eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wyroby medyczne:System Holterowski 1 kpl., Rejestrator Holterowski z kartą pamięci 90MB 6 kpl., Rejestrator z akcesoriami - 2 szt., Rejestrator Holterowski oraz programy analityczne 1 kpl., Urządzenie do profilaktycznych badań przesiewowych bezdechu w gru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Warszawa: wyroby medyczne:System Holterowski 1 kpl., Rejestrator Holterowski z kartą pamięci 90MB 6 kpl., Rejestrator z akcesoriami - 2 szt., Rejestrator Holterowski oraz programy analityczne 1 kpl., Urządzenie do profilaktycznych badań przesiewowych bezdechu w grupach żołnierzy obsługujących wysokospecjalistyczny sprzęt - 3 kpl., Aparat do ultrasonografii wewnątrz wieńcowej 1 szt., Aparat do pomiaru cząsteczkowej rezerwy wieńcowej FFR oraz CFR 1 szt., System do badań holterowskich w obwodach profilaktycznych wraz z rekorderami 1kpl., Rejestrator do pomiaru ciśnienia 2 szt.
Numer ogłoszenia: 175573 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny, ul.Szaserów 128, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, fax 022 681-67-49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyroby medyczne:System Holterowski 1 kpl., Rejestrator Holterowski z kartą pamięci 90MB 6 kpl., Rejestrator z akcesoriami - 2 szt., Rejestrator Holterowski oraz programy analityczne 1 kpl., Urządzenie do profilaktycznych badań przesiewowych bezdechu w grupach żołnierzy obsługujących wysokospecjalistyczny sprzęt - 3 kpl., Aparat do ultrasonografii wewnątrz wieńcowej 1 szt., Aparat do pomiaru cząsteczkowej rezerwy wieńcowej FFR oraz CFR 1 szt., System do badań holterowskich w obwodach profilaktycznych wraz z rekorderami 1kpl., Rejestrator do pomiaru ciśnienia 2 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych:System Holterowski 1 kpl., Rejestrator Holterowski z kartą pamięci 90MB 6 kpl., Rejestrator z akcesoriami - 2 szt., Rejestrator Holterowski oraz programy analityczne 1 kpl., Urządzenie do profilaktycznych badań przesiewowych bezdechu w grupach żołnierzy obsługujących wysokospecjalistyczny sprzęt - 3 kpl., Aparat do ultrasonografii wewnątrz wieńcowej 1 szt., Aparat do pomiaru cząsteczkowej rezerwy wieńcowej FFR oraz CFR 1 szt.,System do badań holterowskich w obwodach profilaktycznych wraz z rekorderami 1 kpl.,Rejestrator do pomiaru ciśnienia 2 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:* posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, * znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt IX siwz. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 1 do siwz;b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:wim.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny ul. Szaserów 128 04-349 Warszawa pokój nr 408 IV piętro - budynek nr 32 Oddziału Techniczno-Eksploatacyjnego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny Kancelaria Tajna - Jawna ul. Szaserów 128 04-349 Warszawa I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System Holterowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System Holterowski 1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejestrator Holterowski z kartą pamięci 90MB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejestrator Holterowski z kartą pamięci 90MB 6 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejestrator z akcesoriami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejestrator z akcesoriami - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejestrator Holterowski oraz programy analityczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejestrator Holterowski oraz programy analityczne 1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenie do profilaktycznych badań przesiewowych bezdechu w grupach żołnierzy obsługujących wysokospecjalistyczny sprzęt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do profilaktycznych badań przesiewowych bezdechu w grupach żołnierzy obsługujących wysokospecjalistyczny sprzęt - 3 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aparat do ultrasonografii wewnątrz wieńcowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do ultrasonografii wewnątrz wieńcowej 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Aparat do pomiaru cząsteczkowej rezerwy wieńcowej FFR oraz CFR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do pomiaru cząsteczkowej rezerwy wieńcowej FFR oraz CFR 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: System do badań holterowskich w obwodach profilaktycznych wraz z rekorderami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do badań holterowskich w obwodach profilaktycznych wraz z rekorderami 1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rejestrator do pomiaru ciśnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejestrator do pomiaru ciśnienia 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.