eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegowo › Zakup, dostawa i instalacja komputerów przenośnych i stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, serwisem, szkoleniem, promocją, ubezpieczeniem i modernizacją do realizacji projektu pn. Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Strzegowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-13

Strzegowo: Zakup, dostawa i instalacja komputerów przenośnych i stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, serwisem, szkoleniem, promocją, ubezpieczeniem i modernizacją do realizacji projektu pn. Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Strzegowo
Numer ogłoszenia: 175427 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegowo , Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie, tel. 023 6794047, faks 023 6794047.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strzegowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i instalacja komputerów przenośnych i stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, serwisem, szkoleniem, promocją, ubezpieczeniem i modernizacją do realizacji projektu pn. Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Strzegowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i instalacja komputerów przenośnych i stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, serwisem, szkoleniem, promocją, ubezpieczeniem i modernizacją do realizacji projektu pn. Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Strzegowo Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w ramach Działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki , tytuł projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Strzegowo Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup, dostawa i instalacja 70 komputerów przenośnych (laptopów) dla instytucji objętych projektem i 100 komputerów stacjonarnych dla mieszkańców Gminy Strzegowo wraz z oprogramowaniem, serwisem, szkoleniem i modernizacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. Wymagania w zakresie innych cech: 1) komputery i pozostałe urządzenia muszą być fabrycznie nowe, 2) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, 3) W zakresie oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać ustawy o prawie autorskim i o prawach pokrewnych. 4) Do oferowanego sprzętu należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych, nośniki ze sterownikami oprogramowania oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski. 5) Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy sprzętu wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego, wniesienia sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a następnie po sprawdzeniu dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania przez Zamawiającego do instalacji sprzętu i oprogramowania w miejscu jego ostatecznego przeznaczenia. Wykonawca wykona powyższe czynności na własny koszt. 6) Wykonawca ponosi ryzyko uszkodzenia lub zagubienia sprzętu do momentu jego przekazania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru końcowego dostawy sprzętu. 7) Miejscem dostawy i sprawdzenia sprzętu komputerowego będzie siedziba Zamawiającego, po czym nastąpi podział na ostatecznych Beneficjentów i instytucje objęte projektem. Dokładne miejsca instalacji komputerów stacjonarnych zostaną przekazane Wykonawcy w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia beneficjentów ostatecznych o instalacji sprzętu i oprogramowania z co najmniej 1 - dniowym wyprzedzeniem. 8) Komputery przenośne zostaną dostarczone zamawiającemu z zainstalowanym oprogramowaniem (gotowe do pracy) zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona instalacji komputerów przenośnych w instytucjach objętych projektem we własnym zakresie. 9) Odbiór komputerów przenośnych i stacjonarnych nastąpi po całkowitym dostarczeniu i zainstalowaniu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. Następnie Wykonawca ubezpieczy zestawy komputerowe na okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego dostawy sprzętu. Na tej podstawie zostanie spisany protokół odbioru końcowego dostawy sprzętu. 10) Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia beneficjentów ostatecznych, serwisowania dostarczonego sprzętu w tym wykonania przeglądów oraz modernizacji komputerów zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Produkty muszą spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano nazwy zwyczajowe lub produkty konkretnych producentów, to nie mają one na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i określenie cech technicznych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne winien wykazać, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnianie opisywanych wymagań.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł., słownie: piętnaście tysięcy złotych gr. 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego przetargu przelew dotyczy. 4. Wniesienie wadium w formie przelewu pieniężnego oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32 w sekretariacie pok. Nr 1 lub dołączyć do oferty. Z dokumentu tego musi wynikać, że gwarancja/poręczenie jest nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja/poręczenie nie może w swojej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek inną osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 zadanie polegające na zakupie, dostawie komputerów przenośnych (laptopów) lub komputerów stacjonarnych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każde. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie wykonanych dostaw i usług (wzór wykazu stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ), dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie i oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych dostaw i usług powinien zawierać wszystkie wykonane przez Wykonawcę zadania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, których wartość zakupu, dostawy komputerów przenośnych (laptopów) lub komputerów stacjonarnych, była nie mniejsza niż 150 000,00 zł brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) wykaz oferowanego sprzętu i usług zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ 2) opisy, karty katalogowe komputera przenośnego (laptopa), który ma zostać dostarczony, których autentyczność zostanie potwierdzona przez Wykonawcę lub producenta urządzeń. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnienie opisanych w SIWZ parametrów zaoferowanych komputerów przenośnych. 