eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zakup usługi organizacji i przeprowadzeniu wyjazdu integracyjno-edukacyjnych nad morze dla uczniów Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami.



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Wieliczka: Zakup usługi organizacji i przeprowadzeniu wyjazdu integracyjno-edukacyjnych nad morze dla uczniów Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami.
Numer ogłoszenia: 175414 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby , ul. Niepołomska 26c, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 52 78, faks 12 278 52 78.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl/zss

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi organizacji i przeprowadzeniu wyjazdu integracyjno-edukacyjnych nad morze dla uczniów Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu wyjazdu integracyjno-edukacyjnych nad morze dla uczniów Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami. 2) Usługa będzie realizowana w terminie od 02.07.2012 do 31.07.2012r. 3) liczba uczestników - suma osób 20, w tym 15 dzieci niepełnosprawnych intelektualnie do 21 roku życia, kadra - 5 dorosłych osób w ramach opieki. 4) Zakwaterowanie w miejscowości nadmorskiej nie dalej niż 100 km na zachód od Gdańska, ośrodek położony nie dalej niż 300 metrów od plaży. 5) Założenia planu wyjazdu Podczas 10 dniowego wyjazdu integracyjno - edukacyjnego Wykonawca zorganizuje zwiedzanie następujących miejsc i obiektów. a) HEL (wycieczka całodzienna) - rejs statkiem z Gdańska na Hel (po drodze oglądanie stoczni i pomnika na Westerplatte), zwiedzanie Jastarni, Juraty i Helu (fokarium i muzeum z wystawą Ssaki naszego morza, spacer po plaży, zwiedzanie latarni morskiej w Jastarni). Obiad dwudaniowy w restauracji w jednej z miejscowości na Półwyspie Helskim. b) Władysławowo: Rejs statkiem po pełnym morzu, zwiedzanie pracowni bursztynu w Chłapowie, zwiedzanie latarni morskiej im. St. Żeromskiego (przylądek Rozewie) c) Zwiedzanie zamku w Malborku w drodze powrotnej do Wieliczki, dwudaniowy obiad w drodze powrotnej w restauracji. d) Gdynia, Sopot (wycieczka całodzienna) - zwiedzanie Gdyni, zwiedzanie Skweru Kościuszki, zwiedzanie Oceanarium, zwiedzanie okrętu Błyskawica lub Dar Pomorza. Zwiedzanie Sopotu, przejście ulicą Monte Cassino i na molo, obiad dwudaniowy w restauracji w Sopocie. e) Zwiedzanie Gdańska (wycieczka w osobnym dniu, całodzienna): Starówka (powitanie Neptuna, Ratusz, Długi Targ, Bazylika Mariacka, muzeum bursztynu, przejście nadbrzeżem, zwiedzanie portu). Obiad dwudaniowy w restauracji w Gdańsku. f) Centrum Edukacji i Promocji Regionu Kaszub w Szymbarku (tylko w przypadku dobrej pogody popołudniu, w razie deszczu alternatywny punkt programu). g) Wycieczka do Łeby (wycieczka całodzienna). Zwiedzanie Łeby: ogród ornitologiczny, zwiedzanie latarni Stilo, Miasteczko Western City, ruchome wydmy. Obiad w restauracji w Łebie. h) Dodatkowo ogniska, dyskoteki (codzienne oprócz dnia przyjazdu), codzienne wyjścia na plażę (zależnie od pogody), gry i zabawy w ośrodku (konkurs plastyczny, zawody sportowe etc.) w razie niepogody. i) Program wyjazdu może być dostosowany na bieżąco do pogody, żeby zapewnić dzieciom jak najwięcej wyjść na plażę. W razie niepogody Wykonawca zapewnia możliwość korzystania z sali do zabaw grupowych w ośrodku. 6) Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem. a) Śniadanie w formie szwedzkiego stołu - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, mleko, płatki śniadaniowe, przetwory jogurtowe, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna, b) Dla każdego dziecka po 2 butelki wody mineralnej gazowanej i niegazowanej (0,33 lub 0,5 l) oraz sok owocowy 100% w kartonie (jabłko, pomarańcza) do odebrania po śniadaniu. c) obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot, woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33l/os) lub soki owocowe (0,33l/os) d) kolacja w formie szwedzkiego stołu - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l/os), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33 l/os), dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna, e) suchy prowiant na drogę: napój (sok owocowy 100% i woda mineralna 0,33 l/os), dwie bułki z wędliną i serem żółtym oraz świeżymi warzywami (pomidor lub ogórek, sałata), świeży owoc (jabłko), drożdżówka. 7) Szczegółowe wymagania warunków transportu. Wykonawca zapewni przewóz uczestników zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa, pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2005, nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. Wykonawca musi dysponować aktualnymi badaniami technicznymi pojazdów, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców, ubezpieczenie OC, NNW. Autokar 35 miejsc o podwyższonym standardzie ze sprawną klimatyzacją i czynnym WC, dostępnym w czasie jazdy, TV, DVD na całej trasie dojazdu i powrotu, nagłośnienie z mikrofonem, oraz w trakcie realizacji zaplanowanego programu wyjazdu. Wyjścia awaryjne, do których dostęp nie powinien być niczym utrudniony, dwie gaśnice, apteczka doraźnej pomocy. Autokar nie starszy niż 7 lat. W przypadku przejazdów trwających powyżej 10 godzin Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dwóch kierowców. