eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Usługa przeprowadzenia kursu pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z wymianą butli z gazem na terenie AŚ Piotrków Tryb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-27

Piotrków Trybunalski: Usługa przeprowadzenia kursu pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z wymianą butli z gazem na terenie AŚ Piotrków Tryb.
Numer ogłoszenia: 175839 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski, tel. 0-44 7323400, 7323371, faks 0-44 7323315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: areszt śledczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursu pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z wymianą butli z gazem na terenie AŚ Piotrków Tryb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z wymianą butli z gazem dla 12 osób- osadzonych w Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu pt. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do samodzielnej obsługi wózków jezdniowych oraz umiejętności bezpiecznej wymiany butli z gazem. 3. Szkolenie powinno obejmować 67 godzin dydaktycznych na jednego kursanta: 49 godzin zajęć teoretycznych 18 godzin zajęć praktycznych 4. Program szkolenia powinien zawierać wiadomości z zakresu: 1. Typy stosowanych wózków jezdniowych, 2. Budowę wózka , 3. Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkiem, 4. Czynności kierowcy w czasie pracy z wózkami 5. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, 6.Wiadomości z zakresu BHP i p.poż. 7. Wiadomości o dozorze technicznym, 8. Zasady budowy i działania oraz zasady i warunki techniczne wymiany butli w wózkach jezdniowych, 9. Praktyczną naukę jazdy i manewrowania osprzętem wózków, 10. Praktyczną wymianę butli pod nadzorem instruktora. 5. Miejsce prowadzenia zajęć: a. Teren Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim - miejsca wskazane przez administrację jednostki. b. Zajęcia odbywać się będą płynnie - codziennie od poniedziałku do piątku i nie mogą trwać dłużej niż 7 godzin zajęć dydaktycznych dziennie, przy czym 1 godz. zajęć dydaktycznych = 45 minut. Zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż 8:30 ,nie mogą się kończyć później niż o 15:00. c. Instytucja szkoląca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie Aresztu Śledczego (w szczególności instytucja zobowiązuje się do każdorazowego poinformowania drogą faksową lub mailową o ilości wchodzących osób na teren oddziału przedstawiając dane tych osób (imię, nazwisko oraz numer i serię dowodu osobistego) na co najmniej dwa dni przed planowanym wejściem do godz.12:00 , dotyczy to również informacji o wwożonych wózkach - dane samochodu oraz kierowcy) 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt: a. Przeprowadzenia badań lekarskich dopuszczających do udziału w szkoleniu (dla uczestników oraz osób z listy rezerwowej) b. Ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z trwaniem kursu. Wykonawca udokumentuje w pierwszym dniu zajęć kursowych Zamawiającemu ubezpieczenia osób szkolonych, w przypadku zdarzenia wypadku pisemnie poinformuje Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu oraz sporządzi dokumentację powypadkową. c. W ramach zajęć teoretycznych: - materiały piśmiennicze w postaci zestawu składającego się z: długopisu, zeszytu, teczki tekturowej A4 oraz koszulki A4, - materiały dydaktyczne tj. podręcznik tematycznie zgodny z programem kursu Na ww. materiałach (dydaktycznych i piśmienniczych) instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL z dnia 04.02.2009r. Instytucja szkoleniowa sporządzi protokół z odbioru materiałów dydaktycznych ze szczegółowym uwzględnieniem w nim informacji: ilość przekazywanych materiałów dydaktycznych, tytuł i autor podręcznika, wydawnictwo, numer ISBN oraz przekaże jeden egzemplarz potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii materiałów dydaktycznych celem dołączenia do dokumentacji projektowej. d. W ramach zajęć praktycznych: - Urządzeń (wózki jezdniowe) i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych szkolenia oraz dostarczenia ich na miejsce przeprowadzania zajęć. - Koszty w/w materiałów oraz koszty transportu związanego z dostarczeniem urządzeń pokrywa instytucja szkoleniowa, a zawarte zostaną w wartości usługi szkoleniowej. Koszt materiałów zużywalnych przeznaczonych do wykorzystania na zajęciach praktycznych nie może przekroczyć 40 % kosztu ogólnej usługi przeprowadzenia kursu. e. Zorganizowania oraz przeprowadzenia egzaminu UDT celem uzyskania stosownych zaświadczeń kwalifikacyjnych. