eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa mebli do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Katowice: Dostawa mebli do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
Numer ogłoszenia: 175637 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597408 w. 24, 3505061, fax 032 2516989.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aspkat.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli do Akademii Sztuk Pięknych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.00 - Metalowe meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem , w tym: - prowadzić działalność gospodarczą po uzyskaniu wpisu do właściwego rejestru Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.: 1 W ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania Firma nie wyrządziła szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, lub też wyrządzona szkoda została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania; W stosunku do Firmy nie otwarto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości, lub w przypadku ogłoszenia upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; Firma nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Firma będąca; osobą fizyczną / spółką jawną / spółką partnerską / spółką komandytową lub komandytowo-akcyjną / osoba prawną nie została / jej wspólnik / partner lub członek zarządu / komplementariusz / urzędujący członek zarządu * nie został(a) prawomocnie skazana(y) za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Wobec Firmy będącej podmiotem zbiorowym sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Firma spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177). - ocena będzie dokonana metodą spełnia/niespełnia na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z Art.22 ust.1 o uprawnieniu do udzielania zamówienia oraz art.24 o nie wykluczeniu. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aspkat.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ul. Dąbrówki 9 40-081 Katowice pokój nr 1.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Akademia sztuk Pięknych w Katowicach ul. Dąbrówki 9 40-081 Katowice pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa stołów - blaty z płyty komorowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stołów wykonanych z płyty komorowej sztuk - 48.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych i krzeseł.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Blat dwustronny sztuk - 1 Nogi do blatu sztuk - 27 Blat stołowy sztuk - 2 Regały sztuk - 18 Wieszak stojący sztuk - 5 Stół biurowy sztuk - 9 Krzesła tapicerowane sztuk - 22 Wkład 2- szufladowy do regału sztuk - 2 Wkład z drzwiami do regału sztuk - 5 Krzesła sztuk - 60 Stolik - ława sztuk - 2 Blat kuchenny sztuk - 2 Stół sztuk - 1 Lada z blatem szklanym sztuk - 1 Lada z blatem z płyty sztuk - 1 Kostka sztuk - 1 Bok zaślepiający sztuk - 2 Kontener 3- szufladowy sztuk - 2 Szafa ubraniowa sztuk - 4 Szafa aktowa sztuk - 7 Krzesło komputerowe obrotowe sztuk - 6 Krzesła barowe sztuk - 9 Stolik kwadratowy sztuk - 3 Taborety drewniane sztuk - 10 Biurka sztuk - 6 Kontener 4- szufladowy sztuk - 7 Krzesła tapicerowane z podłokietnikami sztuk - 4 Sofa sztuk - 1 Fotel sztuk - 2 Zabudowa ściany sztuk - 1 Półka pod klawiaturę sztuk - 2 Podstawka pod monitor sztuk - 2 Wózek na komputer sztuk - 2 Garderoba narożna sztuk - 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli metalowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regał metalowy stacjonarny sztuka - 1 szafa metalowa 5 szufladowa A-O sztuk - 8 szafka z kluczem metalowa sztuka - 1 szafa skrytkowa BHP 4 drzwiowa sztuk - 12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.