To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-08
Prudnik: Remont instalacji tryskaczy przeciwpożarowych
Numer ogłoszenia: 175449 - 2016; data zamieszczenia: 08.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150813 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prudnik, ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066200, faks 077 4066228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji tryskaczy przeciwpożarowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie remontu instalacji tryskaczy przeciwpożarowych w budynku hali przemysłowej przy ul. Nyskiej 17a w Prudniku. W ramach zamówienia dodatkowego należy wykonać: - demontaż istniejącej instalacji p.poż. - system tryskaczy w standardzie FM lub VDS - wymianę wszystkich tryskaczy przeciwpożarowych, - wymianę rurociągów - tablicę sterującą dla całego systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jadwiga Flek, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ATRA U Jadwiga Flek, ul. Grodkowska 9, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 428299,06
Oferta z najniższą ceną: 428299,06 / Oferta z najwyższą ceną: 428299,06
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne i prawne do zawarcia umowy między Gminą jako zamawiającym, a Jadwigą Flek, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ATRA U Jadwiga Flek ul. Grodkowska 9, 48-300 Nysa w trybie art. 67 ust. 5 jest następujące: Przedmiotem zamówienia dodatkowego jest wykonanie robót dodatkowych nie ujętych w umowie podstawowej, które są konieczne do wykonania aby możliwe było zakończenie inwestycji i użytkowanie obiektu. Konieczność wykonania zamówienia dodatkowego wynikła w trakcie wykonywania inwestycji, w związku z stwierdzonym zły stanem technicznym istniejącej instalacji tryskaczy uniemożliwiającym użytkowanie obiektu. W ramach zamówienia dodatkowego należy wykonać: - demontaż istniejącej instalacji p.poż. - system tryskaczy w standardzie FM lub VDS - wymianę wszystkich tryskaczy przeciwpożarowych, - wymianę rurociągów - tablicę sterującą dla całego systemu. Zamawiający wcześniej ogłosił przetarg nieograniczony na wykonanie zakresu robót objętych zamówieniem dodatkowym. Ofertę złożył 1 wykonawca lecz nie podpisał umowy. Kwota oferty wynosiła 597 411,00 zł. Zamówienie dodatkowe udziela się dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych z umowy podstawowej, nie jest ono objęte zamówieniem podstawowym, nie przekracza 50 % wartości realizowanego zamówienia i jest niezbędne do prawidłowego wykonania inwestycji. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest wykonanie robót ogólnobudowlanych polegających na: - remoncie pokrycia dachowego, - remoncie instalacji odgromowej, - remoncie elewacji, - remoncie ścian i posadzek pomieszczeń wewnętrznych magazynowo-produkcyjnych, - remoncie pomieszczeń sanitarnych , - remoncie instalacji wewnętrznych, - remoncie stolarki okiennej i drzwiowej oraz bram wjazdowych, - remoncie dróg wewnętrznych i zagospodarowania terenu. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 1 939 958,14 zł. Dlatego też uzasadnione jest udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej reki w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b Prawa zamówień publicznych. Przepis ten bowiem stanowi, że zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej reki, gdy udziela zamówienia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczajacych łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego sprawności budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w Prudniku
- Przewóz pasażerów w komunikacji miejskiej
- Dostępny Samorząd Powiatu Prudnickiego w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna"
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Remont instalacji przeciwpożarowej wraz z doposażeniem w zestaw hydroforowy hydroforni w Szkole Podstawowej nr 218 przy ul. Kajki 80/82 w Warszawie
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.