eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Przebudowa nawierzchni dojazdu pożarowego nr 54 na terenie Nadleśnictwa Przemków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Przemków: Przebudowa nawierzchni dojazdu pożarowego nr 54 na terenie Nadleśnictwa Przemków
Numer ogłoszenia: 175520 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Przemków , ul. Ceglana 3, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 8320719, 600086390, faks 076 8320655.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dojazdu pożarowego nr 54 na terenie Nadleśnictwa Przemków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie nawierzchni dojazdu pożarowego nr 54 na terenie Nadleśnictwie Przemków. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem 45233226-9. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z Dokumentacją projektowa ( załącznik nr 5 SIWZ), sztuką budowlaną z odpowiednich materiałów w sposób określony w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiOR - załącznik nr 6 SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. 14.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy BZ WBK S.A. II O/Głogów Nr rachunku: 92 10902112 0000 0005 5200 0075 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy. 4. Wadium składane w innych formach niż pieniądzu należy deponować w Kasie Nadleśnictwa Przemków. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowych, wymagane jest aby z treści gwarancji wynikało, że kwota wadium zostanie wypłacona zamawiającemu w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ jeżeli wykonawca: a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg leśnych lub dróg leśnych wyznaczonych w planie urządzenia lasu jako dojazdy pożarowe, o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000 zł; b) dysponuje lub będzie dysponował osobą w postaci kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; c) oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy (wg wzoru - załącznik nr 3) d) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wraz z ofertą. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 8.1. SIWZ wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 3 SIWZ), 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2. lit. c SIWZ) 3) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 5) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o której mowa w niniejszym punkcie powinna zostać złożona dla: - w przypadku osób fizycznych (osób prowadzących działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) - dla nich samych, - w przypadku osób prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - dla każdego ze wspólników, - w przypadku spółek jawnych - dla każdego ze wspólników, - w przypadku osób prawnych - dla każdego z członków organu zarządzającego, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym pkt dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przedkładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, także sytuacji, gdy prowadzą działalność w formie spółki cywilnej. 8) wykaz robót, odpowiadających swoim charakterem robotom będącym przedmiotem zamówienia, wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru - załącznik nr 4 SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru robót). Dokumenty, o których mowa w pkt. 8) powinny zawierać co najmniej: a) wskazanie podmiotu na rzecz, którego roboty były realizowane, b) wskazanie, że wykonawca realizował roboty, których dokumenty dotyczą, c) wskazanie miejsca wykonania robót, d) wskazanie zakresu i wartości wykonanych robót, e) wskazanie daty wykonania robót (rozpoczęcia i zakończenia), f) opinię podmiotu wskazanego w lit. a) stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. 9) decyzję właściwego organu o stwierdzeniu przygotowania do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenie właściwej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do tej izby dla osoby kierownika budowy, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 10) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby kierownika budowy, jeżeli wykonawca wskazał kierownika budowy, którym będzie dysponował, 11) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 12) dowód wniesienia wadium w wysokości i formie określonej w pkt. 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/przemkow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przemków ul. Ceglana 3 59-170 Przemków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przemków ul. Ceglana 3 59-170 Przemków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.