eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Świadczenie usługi drukowania i dostawa druków na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-22

Nowy Sącz: Świadczenie usługi drukowania i dostawa druków na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 17563 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11731 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4434545, faks 18 4434545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi drukowania i dostawa druków na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług związanych z przygotowaniem do druku, drukiem i dostawą wydawnictw i druków na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu zwanych dalej <>. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami i postanowieniami niniejszej specyfikacji oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1. 3. W skład zamówienia wchodzą: 1) Informator dla kandydatów na studia na nowy rok akademicki; 2) Przewodnik dla studentów I roku w PWSZ w Nowym Sączu; 3) Ulotki informacyjne ogólne dla kandydatów na studia na nowy rok akademicki; 4) Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia (instytutowe); 5) Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia (DL); 6) Ulotki informacyjne A4 (łamana na 3 części); 7) Ulotki informacyjne A4 Biblioteka (łamana na 3 części); 8) Ulotki informacyjne DL Biblioteka (łamana na 3 części); 9) Ulotki informacyjne o Uczelni w języku angielskim (rozkładane na trzy części); 10) Teczki uczelniane zielone z logo (cienkie); 11) Plakaty dwustronne do autobusu; 12) Plakaty jednostronne do szkół; 13) Plakaty informacyjne Biblioteka; 14) Plakaty jednostronne okazjonalne; 15) Torby papierowe małe - rozkładane; 16) Torby papierowe średnie - rozkładane; 17) Torby papierowe duże - rozkładane; 18) Nalepki PWSZ logo na foli samoprzylepnej małe (wykrojone); 19) Nalepki PWSZ logo na foli samoprzylepnej duże (wykrojone); 20) Nalepki na foli samoprzylepnej - dla uczestników imprez popularno-naukowych (wykrojone); 21) Wizytówki; 22) Albumy absolwentów IT I inż. luty; 23) Albumy absolwentów IT II mgr czerwiec; 24) Albumy absolwentów IJO; 25) Albumy absolwentów IKF; 26) Albumy absolwentów IE; 27) Albumy absolwentów IP; 28) Albumy absolwentów IZ; 29) Notatnik PWSZ (z logo uczelni); 30) Zakładka papierowa z kalendarzem; 31) Zakładka papierowa Biblioteka; 32) Notes firmowy; 33) Biuwary z nadrukiem PWSZ na rok akademicki 2016/2017; 34) Folder Biblioteka; 35) Minifolder o Uczelni w języku angielskim; 36) Teczki Erasmus+; 37) Torby Erasmus+; 38) Informator dla kandydatów na studia podyplomowe i kursy dokształcające na rok 2016/2017; 39) Zaproszenia na inaugurację roku akademickiego 2016/2017; 40) Kartki świąteczne firmowe składane z kopertą; 41) Kalendarze firmowe trójdzielne na rok 2017; 42) Dyplomy dla laureatów konkursów prowadzonych w Uczelni; 43) Dyplomy dla laureatów konkursów prowadzonych w Uczelni; 44) Plakaty na studia podyplomowe w IE; 45) Dyplom dla wyróżnionych absolwentów IE (z personalizacją); 46) Ulotki eventowe IJO; 47) Ulotki na Dzień Kultury Języka IJO; 48) Ulotki na studia podyplomowe i kursy językowe IJO; 49) Plakaty dot. Międzynarodowej Konferencji Naukowej IJO; 50) Plakaty dot. studiów podyplomowych oraz kursów językowych IJO; 51) Dyplom dla wyróżnionych absolwentów IJO (z personalizacją); 52) Buklet IJO; 53) Dyplom dla laureatów konkursów prowadzonych przez IJO (z personalizacją); 54) Certyfikat dla uczestników konferencji w IJO (z personalizacją); 55) Dyplom dla laureatów konkursów prowadzonych przez IKF; 56) Plakaty dot. konferencji w IT; 57) Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia z orzeczeniem niepełnosprawności; 58) Plakaty jednostronne IP konkurs plastyczny; 59) Plakaty oferta studiów IP; 60) Ulotki dot. konkursu w IP; 61) Ulotki ABK; 62) Plakaty ABK; 63) Indeks kompetencji zawodowych (pielęgniarstwo, I st.); 64) Indeks kompetencji zawodowych (pielęgniarstwo, II st.); 65) Indeks kompetencji zawodowych (ratownictwo); 66) Plakaty A1 dot. IZ i Sympozjum Naukowo-Szkoleniowego; 67) Plakaty A3 dot. IZ i Sympozjum Naukowego; 68) Zaproszenia IZ na Sympozjum Naukowo-Szkoleniowe; 69) Certyfikaty z personalizacją potwierdzające uczestnictwo w Sympozjum Naukowo-Szkoleniowym w IZ; 70) Teczki z logo Organizatorów Sympozjum Naukowo-szkoleniowego w IZ; 71) Dyplom dla wyróżnionych absolwentów IZ (z personalizacją); 72) Dziennik praktyk IP; 73) Teczki A4 dla koła naukowego (kolorowe z logo ze skrzydełkiem); 74) Ulotki informacyjne; 75) Plakaty jednostronne mniejsze; 76) Plakaty jednostronne większe; 77) Wizytówki. 4. Szczegółowy wykaz oraz charakterystyka zamawianych druków, a także miejsca ich dostarczenia zostały określone w specyfikacji. 5. Zamawiający jest uprawniony do zlecenia wydrukowania w niepełnym zakresie materiałów określonych w ust. 3. W przypadku określonym w zdaniu pierwszym Wykonawcy nie przysługuje prawo do żądania wynagrodzenia lub odszkodowania za niepowierzone do wydrukowania materiały. 6. W odniesieniu do objętości informatorów, przewodników i albumów studenta Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości stron zgodnie ze wskazaniami zamieszczonymi przy opisie szczegółowym. Zmiana ilości stron nie wpłynie na cenę. 7. Zamawiający przekaże wszystkie materiały do przygotowania projektów druków na płycie CD/DVD lub drogą elektroniczną, w formie materiałów roboczych w formacie WORD i JPG lub PDF. Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie projektów graficznych, oraz przesłanie ich w formie elektronicznej i w postaci wydruku próbnego do zamawiającego. Po uwzględnieniu ewentualnych poprawek zgłoszonych przez Zamawiającego do próbnego wydruku i uzyskanie akceptacji Zamawiającego Wykonawca przystąpi do ostatecznego wydruku. 8. Wykonawca potwierdzi pisemnie (lub poprzez e-mail) przyjęcie materiału od Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania projektów graficznych (skład i łamanie) oraz korekty a następnie przesłania ich w formie elektronicznej i w postaci wydruku próbnego do Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od daty przekazania przez Zamawiającego materiałów. 10. Zamawiający zobowiązuje się w terminie 3 dni roboczych od otrzymania próbnego wydruku zaakceptować wydruk, bądź zgłosić Wykonawcy ewentualne uwagi i poprawki. 11. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ostatecznym wydruku zgłoszone przez Zamawiającego poprawki i uwagi do wydruku/ów próbnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać materiał po ostatecznej akceptacji oraz dostarczyć go na koszt własny do wskazanych w formularzu oferty miejsc w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę (wskazanym w ofercie). 12. Wykonawca zobowiązany jest przesłać ostatecznie zaakceptowany wydruk na płycie CD/DVD lub drogą elektroniczną w formacie PDF i JPG wraz z plikiem źródłowym. 13. Numer ISBN dla Informatorów i Przewodników nadaje Zamawiający. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość zamawiania przewidywanego nakładu poszczególnych druków partiami w zależności od zapotrzebowania. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania do 8 pozycji wskazanych w rozdziale III pkt. 3 specyfikacji. 16. Wykonawca dostarczy druki na własny koszt i ryzyko do następujących miejsc (zgodnie ze wskazanym w formularzu oferty miejscem dostarczenia)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wydawnictwo i Drukarnia NOVA SANDEC s.c. M. Kałyniuk, R.Kałyniuk, ul. Lwowska 143, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52832,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66876,60

  • Oferta z najniższą ceną: 66876,60 / Oferta z najwyższą ceną: 149617,90

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.