Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-25
Rybnik: Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich wyłapywanie na terenie Miasta Rybnika
Numer ogłoszenia: 175774 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, fax 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich wyłapywanie na terenie Miasta Rybnika.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ) przyjęcie i przetrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu miasta Rybnika, zgodniez wymogami określonymi w Ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt ( Dz. U. z 2003 r. Nr.106 poz.1002 z późniejszymi zmianami ),Ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt ( Dz. U. z 2004 r. Nr 69 poz. 625 z późniejszymi zmianami ), Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt ( Dz. U. 1998 r. Nr 116 poz.753 ) oraz Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt( Dz. U. z 2004 r. Nr 158 poz.1657 ).b) zapewnienie stałej niezbędnej opieki weterynaryjnej przetrzymywanym zwierzętom, c) humanitarne usypianie zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami, grzebanie lub utylizację padłych w schronisku zwierząt, e) wyłapywanie stałe bezpańskich zwierząt z terenu miasta Rybnika zgodnie z Uchwałą Nr 251/X/99 Rady Miasta w Rybniku z dnia 21.06.1999 r., i obowiązującymi przepisami /co najmniej przez 6 dni w miesiącu /,f) interwencyjne wyłapywanie bezpańskich zwierząt natychmiast po otrzymaniu zgłoszeniajednak nie później niż w ciągu 1 godziny,g) sporządzenie sprawozdania z działalności schroniska za dany miesiąc wg załącznika do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.50.00.00 - Usługi hodowli zwierząt Kod CPV wg słownika 2008: 77.50.00.00 - Usługi hodowli zwierząt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;- nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:- - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 usługi o podobnym charakterze i każda o wartości min 10% ceny ofertowej brutto.Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2,3) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług (załącznik nr3).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Chrobrego 2, pok. 302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego Rybnik ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania II
- Dostosowanie pomieszczeń kuchni Szpitalnej do obowiązujących przepisów.
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad.1 - ul. Barbary 19C/3, Zad.2 - ul. Kosmonautów 4/27
- Dostawy preparatów do mycia w systemie dozującym oraz artykułów służących do utrzymania czystości
- Wycena majątku drogowego.
- Naprawa i zabezpieczenie konstrukcji nośnej wiaduktu, naprawa podpór wiaduktu w ciągu DP 5610S ul. Nowa w Jankowicach
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.