eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Przetarg nieograniczony na wykonanie bieżni syntetycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Słubicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Słubice: Przetarg nieograniczony na wykonanie bieżni syntetycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Słubicach.
Numer ogłoszenia: 175651 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słubice, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7372000, fax 095 7582880.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.slubice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie bieżni syntetycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Słubicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżni syntetycznej 3 torowej z fragmentami bieżni 4 torowej przy Szkole Podstawowej nr 2 przy ul Wojska Polskiego w Słubicach. W ramach przedmiotu zamówienia należy: rozebrać istniejącą bieżnię o nawierzchni żużlowej do głębokości 30cm; mechanicznie wyprofilować podłoże pod warstwy konstrukcyjne(1149,96m2) wykonać podsypkę piaskową z zagęszczeniem mechanicznym(1146,00m2) wykonać podbudowę betonową z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, Beton B-25(1146,00m2) zaizolować poziome szczeliny dylatacyjne taśmą PCV(185mb) wykonać ławę pod krawężniki betonowe z oporem(14,49m3) wykonać krawężniki betonowe wystające 12x30cm na podsypce cementowo - piaskowej(476,64mb) wykonać chodnik z kostki betonowej(3,96m2) wykonać obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na posypce piaskowej (8,02mb) wykonać nawierzchnię bieżni syntetycznej typu Polytan ws lub równoważną(1146m2) wykonać trawniki siewem na grunt wraz z pielęgnacją(710m2) zainstalować odwodnienie terenu bieżni systemem studni chłonnych. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony w załączniku nr 4 do SIWZ dostarczonym w formie elektronicznej (spakowane pliki PDF) zawierającym projekty budowlane i odwodnienia, przedmiar robót oraz specyfikacje wykonania i odbioru robót. Oferta musi zawierać kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiaru robót. Pominięcie pozycji z przedmiaru robót uważane będzie za wycenienie pominiętej pozycji w innych pozycjach kosztorysu ofertowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie dziesięć tysięcy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Bieg terminu ważności Wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. numer rachunku 27 1020 2036 0000 0602 0044 0966 z adnotacją: Wadium do przetargu nieograniczonego na wykonanie bieżni syntetycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Słubicach., a potwierdzenie wniesienia wadium załącza do oferty. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota Wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz, składa się w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie z wyżej określoną adnotacją a kopię załącza do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca niezwłocznie Wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą; zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie Wadium na wniosek Wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; którego oferta została odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność odrzucenia oferty. Wykonawca wnosi ponownie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli Wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje Wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy PZP). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI, na podstawie kryterium spełnia/niespełna. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia, które należy złożyć do oferty: Oświadczenie Nr 1 (zgodnie z art.22 Pzp) - posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oświadczenie Nr 2 (zgodnie z art.22 Pzp) - posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Oświadczenie Nr 3 (zgodnie z art.22 Pzp) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oświadczenie Nr 4 (zgodnie z art.22 Pzp) - nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty, które należy złożyć do oferty: Dokument nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument nr 2 - stwierdzający, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień. Od kierownika budowy Zamawiający wymaga posiadania uprawnień budowlanych branży budowlanej, 5 letni staż pracy oraz przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Dane te należy zamieścić w tabeli będącej załącznikiem nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slubice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Akademicka 1 69-100 Słubice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Akademicka 1 69-100 Słubice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.