eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Koszalinie i Inspektoratu ZUS w Kołobrzegu oraz urządzeń klimatyzacyjnych w Inspektoratach ZUS w Świdwinie, Szczecink

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Koszalin: Świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Koszalinie i Inspektoratu ZUS w Kołobrzegu oraz urządzeń klimatyzacyjnych w Inspektoratach ZUS w Świdwinie, Szczecinku i Wałczu.
Numer ogłoszenia: 175726 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie , ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3485500, 3485965, faks 094 3425262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Koszalinie i Inspektoratu ZUS w Kołobrzegu oraz urządzeń klimatyzacyjnych w Inspektoratach ZUS w Świdwinie, Szczecinku i Wałczu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Koszalinie i Inspektoratu ZUS w Kołobrzegu oraz urządzeń klimatyzacyjnych w Inspektoratach ZUS w Świdwinie, Szczecinku i Wałczu. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) konserwację instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej - co ? roku.; b) naprawy urządzeń - w zależności po potrzeb. Wykonawca gwarantuje części zamienne oraz zabezpiecza materiały niezbędne do wykonania usługi. Dojazd do miejsca wykonania usługi (zarówno konserwacji i naprawy) odbywa się transportem i na koszt Wykonawcy. Cena konserwacji i naprawy obejmuje: dojazd, robociznę, materiały czyszczące, maty filtracyjne do klimakonwektorów. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 133 000 euro. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych : - ZADANIE NR 1 - Wentylacja w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu; - ZADANIE NR 2 - Klimatyzacja w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu; - ZADANIE NR 3 - Klimatyzatory stacjonarne i przenośne w Inspektoratach ZUS w Świdwinie, Szczecinku, Wałczu; - ZADANIE NR 4 - Wentylacja i klimatyzacja w Oddziale ZUS w Koszalinie; Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy , stanowiący załącznik do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 39.71.70.00 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: -------

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania ; 2. spełniają warunki podmiotowe określone w specyfikacji tj.: 2.1. dysponują lub będą dysponować min. 1 osobą , która będzie uczestniczyć w realizacji przedmiotowego zamówienia ,posiadającą kwalifikacje uprawniające do eksploatacji ( świadectwo kwalifikacji) : - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV; - (dla wszystkich zadań); - urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych, o mocy powyżej 50 kW ;- (dla zadania nr 4 ); 2.2. dysponują lub będą dysponować min 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającą kwalifikacje do naprawy i konserwacji urządzeń zawierających substancje kontrolowane ( świadectwo kwalifikacji) ,zgodnie z art. 9 ust.1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1263 ze zm.); - ( dla zadania nr 2,3,4); 2.3. dysponują lub będą dysponować wyposażeniem technicznym do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane wymienione w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2071); - ( dla zadania nr 2,3,4); 2.4. dysponują lub będą dysponować wyposażeniem technicznym do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń lub instalacji zawierających powyżej 3 kg czynnika chłodzącego wymienionego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2071); ( dla zadania nr 2,3,4); Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia ), w oparciu o treść informacji zawartych w wymaganych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IV podrozdział III specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie spełniania warunku określonego w rozdziale IV, podrozdział I, pkt 2 ppkt 2.1.i 2.2. specyfikacji ; sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji; (należy podłączyć: ważne świadectwa kwalifikacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV / ważne świadectwo kwalifikacji uprawniające do eksploatacji urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW / ważne świadectwa kwalifikacji do naprawy i konserwacji urządzń zawierających substancje kontrolowane ) - (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) wykaz wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane, wymienionego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2071) , którym Wykonawca dysponuje , a jeżeli Wykonawca będzie dysponował , dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane; - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji; 6) wykaz wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń lub instalacji zawierających powyżej 3 kg czynnika chłodniczego , wymienionego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2071) , którym Wykonawca dysponuje, a jeżeli Wykonawca będzie dysponował , dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń lub instalacji zawierających powyżej 3 kg czynnika chłodniczego; - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji; 2.Wykonawcy zagraniczni. 