eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Świadczenie usług związanych z wykonywaniem napraw dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Szczecinek w okresie od 01.09.2008r do 31.12.2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Szczecinek: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem napraw dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Szczecinek w okresie od 01.09.2008r do 31.12.2008r.
Numer ogłoszenia: 175678 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Szczecinek, ul. Kościuszki 22, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3743611, fax 094 3743611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl podstrona Nadleśnictwo Szczecinek

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: inna jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem napraw dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Szczecinek w okresie od 01.09.2008r do 31.12.2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z naprawą dróg na terenie Nadleśnictwa Szczecinek w okresie od 01.09.2008r do 31.12.2008r. poprzez miejscowe wzmocnianie nieprzejezdnych, krótkich (do 100 mb.) odcinków gruntowych dróg leśnych. Przystąpienie do napraw odbywać się będzie w oparciu o każdorazowo wystawione zlecenie. Rozliczanie wykonanych prac odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe 1 tony wbudowanego materiału. W cenie materiału ująć należy: - miejscowe odwodnienie naprawianego odcinka drogi - dowiezienie materiału niezbędnego do utwardzenia nieprzejezdnego odcinka drogi - rozłożenie materiału - zagęszczenie nawierzchni naprawianego odcinka drogi Zamawiający przyjmuje, że dla wykonania prac będących przedmiotem przetargu wykonawca użyje następujących materiałów: 1. Tłuczeń budowlany ceglano-betonowy niekruszony - 200 ton 2. Tłuczeń budowlany ceglano-betonowy niesortowany do 63 mm - 1000 ton 3. Mieszanka mineralna 0 -31,5 mm - 500 ton

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy); 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w rozdziale 7 na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom jakichkolwiek części zamówienia. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty wg załączonego druku - na formularzu - zał. nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wy¬stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22.1 ustawy prawo zamówień publicznych - na formularzu - zał. nr 1 do SIWZ f) potwierdzone kserokopie uprawień budowlanych drogowych oraz zaświadczenia o przynależności do okręgowej izby budowlanej osoby, która będzie z ramienia Wykonawcy pełnić funkcję kirerownika budowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl podstrona Nadleśnictwo Szczecinek

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Szczecinek ul. Kościuszki 22 78-400 Szczecinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Nadleśnictwo Szczecinek ul. Kościuszki 22 78-400 Szczecinek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.