Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-25
Warszawa: Dostawa środków czystości i higieny dla służby mundurowej JW 2414.
Numer ogłoszenia: 175709 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, fax 022 6847323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa - Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości i higieny dla służby mundurowej JW 2414..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości i higieny dla służby mundurowej JW 2414, szczegółowo określona w SIWZ. Sprawa 64/07/MUND. Wielkość zamówienia do 137 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło Oryginalny kod CPV: 24.51.13.00 - Pasty i kremy Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.20.00 - Pasty i kremy Oryginalny kod CPV: 24.51.13.20 - Pasty do butów Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.22.00 - Pasty do butów Oryginalny kod CPV: 24.52.13.00 - Preparaty do pielęgnacji paznokci dłoni i stóp Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.13.00 - Preparaty do pielęgnacji paznokci dłoni i stóp .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający oceni, że Wykonawca spełni warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzjące spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie dotyczące art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji, zamawiający żada dołączenia do oferty: do każdego z zamawianych produktów należy do oferty przedłożyć kartę charakterystyki produktu; do produktów z zadania I i III do ferty należy przedłożyć: wpis do rejestru kosmetyków lub świadectwo dopuszczenia do obrotu wydane przez PZH. Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę oświadczenia w sprawie posiadania przez dany produkt wpisu do rejestru kosmetyków lub świadectwo dopuszczenia go do obrotu wydanego przez PZH.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2414, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, budynek nr 21, pok. 117..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jednostki Wojskowej 2414, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, budynek nr 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mydła toaletowego luksusowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mydła toaletowego luksusowego. Wielkość zamówienia do 137 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pasty BHP i pasty do obuwia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pasty BHP i pasty do obuwia. Wielkość zamówienie do 137 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.13.00-2, 24.51.13.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kremu ochronnego do rąk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kremu ochronnego do rąk. Wielkość zamówienia do 137 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.52.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa transportu i dezynfekcji metodą fumigacji zbiorów bibliotecznych biblioteki Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Laboratorium Technik Diagnostycznych.
- Wykonanie remontu mieszkań służbowych nr 18 oraz nr 9a zlokalizowanych w budynku Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wawelskiej 52/54.
- Dostawa kart identyfikacyjnych do Narodowego Banku Polskiego
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30, Obiekt Hydrotechniczny - Zbiornik Wodny Besko".
- Roboty polegające na naprawach i usuwaniu awarii wraz z pogotowiem w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych, użytkowych i siedzibie własnej- Młynów
- rozbudowa posiadanych przez NFZ dwóch przełączników SAN o dodatkowe karty liniowe oraz wkładki SFP FC
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości w ramach trzech zadań.
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
- Zakup środków czystości
- Część II - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r."
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, w tym profesjonalnej
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.