eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Przetarg nieograniczony na budowę kanalizacji sanitarnej na os. Kórnickim w Kostrzynie, zlewnia K 2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Kostrzyn: Przetarg nieograniczony na budowę kanalizacji sanitarnej na os. Kórnickim w Kostrzynie, zlewnia K 2.
Numer ogłoszenia: 175416 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131036 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny, ul. Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 0618178239, faks 061 8970908.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka administracyjna jednostki samorzadu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na budowę kanalizacji sanitarnej na os. Kórnickim w Kostrzynie, zlewnia K 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej na os. Kórnickim w Kostrzynie, zlewnia K-2 polegająca na wykonaniu następującego zakresu robót: a)budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z przyłączami zlewnia K-2 w ulicach : Bławatkowej K 2, Daliowej K 2 1, Fiołkowej K 2 2 i Konwaliowej K 2 3 w Kostrzynie. b)szczegółowy zakres zamówienia: K 2 - rurociąg sieci grawitacyjnej PCV O 200 o długości 290m, średnia głębokość 1,90 m, studnie betonowe O 1000mm - 10 sztuk. K 2 1 - rurociąg sieci grawitacyjnej PCV O 200 o długości 160m, średnia głębokość 1,65 m, studnie betonowe O 1000mm - 7 sztuk. K 2 2 - rurociąg sieci grawitacyjnej PCV O 200 o długości 200m, średnia głębokość 1,55 m, studnie betonowe O 1000mm - 8 sztuk. K 2 3 - rurociąg sieci grawitacyjnej PCV O 200 o długości 285m, średnia głębokość 1,50 m, studnie betonowe O 1000mm - 12 sztuk. Łącznie długość sieci kanalizacji grawitacyjnej : 935m Przyłącza kanalizacyjne K 2 7 sztuk o łącznej długości 44m. Przyłącza kanalizacyjne K 2 1 11 sztuk o łącznej długości 83m. Przyłącza kanalizacyjne K 2 2 8 sztuk o łącznej długości 40m. Przyłącza kanalizacyjne K 2 3 19 sztuk o łącznej długości 148m. Łącznie przyłączy kanalizacyjnych w ilości 45 sztuk o długości 315m. c) Zastosowane materiały: Kolektor grawitacyjny wykonać z rur kanalizacyjnych PCV klasy S lite o średnicy 200/5,9mm o złączach kielichowych uszczelnionych uszczelką gumową. Studzienki rewizyjne monolityczne z betonu C35/45, O1000. Włazy żeliwne typu ciężkiego z balastem betonowym, z uszczelką gumową; d) Przyłącza należy wykonać z: rur PCV o średnicy 160/4,7 mm przykanaliki zakończone na posesjach studnią rewizyjną O 425mm studzienki rewizyjne PCV O 425 zaopatrzone w przykrycie z pokrywą żeliwną ustawioną na płycie odciążającej z betonu B-30. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: Geodezyjne wytyczenie trasy sieci kanalizacyjnej; Opracowanie i zatwierdzenie Planu organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego; Oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym; Wykonanie inspekcji przy użyciu kamery sieci kanalizacyjnej i przekazanie Zamawiającemu nagrania na płycie DVD; Wykonanie i załączenie protokołów z wykonania zagęszczenia gruntu; Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej - 2 egz; Wykonanie inwentaryzacji urządzeń podziemnych - 5 egz .Przywrócenie nawierzchni do stanu pierwotnego. Załączenie protokołu odbioru dróg potwierdzonego przez przedstawiciela Urzędu Miejskiego ds. drogownictwa; Uzyskanie oświadczeń właścicieli posesji na których będą wykonywane przyłącza kanalizacyjne o braku uwag do wykonanych prac. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu szkód zaistniałych na terenie budowy, w tym z tytułu zdarzeń losowych powstałych od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy do dnia protokolarnego odbioru robót, jak również pełną odpowiedzialność kontraktową z tytułu realizacji umowy, odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji jakości oraz odpowiedzialność deliktową. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przepisanych prawem warunków i świadczeń dla swoich pracowników i osób zatrudnionych. Ponoszenie kosztów doprowadzenia wody, energii elektrycznej, itp. do placu budowy oraz pokrywania wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej. Stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy. Skompletowanie wszystkich dokumentów (protokołów, certyfikatów, atestów itp.) i przekazanie ich Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Dostarczenie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. Kompletowanie w trakcie robot wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa geologicznego i górniczego, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze, w tym niezbędnej dokumentacji powykonawczej. Utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, urządzeń prowizorycznych, które nie są potrzebne lub pozbywanie, a w przypadku odpadów niebezpiecznych dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenie lub fakturę z wysypiska śmieci wraz z kartą przekazania odpadu. Usunięcie po zakończeniu robót poza teren budowy wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza itp. oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. 3. Szczegółowy zakres robót został określony w: DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ STWiOR -Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru robot, opis przedmiotu zamówienia określają : dokumentacja projektowa i przedmiary robót stanowiące załącznik do SIWZ.PRZEDMIARZE ROBÓT - kosztorysie ofertowym, stanowiący załącznik nr 6 do oferty. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robót, zgodnie z dokumentacją projektową. Wszystkie koszty związane z realizacja zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 23% - jak dla robót budowlanych. UWAGI: 1.Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2.W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MPGK Spółka z o.o., ul. Skocka 13, 62-100 Wągrowiec, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 346670,55

  • Oferta z najniższą ceną: 346670,55 / Oferta z najwyższą ceną: 708959,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.