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do wymiaru ogólnego kursu. f. Instytucja szkoleniowa będzie prowadzić listę obecności każdego dnia zajęć kursowych, którą popisywać będą uczestnicy długopisem koloru niebieskiego lub zielonego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy szkoleniowej). Po zakończeniu kursu instytucja szkoleniowa przeprowadzi pisemną ankietę oceny szkolenia wśród uczestników kursu. 7. Zamawiający nie będzie przekazywał danych osobowych uczestników kursu. Wszelkie dane osobowe niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia kursu Wykonawca uzyskuje bezpośrednio od osadzonych z chwilą rozpoczęcia kursu. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy o usługę przeprowadzenia kursu następujących dokumentów: a. Programu szkolenia zawierającego elementy wymienione w § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193).tj: 1. Nazwa i zakres szkolenia 2. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia 3. Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia 4. Cele szkolenia 5. Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar w uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej 6. Opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych 7. Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych 8. Przewidziane sprawdziany i egzaminy b. Harmonogramu kursu (zawierający podział na dni oraz godziny w uwzględnieniu zajęć teoretycznych oraz praktycznych szkolenia) c. Wzoru zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, d. Wzoru ankiety oceny szkolenia, e. Imiennego wykazu osób przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia (z zaznaczeniem zakresu wykonywanych przez te osoby zadań w realizacji przedmiotu zamówienia). Ww. dokumenty powinny zostać właściwie ologowane oraz oznaczone zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL z dnia 04.02.2009r. Ww. dokumenty stanowić będą załączniki do umowy szkoleniowej. - Instytucja szkoleniowa przeprowadzi kurs zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w szczególności z : rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ. U. nr 31 poz. 216) oraz rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (DZ. U. nr 37 poz. 337) . . - Instytucja szkoleniowa zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji szkoleniowej, którą stanowić będą: program szkolenia, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: imienną listę obecności podpisywaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego lub zielonego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy szkoleniowe); wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych; protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu. W/w dokumentacja prowadzona będzie zgodnie z § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193.) . . Dokumentacja szkoleniowa powinna zawierać zapis o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz być opatrzona odpowiednimi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL z dnia 04.02.2009r. - Instytucja szkoleniowa po zakończeniu szkolenia wyda osobom w nim uczestniczącym stosowne zaświadczenie zgodne z załącznikiem 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U nr 31 poz. 216) oraz dodatkowo certyfikaty ukończenia szkolenia. Zaświadczenia i certyfikaty potwierdzają obecność uczestnika szkolenia w co najmniej 80 % godzin lekcyjnych objętych szkoleniem. - Instytucja szkoleniowa wyda stosowne uprawnienia (zaświadczenia kwalifikacyjne UDT) do obsługi wózków jezdniowych - po zdanym egzaminie. W przypadku negatywnej oceny uzyskanej przez uczestnika na egzaminie przed komisją UDT bądź nie przystąpienia przez któregoś z kursantów do egzaminu -instytucja szkoleniowa przekaże Zamawiającemu imienny wykaz osób które pozytywnie zdały egzamin oraz które egzaminu nie zdały bądź do egzaminu nie przystąpiły. - W przypadku nie ukończenia kursu przez któregoś z uczestników - instytucja szkoleniowa przekaże Zamawiającemu imienny wykaz osób które ukończyły kurs oraz które kursu nie ukończyły. - Instytucja szkoleniowa musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji. - Instytucja szkoleniowa musi posiadać wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych lub publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb. ul. Wronia 76/90 97-300 Piotrków Tryb..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb. ul. Wronia 76/90 97-300 Piotrków Tryb. Pokój: sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.