Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-26
Inowrocław: Naprawa oraz serwisowanie pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Numer ogłoszenia: 17568 - 2016; data zamieszczenia: 26.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o. - zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa oraz serwisowanie pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu: Naprawa oraz serwisowanie pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: naprawy bieżące, eksploatacyjne i remonty kapitalne następujących pojazdów: Renault, Volvo, DAF, VW, Ursus, Ciągniki (Goldoni, MTZ, Lamborghini), Multicar, Jelcz, Zetor, Lublin - w ilości 37 szt. Naprawy bieżące, eksploatacyjne i remonty kapitalne następujących maszyn: ładowarek (Volvo L30B, Ł-201, Manitu MT 1440A), kompaktora Ł-34, spycharki gąsiennicowej TD-15C i wózka widłowego Linde H25D - 6 szt. 3. Zamówienie podzielono na 7 zadań z możliwością składania ofert częściowych, w tym: Zad. I. - Naprawa oraz serwisowanie pojazdów marki Renault, Volvo, DAF, VW, Ursus, Ciągniki (Goldoni, MTZ, Lamborghini), Multicar, Jelcz, Zetor, Lublin, Scania, w zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych. Zad. II. - Naprawa oraz serwisowanie ładowarki Ł-201, w zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych. Zad. III. - Naprawa oraz serwisowanie kompaktora Ł-34, w zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych. Zad. IV. - Naprawa oraz serwisowanie spycharki gąsiennicowej TD-15C, w zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych. Zad. V. - Naprawa oraz serwisowanie wózka widłowego Linde H25D, w zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych. Zad. VI. - Naprawa oraz serwisowanie ładowarki Volvo L30B, w zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych. Zad. VII. - Naprawa oraz serwisowanie ładowarki Manitu MT 1440A, w zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych. Będą one udzielone do wysokości 20 % zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy. W przypadku wykorzystania całej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia lub w przypadku zwiększonej liczby awaryjności pojazdów i maszyn.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.53.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać minimum dwa stanowiska obsługowe oraz posiadać pojazd pomocy drogowej. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz). Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien zatrudniać minimum dwóch mechaników. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia (załącznik nr 5 do siwz). Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy (zał. nr 1 do swiz), b) oświadczenie z art. 22, ustawy Pzp - wzór zał. nr 2 do siwz, c) oświadczenie z art. 24, ustawy Pzp - wzór zał. nr 3 do siwz, d) potencjał techniczny - wzór załącznik nr 4 do siwz, e) wykaz osób - wzór załącznik nr 5 do siwz, f) oświadczenie z art. 26, ustawy Pzp - wzór zał. nr 6 do siwz,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Odległość - 30
- 3 - Marża doliczana do zamontowanych części - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Tak - zgodnie z siwz i ustawą Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do kont. Krystyna Glonek, tel./faks 52 35 64 304.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2016 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat 1 piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. I. - Naprawa oraz serwisowanie pojazdów marki Renault, Volvo, DAF, VW, Ursus, Ciągniki (Goldoni, MTZ, Lamborghini), Multicar, Jelcz, Zetor, Lublin, Scania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość - 30
- 3. Marża doliczana do zamontowanych części - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. II. - Naprawa oraz serwisowanie ładowarki Ł-201.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość - 30
- 3. Marża doliczana do zamontowanych części - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. III. - Naprawa oraz serwisowanie kompaktora Ł-34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość - 30
- 3. Marża doliczana do zamontowanych części - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. IV. - Naprawa oraz serwisowanie spycharki gąsiennicowej TD-15C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość - 30
- 3. Marża doliczana do zamontowanych części - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. V. - Naprawa oraz serwisowanie wózka widłowego Linde H25D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość - 30
- 3. Marża doliczana do zamontowanych części - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad. VI. - Naprawa oraz serwisowanie ładowarki Volvo L30B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość - 30
- 3. Marża doliczana do zamontowanych części - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. VII. - Naprawa oraz serwisowanie ładowarki Manitu MT 1440A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: serwisowania, napraw bieżących, eksploatacyjnych i remontów kapitalnych, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość - 30
- 3. Marża doliczana do zamontowanych części - 10
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Leasing używanego wozidła przegubowego.
- Usługa ochrony (SOC) stacji roboczych i serwerów w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Dostawę odczynników do wykonywania badań koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów automatycznych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.