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu 8) Szczegółowe wymagania pobytowe Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy w miejscowości nadmorskiej położonej nie dalej niż 100 km na zachód od Gdańska w jednym budynku stacjonarnym położonym nie dalej niż 300 m od morza (z możliwością łatwego dojścia na plażę bezpośrednio z budynku). Budynek musi spełniać następujące min. wymagania: - Standard typowy obiektom trzygwiazdkowym. - Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. - stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania - sala do zajęć grupowych w budynku zakwaterowania (do gier, zabaw i dyskotek) - pokoje 1,2,3 osobowe z możliwością dostawek, z łazienkami (maksymalnie I piętro). Rozmieszczenie pokoi uczniów i opiekunów powinno umożliwić sprawowanie nadzoru nad uczniami - pokoje nauczycieli mają znajdować się na tym samym piętrze, co pokoje uczniów. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody, Minimalne wyposażenie pokoi: łóżko/łóżka niepiętrowe (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie Kierowcy/kierowcom, pielęgniarce, przewodnikowi, pilotowi oraz innym osobom biorącym udział w wykonywaniu usługi Wykonawca zobowiązuje się zapewnić osobne pokoje. 9) Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający organizuje i zapewnia opiekę w czasie przejazdu i pobytu. b) Przekazanie ostatecznej imiennej listy uczestników każdego z wyjazdów nastąpi po podpisaniu przez Wykonawcę umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych na potrzeby realizacji wyjazdu jednak nie później niż 3 dni przed terminem ich rozpoczęcia. c) Wykonawca na koszt własny zapewnia opiekę pilota z doświadczeniem na trasie każdej z wycieczek na cały okres trwania wyjazdu. d) Wykonawca na koszt własny zapewnia przewodnika po miejscach objętych programem zwiedzania. e) Wykonawca na własny koszt zapewnia całodobową opiekę pielęgniarską nad uczestnikami na cały okres trwania wyjazdu (obowiązki: bieżąca opieka nad dziećmi, rozdzielanie i podawanie leków dzieciom według informacji przygotowanych przez rodziców) oraz apteczkę pierwszej pomocy na cały okres trwania wyjazdu integracyjno-edukacyjnego. f) Wykonawca na własny koszt zapewnia ratownika podczas wszystkich wyjść na plażę. g) Wykonawca zapewnia wyżywienie podczas wszystkich wycieczek całodziennych - obiad w restauracji oraz suchy prowiant na drogę (nad morze i z powrotem). h) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia każdego z uczestników wyjazdu NNW w kwocie min. 5000 PLN. Kserokopie polis Wykonawca dostarczy przed terminem każdego z wyjazdów. i) Wykonawca dokona opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu, jeżeli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka oraz wszelkich innych opłat, w tym za parkingi płatne, autostrady etc. j) Wykonawca zapewnia i pokrywa koszty biletów wstępów do wszystkich zwiedzanych obiektów. k) Wykonawca zapewnia napoje dla każdego dziecka: po 2 butelki naturalnej wody mineralnej gazowanej i niegazowanej (0,33 lub 0,5 l) oraz sok owocowy 100% w kartonie (jabłko, pomarańcza) do odebrania po śniadaniu na każdy dzień pobytu nad morzem. l) Wykonawca na własny koszt zapewnia urządzenia, środki i materiały do przeprowadzenia zabawy tanecznej, zawodów sportowych, konkursu plastycznego, gier i zabaw, tj. sprzęt nagłośnieniowy i różnorodną muzykę na dyskoteki, materiały plastyczne (bloki A3 i A4, farby, pędzle, kredki, papier kolorowy, klej, nożyczki, plastelina, duże arkusze szarego papieru), zabawki na plażę (wiaderka, grabki, łopatki, foremki, konewki etc), piłki plażowe, rakietki do badmintona, ringa, koła do pływania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na organizowaniu imprez turystycznych oraz na pośredniczeniu na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych wydane na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o usługach turystycznych (tj. Dz.U. z 2004 r., nr 223, poz. 2268 z późn. zm.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują sprawnym technicznie autokarem z klimatyzacją o podwyższonym standardzie i wymaganej w SIWZ ilości miejsc siedzących, nie starszym niż 7 lat

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują następującymi osobami: a) pilotem, który przynajmniej raz pilotował autokarową wycieczkę turystyczną w regionie, w którym odbędą się przedmiotowe wycieczki, b) przewodnikiem po miejscach objętych programem zwiedzania c) wykwalifikowaną pielęgniarką, z co najmniej 2 letnim stażem pracy w zakładzie leczniczym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna Wykonawców ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) szczegółowy program wyjazdu, zawierający opis trasy z określeniem godzinowym proponowanych kolejnych pozycji programu, b) szczegółowy opis ośrodków, w których zakwaterowani zostaną uczestnicy (wraz z nazwą ośrodka oraz danymi adresowymi) i opis świadczeń dla uczestniku wyjazdu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych wypadkach zmianę programu wycieczki oraz terminu wyjazdu z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony umowy przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć ani przewidzieć. Wszystkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. Wymaga uprzedniego złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę, w którym wskazuje on zasadność wprowadzenia zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.eu/zssprojekt
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c pok.2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 08:45, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c pok.2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami . Zamówienie finansowane w 100% ze środków POKL, w tym 85% płatne ze środków europejskich a 15% dotacja celowa z budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.