eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Dostawa do siedziby PGK Sp. z o. o. w Biłgoraju worków do selektywnego gromadzenia odpadów w roku 2016. numer zamówienia nadany przez Zamawiającego ZP/ZOŚ/9/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Biłgoraj: Dostawa do siedziby PGK Sp. z o. o. w Biłgoraju worków do selektywnego gromadzenia odpadów w roku 2016. numer zamówienia nadany przez Zamawiającego ZP/ZOŚ/9/2015
Numer ogłoszenia: 175771 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881852, 6882916, faks 084 6881847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.biuletyn-publiczny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby PGK Sp. z o. o. w Biłgoraju worków do selektywnego gromadzenia odpadów w roku 2016. numer zamówienia nadany przez Zamawiającego ZP/ZOŚ/9/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego - ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, fabrycznie nowych worków do selektywnego gromadzenia odpadów wraz z wykonaniem nadruków, w ilości : L.P. Asortyment Wymiary Łączna ilość sztuk 1. Worek z folii LDPE z tasiemką, kolor zielony, na szkło kolorowe Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 80 000 2. Worek z folii LDPE z tasiemką, kolor biały, na szkło białe Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 90 000 3. Worek z folii LDPE z tasiemką, kolor żółty, na plastik i metal Szer. 700 x 1050 x grubość 0,04 [mm] 370 000 4. Worek z folii LDPE z tasiemką, kolor czarny, na zmieszane odpady komunalne Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 15 000 5. Worek z folii LDPE z tasiemką, kolor brązowy, na odpady organiczne Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 50 000 6. Worek z folii LDPE z tasiemką, kolor bezbarwny, na surowce Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 10 000 7. Worek z folii LDPE z tasiemką, kolor szary, na popiół i gruz 80 litrowy Szer. 400 (+2x150) x 900 x grubość 0,08 [mm] 15 000 8. Worek czarny, cięty, bez tasiemki, bez nadruku Szer. 900 x 1200 x grubość 0,06 [mm] 1000 9. Worek z folii LDPE z tasiemką, kolor niebieski na szkło Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 10 000 10. Worek z folii LDPE z tasiemką, kolor biały, na makulaturę Szer. 700 x 1050 x grubość 0,04 [mm] 4 000 11. Worek czarny, cięty, bez tasiemki, bez nadruków Szer. 1000 x 1200 x grubość 0,06 [mm] 4 000 12. Worek czarny, cięty, bez tasiemki, bez nadruków Szer. 1200 x 1300 x grubość 0,06 [mm] 4 000 13. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor niebieski na papier Szer. 700 x 1050 x grubość 0,04 [mm] 50 000 14. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor szary, na popiół 80 litrowy Szer. 400 (+2x150) x 900 x grubość 0,08 [mm] 20 000 Razem 723 000 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 2.1. Worki fabrycznie nowe do selektywnego gromadzenia odpadów będą dostarczane sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, przez Wykonawcę i na jego koszt do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj (koszty związane z realizacją zamówienia - załadunek, dostawa, rozładunek, wykonanie nadruków; należy uwzględnić w cenie ofertowej). 2.2. Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać stosowne deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty jeżeli jest to wymagane prawem. 2.3. Worki cięte konfekcjonowane - 25 szt. w pakiecie po 100 sztuk w opakowaniu. 2.4. Minimalna ilość worków w jednorazowym zamówieniu - 10 000 szt. 2.5. Dostawy worków będą realizowane w ciągu 7 dni kalendarzowych na każde za pomocą faksu lub e-maila, zamówienie złożone przez Zamawiającego, bezpośrednio od dnia zawarcia umowy na realizację zamówienia. Jako dostawę należy rozumieć dostarczenie zamówionej partii przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz jej wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2.6. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. 2.7. Treść nadruków na worki zostanie podana po podpisaniu umowy, wykonawcy zamówienia. 2.8. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. UWAGI: 1. Zamawiający informuje, że podane ilości - zapotrzebowanie na worki w okresie trwania umowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co nie będzie stanowiło podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego. W takim przypadku dopuszczalna będzie zmiana warunków umowy w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia jak też wartości zawartej umowy. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w 90 %. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmian ilościowych zamawianych worków w ramach kwoty wybranej oferty ci nie będzie stanowiło podstaw do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym ilość sztuk worków każdego rodzaju jaka mieści się w 1 kg..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, podstawa prawna art. 67, ust. 1, pkt. 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), które będą stanowiły nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegające na rozszerzeniu dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie - 5 400,00 zł. 2. Wadium należy wnieść w jednej z następujących form: - pieniądzu - przelew na nr konta - 42-1020-5385-0000-9602-0002-5627, - poręczeniu bankowym, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275, z 2008 r., nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r., nr 96, poz. 620) 3. Wadium jest wnoszone na okres związania ofertą. 4. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowo wykazania spełniania tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga potwierdzenia spełniania tego warunku poprzez wykazanie należytego wykonania w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw worków z tasiemką do selektywnego gromadzenia odpadów, każda dostawa o wartości co najmniej 200 000 zł brutto. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą Wykaz wykonanych lub ciągłych, głównych dostaw na jego podstawie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (załącznik nr 3 do formularza ofertowego).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowo wykazania spełniania tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowo wykazania spełniania tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowo wykazania spełniania tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której została ona zawarta. 3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; b) zmiany osób wskazanych do spraw związanych z realizacją niniejszej umowy; c) zmiany stawki podatku VAT; wartość niniejszej umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku VAT lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.biuletyn-publiczny.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 11:00, miejsce: ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego przy ul. Łąkowej 13 w Biłgoraju w pokoju Nr 1 (sekretariat) do dnia 7.12.2015 r. do godz. 11 :00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.