Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-25
Olsztyn: Odnowa nawierzchni ulicy Wojska Polskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 175750 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, Mostów i Zieleni w Olsztynie, ul. F. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5353503, fax (0-89) 535-35-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdmiz.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni ulicy Wojska Polskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa nawierzchni jezdni obejmuje usunięcie zniszczonej warstwy ścieralnej na wybranym odcinku i ułożenie nowego dywanika asfaltowego. W ramach odnowy nawierzchni przewidziano odtworzenie oznakowania poziomego: linii segregacyjnej oraz pasów przejścia dla pieszych przez jezdnie. W razie potrzeby należy dostosować studnie rewizyjne do poziomu jezdni. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa załącznik nr 7 i 8 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Do potwierdzenia: - aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego postępowania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi złożyć co najmniej jeden podmiot. - oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia: - wykazem wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać wykonanie co najmniej 1 roboty, której przedmiotem była odnowa nawierzchni ulicy (wymiana warstwy bitumicznej) o wartości min. 100 000 zł (brutto). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi złożyć co najmniej jeden podmiot. - wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym zespołem zdolnym do wykonania zamówienia i posiadającym odpowiednie uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, składającym się co najmniej z n/w osób: - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi złożyć co najmniej jeden podmiot. - dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają następujące uprawnienia: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Za odpowiednie uprawnienia budowlane w w/w zakresie uznaje się również uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów prawnych. Do uprawnień należy dołączyć zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi złożyć co najmniej jeden podmiot. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Do potwierdzenia: - polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przy czym wymagane jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi złożyć co najmniej jeden podmiot. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionych warunków poprzez analizę przedstawionych w ofercie dokumentów przy użyciu formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi złożyć co najmniej jeden podmiot. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia budowlane. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do SIWZ). 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdmiz.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg, Mostów i Zieleni, 10-007 Olsztyn, ul. Szrajbera 9/10, pok. 108.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg, Mostów i Zieleni, 10-007 Olsztyn, ul. Szrajbera 9/10, pok. 112.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Sprzedaż wraz z dostawą nowego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa gaśnic przenośnych i przewoźnych - postępowanie nr 43/D
- Zakup samochodu ciężarowego z kontenerem i windą załadunkową na potrzeby Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
- Dostawa paliw
- Dostawa sukcesywna akcesoriów do aparatu Catatyst DXTM na potrzeby Polikliniki Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1683B Kozły - Podbiele
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.