3) wydruk z przeprowadzonego testu na wydajność komputera przenośnego (laptopa), potwierdzający, że komputer w oferowanej konfiguracji osiąga w testach wydajności wyniki nie niższe niż: SYSmarkR 2012 PerformanceTest ; - SYSmark Rating -min. 85 pkt, - Office Productivity -min. 85 pkt, - Media Cration - min. 82 pkt, - Web Development - min. 80 pkt, - Data/Financial Analysis - min. 100 pkt, - 3D Modeling - min. 85 pkt, - System Management - min. 75 pkt, Test musi być przeprowadzony dla minimum trzech iteracji przy rozdzielczości 1366 x 768 @ 60Hz. Dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań powinien być dołączony do oferty wydruk z przeprowadzonego testu, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testu Oferent może zostać wezwany do dostarczenia Zamawiającemu oprogramowania testującego, komputera do testów oraz dokładny opis metodyki przeprowadzonego testu wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 4) wydruk z przeprowadzonego testu na wymagania dotyczące baterii i zasilania komputera przenośnego (laptopa), potwierdzający, że komputer w oferowanej konfiguracji osiąga w teście MobileMark 2012 Office Productivity Battery Life wynik min. 220 minut. Test musi być przeprowadzony w natywnej rozdzielczości wyświetlacza przy zalecanym kontraście i jasności dla ustawień zarządzania opcją zasilania po automatycznej konfiguracji oprogramowania testującego BAPCO MobileMark oraz przy włączonych wszystkich urządzeniach. Nie dopuszcza się wyłączenia portów i urządzeń w oferowanej konfiguracji w tym w szczególności USB, napędu optycznego, karty muzycznej, karty WiFi. 5) deklarację zgodności CE dla komputera przenośnego (laptopa). 6) dokument potwierdzający spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych dla komputera przenośnego (laptopa). 7) certyfikat EnergyStar 5.0 dla komputera przenośnego (laptopa) - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov lub http://www.eu-energystar.org - (potwierdzenie dołączyć do oferty, dopuszcza się wydruk ze strony internetowej potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 8) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta dla komputera przenośnego (laptopa). Oświadczenie musi zawierać w swojej treści wskazanie nazwy i adresu podmiotu, który będzie realizował serwis. 9) dokument potwierdzający, że serwis komputera przenośnego (laptopa) będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważny. 10) opisy, karty katalogowe komputera stacjonarnego, który ma zostać dostarczony, których autentyczność zostanie potwierdzona przez Wykonawcę lub producenta urządzeń. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnienie opisanych w SIWZ parametrów zaoferowanych komputerów stacjonarnych. 11) wydruk z przeprowadzonego testu na wydajność obliczeniową komputera stacjonarnego, potwierdzający, że komputer w oferowanej konfiguracji osiąga w testach wydajności wyniki nie niższe niż: SYSmarkR 2012 PerformanceTest ; - SYSmark Rating - co najmniej wynik 130 punkty, - Office Productivity - co najmniej wynik 122 punktów, - Media Cration - co najmniej wynik 127 punktów, - Web Development - co najmniej wynik 128 punktów, - Data/Financial Analysis - co najmniej wynik 145 punktów, - System Management - co najmniej wynik 122 punktów, Zamawiający wymaga, aby powyższy wynik osiągnięty był na komputerze o konfiguracji oferowanej. Test musi być przeprowadzony przy rozdzielczości monitora 1920x1080 @ 60Hz oraz 32 bity koloru. Dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie dołączony do oferty wydruk z przeprowadzonego testu na oferowanej konfiguracji, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testu Oferent musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, komputer do testu oraz dokładny opis metodyki przeprowadzonego testu wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 12) wydruk z przeprowadzonego testu na kartę graficzną komputera stacjonarnego, potwierdzający, że komputer w oferowanej konfiguracji osiąga w testach wydajności wyniki nie niższe niż: SYSmarkR 2012 PerformanceTest ; - 3D Modeling - co najmniej wynik 127 punktów, Test musi być przeprowadzony przy rozdzielczości monitora 1920x1080 @ 60Hz oraz 32 bity koloru. Dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie dołączony do oferty wydruk z przeprowadzonego testu dla oferowanej konfiguracji, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13) deklarację zgodności CE dla komputera stacjonarnego. 14) dokument potwierdzający spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych dla komputera stacjonarnego. 15) certyfikat EnergyStar 5.0 dla komputera stacjonarnego - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov lub http://www.eu-energystar.org - (potwierdzenie dołączyć do oferty, dopuszcza się wydruk ze strony internetowej potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 16) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta dla komputera stacjonarnego. Oświadczenie musi zawierać w swojej treści wskazanie nazwy i adresu podmiotu, który będzie realizował serwis. 17) dokument potwierdzający, że serwis komputera stacjonarnego będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważny. 18) opisy, karty katalogowe monitora komputerowego, który ma zostać dostarczony, których autentyczność zostanie potwierdzona przez Wykonawcę lub producenta urządzeń. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnienie opisanych w SIWZ parametrów zaoferowanych monitorów komputerowych. 19) deklarację zgodności CE dla monitora komputerowego. 20) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta dla monitora komputerowego. Oświadczenie musi zawierać w swojej treści wskazanie nazwy i adresu podmiotu, który będzie realizował serwis. 21) dokument potwierdzający, że serwis monitora komputerowego będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważny

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokumenty wymienione w rozdziale IX niniejszej specyfikacji, 3) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) Zmiana osób wskazanych w umowie występujących zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy nastąpi wyłącznie na pisemny wniosek, 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia, w sytuacji gdy urzędowo zmieniony zostanie podatek VAT. 3) Zamawiający zastrzega, że istnieje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści i wartości zamówienia. Zmiana wynikać może ze zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiającego na usługi będące przedmiotem zamówienia, w szczególności zmniejszenia ilości miesięcy w których sprawowana będzie usługa serwisowa. Zmiana będzie miała wpływ na wartość zamówienia. 4) Zamawiający zastrzega, że istnieje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia, w przypadku gdy zamawiający uzyska zgodę na wykonywanie usług serwisowych po 30.09.2015 r. Zmiana będzie miała wpływ na wartość i termin realizacji zamówienia. 5) Zamawiający zastrzega, że istnieje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność, skutkująca brakiem możliwości wykonania przedmiotu umowy w określonym czasie lub zostanie przesunięty terminu realizacji projektu: Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Strzegowo

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo, pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w ramach Działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki , tytuł projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Strzegowo.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.