eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › PN-38/08 Sprzęt i urządzenia medyczne w 7 pakietach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Piotrków Trybunalski: PN-38/08 Sprzęt i urządzenia medyczne w 7 pakietach
Numer ogłoszenia: 175648 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy, ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6451115, fax 044 6478925.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-38/08 Sprzęt i urządzenia medyczne w 7 pakietach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla potrzeb oddziałów szpitalnych Szpitala przy ul. Roosevelta 3 w Piotrkowie Tryb. zgodnie z załączonymi n/w pakietami: PAKIET 1 Uniwersalny Gabinet Usprawniania Leczniczego - UGUL - szt. 1 / 8 segmentów standard 2 x 2 x 2 / PAKIET 2 Przystawka biopsyjna do głowicy C6-2 do aparatu SIEMENS SONOLINE G60s - szt. 1 PAKIET 3 1. Laser dwusondowy z pracą ciągłą i modulowaną - szt.1 - sonda I: 50mW / 660nm - sonda II: 500mW / 820nm 2. Skaner ze statywem do w/w lasera współpracujący z jedną sondą punktową - szt.1 PAKIET 4 Unit stomatologiczny wraz z kompresorem - kpl.2 PAKIET 5 Komplet rur do respiratora Sechrist model IV 200B - kpl. 24 - komora wodna - układ oddechowy kpl. jednorazowy PAKIET 6 Światłowód - szt. 2 PAKIET 7 1. Worki lniane i zaczepy do wózka do brudnej bielizny - szt. 4 2. Wózek do brudnej bielizny - szt. 1 3. Stolik przyłóżkowy - szt. 2 4. Wózek oddziałowy wielofunkcyjny - szt.1 5. Stojak do kroplówek - szt. 2

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Oryginalny kod CPV: 33.11.23.20 - Urządzenia Dopplera Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.23.20 - Urządzenia Dopplera Oryginalny kod CPV: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ, które to Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż od 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 2 i załącznik 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G do specyfikacji) powyższy formularz winien być podpisany przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik Nr 3 do specyfikacji) 4) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 4 do specyfikacji), 5) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 5 do specyfikacji), 6) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (załącznik nr 6 do specyfikacji), 7) oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres wskazany w pkt. X niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do specyfikacji), 8) oświadczenie o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 8 do specyfikacji). 9) Upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela (w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Upoważnienie takie musi być podpisane przez osobę występującą w KRS Firmy lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 10) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym, tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności - zgodnie z klasyfikacją oferowanych wyrobów, a także zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych (jeżeli dotyczy oferowanego wyrobu), 11) Katalog-prospekt zaproponowanego sprzętu wraz z opisem technicznym (parametrami technicznymi) w języku polskim dla PAKIETU 1, 3, 4, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest złożyć dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Rejonowy ul. Roosevelta 3 97-300 Piotrków Tryb. Dział Zamówień Publicznych.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Rejonowy ul. Roosevelta 3 97-300 Piotrków Trybunalski pawilon II, sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Uniwersalny Gabinet Usprawniania Leczniczego - UGUL - szt. 1 / 8 segmentów standard 2 x 2 x 2 /.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny Gabinet Usprawniania Leczniczego - UGUL - szt. 1 / 8 segmentów standard 2 x 2 x 2 /.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przystawka biopsyjna do głowicy C6-2 do aparatu SIEMENS SONOLINE G60s - szt. 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przystawka biopsyjna do głowicy C6-2 do aparatu SIEMENS SONOLINE G60s - szt. 1.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.20-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1. Laser dwusondowy z pracą ciągłą i modulowaną - szt.1 - sonda I: 50mW / 660nm - sonda II: 500mW / 820nm 2. Skaner ze statywem do w/w lasera współpracujący z jedną sondą punktową - szt.1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Laser dwusondowy z pracą ciągłą i modulowaną - szt.1 - sonda I: 50mW / 660nm - sonda II: 500mW / 820nm 2. Skaner ze statywem do w/w lasera współpracujący z jedną sondą punktową - szt.1.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Unit stomatologiczny wraz z kompresorem - kpl.2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Unit stomatologiczny wraz z kompresorem - kpl.2.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komplet rur do respiratora Sechrist model IV 200B - kpl. 24 - komora wodna - układ oddechowy kpl. jednorazowy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet rur do respiratora Sechrist model IV 200B - kpl. 24 - komora wodna - układ oddechowy kpl. jednorazowy.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Światłowód - szt. 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Światłowód - szt. 2.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 1. Worki lniane i zaczepy do wózka do brudnej bielizny - szt. 4 2. Wózek do brudnej bielizny - szt. 1 3. Stolik przyłóżkowy - szt. 2 4. Wózek oddziałowy wielofunkcyjny - szt.1 5. Stojak do kroplówek - szt. 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worki lniane i zaczepy do wózka do brudnej bielizny - szt. 4 2. Wózek do brudnej bielizny - szt. 1 3. Stolik przyłóżkowy - szt. 2 4. Wózek oddziałowy wielofunkcyjny - szt.1 5. Stojak do kroplówek - szt. 2.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.