eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz pozostałych artykułów do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowaniaZP-63/WZŻ/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-08

Wrocław: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz pozostałych artykułów do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-63/WZŻ/2016
Numer ogłoszenia: 175437 - 2016; data zamieszczenia: 08.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98917 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 365 03 46, faks 071 365 03 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz pozostałych artykułów do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-63/WZŻ/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz pozostałych artykułów do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 1)Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław 2)Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław 3)Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław 4)Żłobka nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław 5)Żłobek nr 5 - u. Dokerska 5, Wrocław 6)Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław 7)Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław 8)Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław 9)Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław 10)Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław 11)Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław 13)Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław 14)Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław 15)Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław 16)Budynek administracji, ul. Fabryczna 15, Wrocław 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Ilości przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami maksymalnymi. 4. Jeżeli w załączniku nr 2 do SIWZ Zamawiający użył nazw własnych, nazwy firm i produktów itd. Wykonawca może zaproponować produkt równoważny - pod warunkiem, że posiadać on będzie te same lub nie gorsze parametry techniczne (ciężar, rozmiar, grubość, materiał z jakiego wykonano wskazany artykuł biurowy, kolor, długość linii pisania itp.), jakość, funkcjonalność. 5. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne co do przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ, jest zobowiązany wskazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów/dokumentów w przypadku braku ogólnodostępnych katalogów, iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.90.00.00 - Różne druki 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.14.00 - Niszczarki 42.99.42.30 - Laminatory 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 39.11.37.00 - Podnóżki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMYK S.C. WANDA KURCZYNA JOLANTA ZIMNA, UL. DĘBLIŃSKA 11, 41-200 SOSNOWIEC, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49152,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58027,18

  • Oferta z najniższą ceną: 58027,18 / Oferta z najwyższą ceną: 84641,84

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.