eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przegląd, konserwacja stacji meteorologicznych, stacji pogodowych, stacji monitorowania ruchu, tablic zmiennej treści, tablic informacyjnych i kamer, zbieranie danych ze stacji, zbieranie obrazów z kamer i zamieszczanie danych na stronie internetowej GDDKiA Oddziału w Lublinie za pomocą systemu GSM GPRS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Lublin: Przegląd, konserwacja stacji meteorologicznych, stacji pogodowych, stacji monitorowania ruchu, tablic zmiennej treści, tablic informacyjnych i kamer, zbieranie danych ze stacji, zbieranie obrazów z kamer i zamieszczanie danych na stronie internetowej GDDKiA Oddziału w Lublinie za pomocą systemu GSM GPRS
Numer ogłoszenia: 175674 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd, konserwacja stacji meteorologicznych, stacji pogodowych, stacji monitorowania ruchu, tablic zmiennej treści, tablic informacyjnych i kamer, zbieranie danych ze stacji, zbieranie obrazów z kamer i zamieszczanie danych na stronie internetowej GDDKiA Oddziału w Lublinie za pomocą systemu GSM GPRS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące przeglądu, konserwacji stacji meteorologicznych, stacji pogodowych, stacji monitorowania ruchu, tablic zmiennej treści, tablic informacyjnych i kamer, zbieranie danych ze stacji, zbieranie obrazów z kamer i zamieszczanie danych na stronie internetowej GDDKiA Oddziału w Lublinie za pomocą systemu GSM GPRS Utrzymanie i naprawa powinna obejmować : 1. zapewnienie ciągłej sprawności serwisowanych stacji meteorologicznych, Stacji pogodowych, znaków zmiennej treści, stacji monitorowania ruchu i kamer oraz systemu nimi zarządzającego, 2. utrzymanie łączności bezprzewodowej z urządzeniami (znakami zmiennej treści, stacjami meteorologicznymi, pogodowymi, kamerami), 3. wykonywanie niezbędnych przeglądów stacji pod względem ich prawidłowego funkcjo-nowania, poprzez dokonywanie konserwacji i drobnych napraw, czyszczenia i regulacji podzespołów wchodzących w skład stacji. Celem tych działań jest zapewnienie niezawodnej pracy stacji. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o konieczności wykonania konserwacji oraz terminie jej przeprowadzenia, a czas trwania konserwacji nie może przekroczyć 24h. 4. udostępnienie Zamawiającemu systemu monitorowania wszystkich urządzeń objętych zamówieniem, 5. przegląd wraz z kalibracją wszystkich urządzeń co 3 miesiące, 6. zapewnienie archiwizacji danych pochodzących za wszystkich urządzeń, 7. zbieranie aktualnych danych z ww. stacji oraz obrazów ( system kamerowy) z częstotliwością co 10min, 8. gotowość serwisową do usuwania wszystkich usterek niezależnie od przyczyny ich powstania, 9. bezzwłoczne usuwanie usterek zgłoszonych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się przerw w pracy stacji dłuższych niż 7 dni kalendarzowych, z wyłączeniem punktu 12 i 13. 10. powiadomienie w ciągu 24 godzin pisemnie lub drogą elektroniczną Zamawiającego o każdym przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę usterki, 11. powiadomienie w ciągu 24 godzin pisemnie lub drogą elektroniczną Zamawiającego o każdym przypadku usunięcia usterki, 12. w przypadku naprawy usterki o wysokim stopniu skomplikowania (awaria) oraz w przypadku trudnych warunków atmosferycznych-usunięcie awarii nastąpi w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego (w przypadku usunięcia awarii z siedziby Wykonawcy, w ciągu 24 godzin). 13. w przypadku wystąpienia okoliczności, w których zgłoszona usterka wynika z czynników zewnętrznych niezależnych od Wykonawcy i wymagających interwencji innych służb (uszkodzenie linii telefonicznej lub energetycznej - brak napięcia lub jego zaniki, łączności GPRS, internetowej, aktów wandalizmu, siły wyższe - uderzenie piorunu, powodzi, huraganu, a także będących następstwem wypadków komunikacyjnych), Wykonawca każdorazowo ustala z powyższymi służbami termin usunięcia usterki, a następnie powia-damia Zamawiającego o terminie naprawy stacji. Termin naprawy usterek będących skutkiem w /w okoliczności będzie indywidualnie ustalany z Zamawiającym, zależnie od zakresu i złożoności naprawy, 14. wykonywanie co 3 miesiące przeglądów stacji meteorologicznych, stacji pogodowych, znaków zmiennej treści, stacji monitorowania ruchu oraz kamer (okres 3 - miesięczny będzie liczony od daty podpisania umowy), 15.materiał wbudowywany musi posiadać parametry równorzędne jak materiał pierwotny, 16.udzielenie Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie podzespoły wymienione w urządzeniach, 15. realizację następujących czynności: a ) udzielanie Zamawiającemu porad technicznych związanych z nadzorowanym systemem; c) przekazywanie obrazów z kamer na stronę internetową Zamawiającego. d) przeprowadzanie szkoleń pracowników Zamawiającego w przypadku wprowadzenia nowych procedur obsługi, a także nowego oprogramowania. e) zapewnienie 24h / dobę gotowość do odbioru zgłoszeń usterek oraz udzielanie pomocy technicznej Zamawiającemu drogą telefoniczną, 16. proponowanie rozwiązań programowo sprzętowych, zapewniających ciągłą i bezawaryjną pracę urządzeń - ewentualne propozycje winny być przedstawione w formie pisemnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.00 - Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji 32.57.00.00 - Urządzenia łączności 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych i 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania o war-tości rocznej nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto, polegającego na naprawie i kon-serwacji co najmniej 20 automatycznych drogowych stacji meteorologicznych, z których co najmniej połowa wyposażona jest w kamery i znaki zmiennej treści. Stacje muszą posiadać możliwość przesyłania i wizualizacji podstawowych parametrów meteorologicznych za pomocą sieci GSM oraz wyświetlania danych na dedykowanej stronie internetowej. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia lub na dzień podpisania Protokołu odbioru lub rów-noważnego dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie trwania Umowy, zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto Wykonawcy i zmiana ta wymaga aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, p. II pok. 58.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, p. II pok. 58.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.