eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Doposażenie bazy dydaktycznej wybranych szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Województwo Małopolskie - Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie - wyposażenie do nauki w zawodzie technik masażysta polega na dostawie i montażu w miejscu przeznaczenia wyposażenia pracowni anatomicznej i pracowni komputerowej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Kraków: Doposażenie bazy dydaktycznej wybranych szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Województwo Małopolskie - Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie - wyposażenie do nauki w zawodzie technik masażysta polega na dostawie i montażu w miejscu przeznaczenia wyposażenia pracowni anatomicznej i pracowni komputerowej.
Numer ogłoszenia: 175626 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie , ul. Królewska 86, 30-079 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6386561, faks 12 6385661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.masaz@home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie bazy dydaktycznej wybranych szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Województwo Małopolskie - Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie - wyposażenie do nauki w zawodzie technik masażysta polega na dostawie i montażu w miejscu przeznaczenia wyposażenia pracowni anatomicznej i pracowni komputerowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie do nauki w zawodzie technik masażysta polega na dostawie i montażu w miejscu przeznaczenia wyposażenia pracowni anatomicznej i pracowni komputerowej, w podziale na 6 n/w części: Część nr 1: pomoce dydaktyczne Multimedialny /interaktywny/ atlas anatomiczny 2 szt.; Model elastyczny kręgosłupa 1 szt.; Modele mięśniowe- model ręki 1 szt.; Modele mięśniowe- model nogi 1 szt.; Szkielet człowieka 5 szt.; Szkielet człowieka z więzadłami stawowymi 1szt.; Część nr 2: urządzenia multimedialne Projektor multimedialny 2 szt.; Ekran 2 szt.; Tablica interaktywna 1 szt.; Część nr 3:meble I Regały zamykane 2 szt.; Szafy przeszklone 3 szt.; Biurko nauczycielskie 1 szt.; Część nr 4:meble II Ławka 21 szt.; Krzesła 42 szt.; Krzesło nauczycielskie 1 szt.[ Część nr 5:pomoce dydaktyczne Defibrylator 1szt.; Bieżnia mechaniczna 1szt.; Część nr 6:sprzet komputerowy Komputery przenośne 20 szt.; Urządzenie wielofunkcyjne 1szt.; Urządzenie,, Linijka brajlowska,, 4 szt.; Program udźwiękawiający 4 szt.; Program powiększający 4 szt.;.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa do opcji, nie przekraczającej łącznie 20% wartości realizowanego zamówienia podstawowego ( art.34 ust.5 ustawy).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 32.35.12.00-0, 38.65.21.00-1, 32.32.20.00-6, 39.10.00.00-3, 39.13.10.00-9, 39.14.13.00-5, 39.12.11.00-7, 39.11.36.00-3, 39.11.00.00-6, 33.18.21.00-0, 37.44.11.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5, 48.19.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku. Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku. Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku. Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku. Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku. Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99.5
  • 2 - termin wykonania zamówienia - 0.5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a. podwykonawstwa - wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenia podwykonawcom innej części wykonania przedmiotu zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - powierzenia podwykonawcom części przedmiotu zamówienia , mimo oświadczenia o samodzielnej realizacji zamówienia złożonego przez Wykonawcę w ofercie, 2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa do opcji, nieprzekraczającej łącznie 20% wartości realizowanego zamówienia podstawowego, zgodnie z Art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 907 z poźn. zmianami ) 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.masaz.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie ,30-079 Kraków ul. Królewska 86;.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2015 godzina 08:45, miejsce: Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie ,30-079 Kraków ul. Królewska 86; sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: O finansowaniu zadania ze środków publicznych, w tym: 85 procent ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego MRPO 2007 do 2013. i 15 procent ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomoce dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Multimedialny /interaktywny/ atlas anatomiczny 2 szt.; Model elastyczny kręgosłupa 1 szt.; Modele mięśniowe- model ręki 1 szt.; Modele mięśniowe- model nogi 1 szt.; Szkielet człowieka 5 szt.; Szkielet człowieka z więzadłami stawowymi 1szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.5
    • 2. termin wykonania zamówienia - 0.5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia multimedialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny 2 szt. ; Ekran 2 szt.; Tablica interaktywna 1 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 32.32.20.00-6, 32.35.12.00-0, 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.5
    • 2. termin wykonania zamówienia - 0.5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regały zamykane 2 szt.; Szafy przeszklone 3 szt.; Biurko nauczycielskie 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.10.00-9, 39.14.13.00-5, 39.12.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.5
    • 2. termin wykonania zamówienia - 0.5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ławka 21 szt. Krzesła 42 szt.; Krzesło nauczycielskie 1 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.36.00-3, 39.11.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.5
    • 2. termin wykonania zamówienia - 0.5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pomoce dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator 1szt.; Bieżnia mechaniczna 1szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0, 33.18.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.5
    • 2. termin wykonania zamówienia - 0.5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery przenośne 20 szt.; Urządzenie wielofunkcyjne 1szt.; Urządzenie,, Linijka brajlowska,, 4 szt.; Program udźwiękawiający 4 szt.; Program powiększający 4 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5, 48.19.00.00-6, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.5
    • 2. termin wykonania zamówienia - 0.5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.