2.1.Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.1. ppkt 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ubiegający się wspólnie, składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1.1 ppkt 2) składa każdy z Wykonawców; b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (wskazane w pkt 1.1 ppkt 1) w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy składa każdy z Wykonawców, zaś w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust.1 pkt 1- 3 ustawy - wszyscy Wykonawcy wspólnie, c) pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - cena roboczogodziny naprawy - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siwz można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Koszalinie, ul. Fałata 30, osobiście pok. 318 lub pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy na nr fax: +48-94 -342 52 62..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Koszalinie , ul. J. Fałata 30 , parter Kancelaria ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wentylacja w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1:Wentylacja w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu; Przedmiot zamówienia obejmuje: -Konserwację instalacji wentylacyjnej:Częstotliwość konserwacji: co ? roku. -Naprawy urządzeń:Częstotliwość: w zależności od potrzeb. Wykonawca gwarantuje części zamienne oraz zabezpiecza materiały niezbędne do wykonania usługi. Dojazd do miejsca wykonania usługi (zarówno konserwacji i naprawy) odbywa się transportem i na koszt Wykonawcy. Cena konserwacji i naprawy obejmuje: dojazd, robociznę, materiały czyszczące, maty filtracyjne do klimakonwektorów. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we siwz i wzorze umowy ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.73.00.00-1, 39.71.70.00-1, 42.50.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena roboczogodziny naprawy - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Klimatyzacja w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 - Klimatyzacja w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu; Przedmiot zamówienia obejmuje: -Konserwację instalacji klimatyzacyjnej :Częstotliwość konserwacji: co ? roku. -Naprawy urządzeń:Częstotliwość: w zależności od potrzeb. Wykonawca gwarantuje części zamienne oraz zabezpiecza materiały niezbędne do wykonania usługi. Dojazd do miejsca wykonania usługi (zarówno konserwacji i naprawy) odbywa się transportem i na koszt Wykonawcy. Cena konserwacji i naprawy obejmuje: dojazd, robociznę, materiały czyszczące, maty filtracyjne do klimakonwektorów. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we siwz i wzorze umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.73.00.00-1, 39.71.70.00-1, 42.50.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena roboczogodziny naprawy - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Klimatyzatory stacjonarne i przenośne w Inspektoratach ZUS w Świdwinie, Szczecinku, Wałczu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3:Klimatyzatory stacjonarne i przenośne w Inspektoratach ZUS w Świdwinie, Szczecinku, Wałczu. Przedmiot zamówienia obejmuje: -Konserwację instalacji klimatyzacyjnej :Częstotliwość konserwacji: co ? roku. -Naprawy urządzeń:Częstotliwość: w zależności od potrzeb. Wykonawca gwarantuje części zamienne oraz zabezpiecza materiały niezbędne do wykonania usługi. Dojazd do miejsca wykonania usługi (zarówno konserwacji i naprawy) odbywa się transportem i na koszt Wykonawcy. Cena konserwacji i naprawy obejmuje: dojazd, robociznę, materiały czyszczące, maty filtracyjne do klimakonwektorów. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we siwz i wzorze umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.73.00.00-1, 39.71.70.00-1, 42.50.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena roboczogodziny naprawy - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wentylacja i klimatyzacja w Oddziale ZUS w Koszalinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wentylacja i klimatyzacja w Oddziale ZUS w Koszalinie. Przedmiot zamówienia obejmuje: -Konserwację instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej:Częstotliwość konserwacji: co ? roku. -Naprawy urządzeń:Częstotliwość: w zależności od potrzeb. Wykonawca gwarantuje części zamienne oraz zabezpiecza materiały niezbędne do wykonania usługi. Dojazd do miejsca wykonania usługi (zarówno konserwacji i naprawy) odbywa się transportem i na koszt Wykonawcy. Cena konserwacji i naprawy obejmuje: dojazd, robociznę, materiały czyszczące, maty filtracyjne do klimakonwektorów. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we siwz i wzorze umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.73.00.00-1, 39.71.70.00-1, 42.50.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena roboczogodziny naprawy - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.