eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń, sprzętu medycznego oraz ciekłego azotu na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą w Warszawie przy ul. Ciołka 11.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-27

Warszawa: Dostawa urządzeń, sprzętu medycznego oraz ciekłego azotu na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą w Warszawie przy ul. Ciołka 11.
Numer ogłoszenia: 175511 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8360191, faks 022 8378127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń, sprzętu medycznego oraz ciekłego azotu na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą w Warszawie przy ul. Ciołka 11..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych 2 sztuk unitów stomatologicznych wraz z ich dostawą do Przychodni przy ul. Żytniej 39 w Warszawie. Zakup obejmuje rozładunek, wniesienie, montaż, uruchomienie unitów oraz odbiór przez Wykonawcę opakowań po urządzeniach i sprzęcie. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania przez obie strony: protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, protokołu montażu/ instalacji/poprawności działania. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2011), kompletny, oznakowany znakiem CE, musi posiadać niezbędne instrukcje, gwarancję i dokumentację w języku polskim, a dostarczone urządzenia medyczne dodatkowo muszą posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Część 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych 2 sztuk aparatów do krioterapii wraz z butlami na azot ciekły 26 kg do Przychodni przy ul. Mokotowskiej 15 i Przychodni przy ul. Dragonów 6A w Warszawie. Zakup obejmuje rozładunek, wniesienie, montaż, uruchomienie aparatów, przeszkolenie pracowników w zakresie prawidłowej obsługi oraz odbiór przez Wykonawcę opakowań po urządzeniach i sprzęcie. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania przez obie strony: protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, protokołu montażu/ instalacji/poprawności działania. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2011), kompletny, oznakowany znakiem CE, musi posiadać niezbędne instrukcje, gwarancję i dokumentację w języku polskim, a dostarczone urządzenia medyczne dodatkowo muszą posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Część 3: Sukcesywna dostawy azotu ciekłego do Przychodni przy ul. Ciołka 11, ul. Mokotowskiej 15, ul. Szlenkierów 10, ul. Leszno 17, ul. Dragonów 6A. Dostawy azotu muszą być sukcesywne, terminowe, realizowane najpóźniej w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Koszty dowozu przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego ponosi Wykonawca. Ilości wskazane w Załączniku nr 4 do oferty są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi do wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie minimum 90% wartości podanej w ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zwiększenie zamawianego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2,3,4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 24.11.18.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością zamawiający rozumie: - w zakresie pakietu 1 - dostawę unitów o wartości nie mniejszej niż 60 000 PLN brutto - w zakresie pakietu 2 - dostawę aparatów do krioterapii o wartości nie mniejszej niż 30 000 PLN brutto - w zakresie pakietu 3 - dostawę azotu o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załączonych do oferty dokumentów potwierdzających wykonanie dostaw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczące: - zwiększenia wynagrodzenia na skutek udzielenia zamówienia uzupełniającego dotyczącego części 3. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczące: a) zmiana terminu realizacji umowy - w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienia siły wyższej; ewentualne przedłużenie terminu realizacji umowy w związku z niewyczerpaniem przez Zamawiającego wartości brutto umowy; b) zmiana umowy - w przypadku wycofania produktów (towaru) z rynku, zmiany obowiązujących przepisów; braku dostaw produktów (towaru), braku produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji, konieczności sprowadzania produktów (towaru) w ramach importu docelowego. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę na piśmie. c) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: - zmiana cen - w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano, - zmiana cen - w przypadku zmian cen urzędowych, które obowiązują od momentu ich wprowadzenia przez właściwe organy administracji państwowej. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana ceny urzędowej, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany ceny urzędowej jeszcze nie zrealizowano, d) zmiana danych Wykonawcy (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej) e) innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą . f) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych, Zmiany będą wprowadzane z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany, z podaniem ich uzasadnienia. Wszelkie zmiany nastąpią w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozwola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście ,ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, pok. 210..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2011 godzina 09:30, miejsce: SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście ,ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, Kancelaria, III piętro , pok. 306..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 2 sztuk nowych unitów stomatologicznych do Przychodni przy ul. Żytniej 39 w Warszawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych 2 sztuk unitów stomatologicznych wraz z ich dostawą do Przychodni przy ul. Żytniej 39 w Warszawie. Zakup obejmuje rozładunek, wniesienie, montaż, uruchomienie unitów oraz odbiór przez Wykonawcę opakowań po urządzeniach i sprzęcie. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania przez obie strony: protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, protokołu montażu/ instalacji/poprawności działania. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2011), kompletny, oznakowany znakiem CE, musi posiadać niezbędne instrukcje, gwarancję i dokumentację w języku polskim, a dostarczone urządzenia medyczne dodatkowo muszą posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 2 sztuk nowych aparatów do krioterapii do Przychodni przy ul. Dragonów 6 A w Warzawie - 1 sztuka oraz do Przychodni przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie - 1 sztuka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych 2 sztuk aparatów do krioterapii wraz z butlami na azot ciekły 26 kg do Przychodni przy ul. Mokotowskiej 15 i Przychodni przy ul. Dragonów 6A w Warszawie. Zakup obejmuje rozładunek, wniesienie, montaż, uruchomienie aparatów, przeszkolenie pracowników w zakresie prawidłowej obsługi oraz odbiór przez Wykonawcę opakowań po urządzeniach i sprzęcie. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania przez obie strony: protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, protokołu montażu/ instalacji/poprawności działania. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2011), kompletny, oznakowany znakiem CE, musi posiadać niezbędne instrukcje, gwarancję i dokumentację w języku polskim, a dostarczone urządzenia medyczne dodatkowo muszą posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy ciekłego azotu na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Warszawie przy ul. Ciołka 11 oraz podległych jej Przychodni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawy azotu ciekłego do Przychodni przy ul. Ciołka 11, ul. Mokotowskiej 15, ul. Szlenkierów 10, ul. Leszno 17, ul. Dragonów 6A. Dostawy azotu muszą być sukcesywne, terminowe, realizowane najpóźniej w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Koszty dowozu przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego ponosi Wykonawca. Ilości wskazane w Załączniku nr 4 do oferty są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi do wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie minimum 90% wartości podanej w ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.18.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.