eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa szczepionek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Toruń: Dostawa szczepionek
Numer ogłoszenia: 175820 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Specjalistyczna OLK-MED , Pl. 18 Stycznia 4, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6575120, faks 056 6228011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczepionek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek dla Przychodni Specjalistycznej OLK-MED w Toruniu przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wielkość zamówienia i rodzaje zamawianych szczepionek wg Załączników Nr 5/1 - 5/5..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty określone w rozdziale IX pkt.1 d, e SIWZ. 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty (wykaz dostaw + referencje) określone w rozdziale IX pkt.1 f SIWZ. 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IX pkt.1 c SIWZ. 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IX pkt.1 c SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale IX pkt.1 d, e, f SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać n/w dokumenty: a/ wypełniony formularz ofertowy (wg Zał. Nr 1 do SIWZ) b/ wypełnioną specyfikację cenową na oferowane szczepionki (wg Zał. Nr 5/1 - 5/5 do SIWZ), c/ oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Zał. Nr 2 do SIWZ), d/aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e/ koncesje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, czyli prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. f/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli załączony wykaz będzie zawierał co najmniej 3 zamówienia dotyczące dostaw szczepionek lub innych leków (każda z dostaw na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty składanej przez danego Wykonawcę w niniejszym przetargu) oraz przedłoży minimum 2 pisemne referencje z zakładów opieki zdrowotnej potwierdzające, że zamówienia te były lub są wykonywane z należytą starannością. g/ oświadczenie, że oferowane szczepionki dopuszczone są w Polsce do obrotu i stosowania. h/ ulotki informacyjne oferowanych szczepionek wydane przez ich producenta..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres stałości cen jednostkowych - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Specjalistyczna OLK-MED 87-100 Toruń, Pl. 18 Stycznia 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 14:30, miejsce: Przychodnia Specjalistyczna OLK-MED 87-100 Toruń, Pl. 18 Stycznia 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: szczepionka przeciw WZW typu B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczepionka Hepavax Gene przeciw WZW typu B - 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości cen jednostkowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2: szczepionki skojarzone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. INFANRIX DTPa - szczepionka skojarzona p/błonicy, tężcowi, krztuścowi (acelularna) - 70 szt. 2. INFANRIX HEXA - szczepionka skojarzona p/błonicy, tężcowi, krztuścowi (acelularna), WZW B (rekombinowana) poliomyelitis (inaktywowana) i HIB typ B - 10 szt. 3. INFANRIX - szczepionka IPV + Hib -200 szt. 4. ROTARIX - szczepionka doustna przeciw rotawirusom -30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości cen jednostkowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3: szczepionka przeciw ospie wietrznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. VARILRIX - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości cen jednostkowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4: szczepionki przeciw pneumokokom i meniongokokom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. SYNFLORIX szczepionka p/pneumokokom - 20 szt. 2. PREVENAR szczepionka p/pneumokokom - 70 szt. 3. NEISVAC szczepionka p/meningokokom - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości cen jednostkowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5: szczepionka przeciw grypie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. INFLUVAC - 400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości cen jednostkowych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.