt odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Bezwola, 21-310 Wohyń 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 3 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 80 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 5 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: rejon Wojskowej Administracji Koszar Jawidz, 2 punkty odbioru,(szac. ilość odpadów: 110 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Jawidz w ilości 110 m3/rok, 2 punkty odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Lubelska 159, 23-210 Kraśnik 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 70 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 2. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Kolejowa 24, 23-210 Kraśnik 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 40 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 6 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: rejon Wojskowej Administracji Koszar Jawidz, 3 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 180 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Jawidz w ilości 180 m3/rok, 3 punkty odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi WKU, al. 1000-lecia 28, 21-500 Biała Podlaska 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 21 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 2. 1. Miejsce wykonywania usługi Roskosz, 21-500 Biała Podlaska 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki 800L (0,8 m3) i 1 pojemnik KP-7 (7 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 114 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 3. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Dokudowska 12, 17, 211, 21-500 Biała Podlaska 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 3 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 45 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 7 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8: rejon Wojskowej Administracji Koszar Nowa Dęba, 4 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 1900 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Nowa Dęba, w ilości 1900 m3/rok, 4 punkty odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba 2. Ilość i rodzaj pojemników: W posiadaniu: 1 pojemnik KP-7 (7 m3) Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 120 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 2. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 30 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 3. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba 2. Ilość i rodzaj pojemników: W posiadaniu: 4 pojemniki KP-7 (7 m3), Do podstawienia: 8 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 500 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 2 komplety 4. 1. Miejsce wykonywania usługi (poligon) ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba 2. Ilość i rodzaj pojemników: W posiadaniu: 13 pojemników KP-7 (7 m3). Do podstawienia: 8 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 1250 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 9 kompletów W zadaniu nr 8 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami, 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu, 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową, 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9: rejon Wojskowej Administracji Koszar Nowa Dęba, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 150 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Nowa Dęba, w ilości 150 m3/rok, 1 punkt odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Lipa, 37-470 Lipa, gm. Zaklików 2. Ilość i rodzaj pojemników: W posiadaniu: 2 pojemniki KP-7 (7 m3) 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 150 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 9 wykonawca zobowiązuje się do: 1. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. pojemniki o których mowa w punkcie 1 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 3. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 4. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 5. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 6. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 7. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 8. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 9. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 10. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 11. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10: rejon Wojskowej Administracji Koszar Nowa Dęba, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 30 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Nowa Dęba, w ilości 30 m3/rok, 1 punkt odbioru (w trakcie ćwiczeń). 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Radomyśl n. Sanem, gm Radomyśl 2. Ilość i rodzaj pojemników: W posiadaniu: 1 pojemnik KP-7 (7 m3) 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 30 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 10 wykonawca zobowiązuje się do: 1. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. pojemniki o których mowa w punkcie 1 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 3. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 4. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 5. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 6. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 7. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 8. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 9. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 10. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 11. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11: rejon Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 60 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, w ilości 60 m3/rok, 1 punkt odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Wysoka Głogowska, 36-060 Wysoka Głogowska 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 3 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 60 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 11 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12: rejon Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów w : 15 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, w ilości 15 m3/rok, 1 punkt odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Legionów 25, 39-300 Mielec 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki 120L (0,12 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 15 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 12 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13: rejon Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów: 9 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, w ilości 9 m3/rok, 1 punkt odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Kościuszki 24, 38-200 Jasło 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki 120L (0,12 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 9 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 12 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi do 3 dni roboczych od daty od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14: rejon Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, 2 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 490 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów w ilości 490 m3/rok, 2 punkty odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Trzcianiec, 38-712 Trzcianiec, gm. Ustrzyki Dolne 2. Ilość i rodzaj pojemników: W posiadaniu: 1 pojemnik KP-7 (7 m3) 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 470 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 2. 1. Miejsce wykonywania usługi Rajskie, 38-613 Rajskie, gm. Solina 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia 2 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 20 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 14 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15: rejon Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów, 9 punktów odbioru, (szac. ilość odpadów: 2250 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Rzeszów w ilości 2250 m3/rok, 9 punktów odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Reformacka 5, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 40 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 2. 1. Miejsce wykonywania usługi ul Langiewicza 4, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 6 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 460 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 3. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Krakowska 11b, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 6 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 290 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 4. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Hoffmanowej, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 75 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 5. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Konopnickiej 5, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 3 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 115 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 6. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Strzelnicza 9, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 20 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 7. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Dąbrowskiego 22, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 11 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 690 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 2 komplety 8. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Lwowska 5, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 7 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 440 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 9. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Lwowska 4, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 3 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 120 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 15 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16: rejon Wojskowej Administracji Koszar Stawy, 2 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów: 540 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Stawy w ilości 540 m3/rok, 2 punkty odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi JW. 4824 Stawy, 08-505 Dęblin 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 5 pojemników 1100L (1,1 m3) i 6 pojemników 110L (0,11m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 440 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 3 komplety 2. 1. Miejsce wykonywania usługi Stężyca, ul. Dęblińska 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 100 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 16 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17: rejon Wojskowej Administracji Koszar Żurawica, 6 punktów odbioru, (szac. ilość odpadów: 2460 m3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 17 obejmuje wywóz odpadów komunalnych z rejonu Wojskowej Administracji Koszar Żurawica w ilości 2460 m3/rok, 6 punktów odbioru. 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Pikulice, 37-700 Przemyśl 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia 2 pojemniki 240 L (0,24 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 6 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 pojemnik 240L (0,24 m3) na makulaturę 2. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Wojska Polskiego 22, 37-710 Żurawica 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 17 pojemników 1100L (1,1 m3) i 5 pojemników 240L lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 940 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 4 komplety 3. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. 3-go Maja, 37-700 Przemyśl 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionemu. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 30 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet 4. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. Okrzei, 37-700 Przemyśl 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 4 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 340 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 2 komplety 5. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. 29 Listopada, 37-700 Przemyśl 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik KP-7 (7 m3), 2 pojemniki 1100L (1,1 m3) i 3 pojemniki 240L (0,24 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 820 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 2 komplety 6. 1. Miejsce wykonywania usługi ul. 29 Listopada, 37-700 Przemyśl 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 3 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności ww. wymienionym. 3. Szacunkowa ilość odpadów w skali 1 roku 324 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet W zadaniu nr 17 wykonawca zobowiązuje się do: 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy, 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy, 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego, 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie, 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia, 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia, 12. każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 15% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m3 nieczystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.