eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE OBIEKTU WRAZ Z ADMINISTROWANIEM URZĘDU SKARBOWEGO W SIEMIATYCZACH W LATACH OD 01 WRZEŚNIA 2008R. DO 31 PAŻDZIERNIKA 2010R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Siemiatycze: KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE OBIEKTU WRAZ Z ADMINISTROWANIEM URZĘDU SKARBOWEGO W SIEMIATYCZACH W LATACH OD 01 WRZEŚNIA 2008R. DO 31 PAŻDZIERNIKA 2010R.
Numer ogłoszenia: 175543 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 18, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6561390, fax 085 6552740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://us-siemiatycze.pbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE OBIEKTU WRAZ Z ADMINISTROWANIEM URZĘDU SKARBOWEGO W SIEMIATYCZACH W LATACH OD 01 WRZEŚNIA 2008R. DO 31 PAŻDZIERNIKA 2010R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych i użytkowych Urzędu Skarbowego w Siemiatyczach oraz posesji Zamawiającego wraz z administrowaniem. Zakres usług; 1) Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych i użytkowych znajdujących się w całym budynku Urzędu Skarbowego w Siemiatyczach przy ulicy Pałacowej 18. oraz mycie wszystkich okien. 2) Wykonywanie prac porządkowo gospodarczych przez pracownika zatrudnionego przez Wykonawcę do kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości wokół terenu budynku - posesji. 3) Wykonywanie bieżących napraw , urządzeń biurowych i wyposażenia, wykonywanie drobnych remontów, napraw , konserwacji w Urzędzie Skarbowym między innymi; konserwacja i naprawa instalacji wodno kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania. 4). Dozór i zabezpieczenie mienia Urzędu Skarbowego od kradzieży, włamania, ognia, napadu.Otwieranie i zamykanie budynku, bram. 5) Ochrona przeciw pożarowa. 6) Obsługa centrali telefonicznej. 7). Konserwacja i naprawa instalacji elektrycznej oraz urządzeń elektrycznych. 8). Wykonywanie innych bieżących prac remontowych i konserwacyjnych. 9). Zakupowanie i wykładanie papieru toaletowego, ręczników papierowych, oraz mydła w płynie w łazienkach Urzędu Skarbowego. 10).Wykonywanie innych obowiązków Administratora: prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz uczestnicznie wew szystkich kontrolach i przeglądach dot. eksploatacji i zabezpieczenia budynku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 75.11.00.00 - Usługi administracji ogólnej Kod CPV wg słownika 2008: 75.11.00.00 - Usługi administracji ogólnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać nastepujące warunki; 1. posiadać licencję zawodową zarządcy nieruchomości wydaną na podstawie art.192 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami / tekst jedn. Dz.U. z 2004r. nr 261, poz. 2603 z póżn.zm. /. 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekono0micznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej / nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru w Karnego. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego US.oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS o niezaleganiu. 4. Koncesji, zezwolenia, licencji 5. Informacji z banku w którym Wykonawca posiada podstawowyc rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych. 6. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług zbliżonych co do wartości i zakresu -3 usługi minimum . 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9. Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 10. Informacji na temat liczby zatrudnionych osób oraz liczebności personelu kirowniczego w okresie 3 ostatnich lat. 11. Wykaz nizbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakim Wykonawca dysponuje. 12. Polisy lub inne dokumenty ubezpieczeniowe. 13. Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://us-siemiatycze.pbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Siemiatyczach ul. Pałacowa 18 17-300 Siemiatycze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 14:00, miejsce: URZĄD SKARBOWY W SIEMIATYCZACH UL. PAŁACOWA 18 17-300 SIEMIATYCZE POKÓJ NR 103 - SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.