eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Opracowanie projektu instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Wrocław: Opracowanie projektu instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Numer ogłoszenia: 175566 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 127600 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy: 1) ul. G. Zapolskiej 2/4 - pomieszczenia techniczne nr 110, 157, 205, 257, 304, 357, 418, 457, 2) ul. Sukiennice 10 - pomieszczenie biurowe nr 211, 3) pl. Nowy Targ 1/8 - pomieszczenia biurowe nr 410, 411, 412, pomieszczenie Poligrafii nr 038, 4) ul. Świdnicka 53 - pomieszczenia techniczne nr 116, 221, 310a, 411, 511 oraz pomieszczenia biurowe nr 108, 109 Zakres prac obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej instalacji klimatyzacji, 2. Dostawę i montaż jednostek zewnętrznych, klimatyzatorów wewnętrznych - Sukiennice 10 i ul. G. Zapolskiej 2/4, pl. Nowy Targ 1/8, ul. Świdnicka 53, 3. Dostawę i montaż instalacji chłodniczej - Sukiennice 10, ul. G. Zapolskiej 2/4, pl. Nowy Targ 1/8 i ul. Świdnicka 53, 4. Instalację odprowadzania skroplin - Sukiennice 10, ul. G. Zapolskiej 2/4 , pl. Nowy Targ 1/8 i ul. Świdnicka 53, 5. Instalację zasilania elektrycznego - Sukiennice 10, ul. G. Zapolskiej 2/4, pl. Nowy Targ 1/8 i ul. Świdnicka 53, 6. Napełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym - Sukiennice 10 i ul. G. Zapolskiej 2/4, pl. Nowy Targ 1/8 i ul. Świdnicka 53 7. Uruchomienie wykonanej instalacji w w/w obiektach. Wykonanie robót instalacyjnych i montażowych nastąpi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, Opracowanie projektu : 1) Projekt instalacji klimatyzacji - 4 egz. 2) Projekt instalacji elektrycznych - 4 egz. 3) Przedmiar robót - 3 egz. 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - 4 egz. Komplet dokumentacji j.w. należy wykonać w wersji elektronicznej w programie pdf. Materiały wyjściowe do projektowania Przedmiot umowy ma być wykonany w oparciu o: - Wizję lokalną w obiektach, - Opis przedmiotu zamówienia - Prawo budowlane - Inne obowiązujące przepisy Wymogi Zamawiającego w zakresie dokumentacji, obowiązki Projektanta Wymagania Zamawiającego dotyczące opracowania dokumentacji projektowej: Projekt powinien zawierać optymalne rozwiązania materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne rysunki zestawień, szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału, urządzenia, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) powinna być opracowana na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i winna zawierać: - charakterystykę inwestycji, - warunki realizacji i odbioru, - zestawienie robót do wykonania wraz z zestawieniem ilości, - zestawienie materiałów, urządzeń, ze szczegółowym opisem parametrów, - wymagane próby, badania i odbiory, - wykaz norm. 1) Każdy rysunek dokumentacji ma być podpisany przez projektanta i sprawdzającego. 2) Dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, podpisany przez wszystkich projektantów branżowych uczestniczących w realizacji zamówienia. 3) Projekt powinien zawierać informacje na temat zagrożeń występujących w trakcie prowadzenia robót oraz o konieczności opracowania planu bioz (art. 21 a ust. 3 prawa budowlanego). 4) Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot zamówienia poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy. Do obowiązków Projektanta należy sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami. W zakresie dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę należy ująć wszystkie roboty niezbędne do wykonawstwa robót oraz obliczenia, bilanse i inne szczegółowe dane pozwalające na sprawdzenie poprawności jej wykonania. Dokumentację należy opracować w sposób czytelny, opisy pismem maszynowym ( nie dopuszcza się opisów ręcznych). Dokumentacja podlegać będzie ocenie i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wszystkie roboty budowlane, instalacyjne i montażowe, które są przedmiotem umowy mają być wykonane w oparciu o projekt opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. W związku z tym, że prace będą wykonywane w budynku czynnym Zamawiający zastrzega sobie następujące uwarunkowania realizacyjne, które należy konsultować i uzgadniać z Zamawiającym przy udziale Administratora danego obiektu: - kolejność realizacji, - godziny realizacji poniedziałek - piątek od godz. 16.00 do godz. 22.00, oraz w sobotę, niedzielę od godz. 7.00 do godz.22.00 - zabezpieczenie miejsc w których prowadzone będą prace oraz sprzątanie, - prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: - organizacja i zagospodarowanie miejsca ( terenu ) wykonywania prac, - zabezpieczenie terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2001r. Nr 62 poz.628 z późniejszymi zmianami). - wykonanie niezbędnych prób, badań i odbiorów, - po zakończeniu robót uporządkowanie miejsca ( terenu )- wykonywania robót. (codzienne sprzątanie) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić na piśmie Zamawiającego fakt zakończenia robót celem dokonania odbioru. Rozliczenie za wykonane roboty odbywać się będzie fakturą końcową wystawioną po zakończeniu i odbiorze całości robót. Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie podpisany przez strony protokół odbioru. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. Uwaga: Informacje zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia należy potraktować jako program funkcjonalno-użytkowy, który zawiera wszystkie niezbędne informacje dla Wykonawcy. Można zastosować urządzenia np. firmy DAIKIN lub równoważne o podobnych nie gorszych parametrach. Wykonawca zobowiązany będzie do : a) udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty instalacyjno - montażowe i świadczenia w tym okresie serwisu, b) przedłożenia gwarancji Producenta na zamontowane urządzenia, c) przedłożenia harmonogramu rzeczowo- finansowego, Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 176229,51 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEAN Sp. z o.o., pl. Strzelecki 20, 50-224 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 176229.51
  • Oferta z najniższą ceną: 176229.51 / oferta z najwyższą ceną: 176229.51
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.