eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Dostawa dymomierza, urządzenia do pomiaru zadymienia spalin pojazdów z silnikiem o zapłonie samoczynnym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-28

Łęczyca: Dostawa dymomierza, urządzenia do pomiaru zadymienia spalin pojazdów z silnikiem o zapłonie samoczynnym.
Numer ogłoszenia: 175394 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Łęczycy , ul. Ozorkowskie Przedmieście 2, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7212341, faks 024 7212341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1.oswiata.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dymomierza, urządzenia do pomiaru zadymienia spalin pojazdów z silnikiem o zapłonie samoczynnym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy dymomierza, urządzenia do pomiaru zadymienia spalin pojazdów z silnikiem o zapłonie samoczynnym. 1 Urządzenie fabrycznie nowe; 2 Musi spełniać wszystkie przepisy stawiane dymomierzom przeznaczonym do pracy w Stacji Kontroli Pojazdów; 3 Urządzenie umożliwia wykonanie kontroli zadymienia spalin pojazdów wynikających z norm EURO 3, EURO 4 i EURO 5; 4 Urządzenie powinno zapewnić szybką kontrolę zadymienia pojazdu i prostą jego obsługę; 5 Urządzenie umożliwia wykonanie kontroli zadymienia spalin pojazdów z pionową rurą wydechową; 6 Urządzenie lekkie tzn. głowica pomiarowa wraz z sondą poboru spalin maksymalnie ciężkie do 10 kg; 7 Urządzenie mobilne - umożliwia przeprowadzenie kontroli zadymienia spalin pojazdu w każdych warunkach pogodowych, również na zewnątrz, w tym poza pomieszczeniem SKP; 8 Możliwość wykonania kontroli spalin bez konieczności podłączenia go podczas badania do zewnętrznego źródła zasilania (zasilane z wewnętrznego akumulatora); 9 Konstrukcja urządzenia nie wymaga kablowego podłączenia między pomiarową głowicą, a jednostką sterującą, np. interfejs radiowy; 10 Możliwość przeprowadzenia kontroli zadymienia pojazdu również wtedy, gdy pomiarowa głowica dymomierza jest oddalona od jednostki sterującej o minimum 30 metrów; 11 Konstrukcja umożliwia wykorzystanie, jako jednostki sterującej dymomierza (pomiarowej głowicy dymowej), komputera będącego w posiadaniu użytkownika; 12 Oprogramowanie dymomierza ma umożliwić współdziałanie komputera z innymi aplikacjami, np. hałasomierza, bazą danych czy innymi programami użytkowymi; 1/13 Urządzenie ma być dostarczone w kompletacji umożliwiającej kontrolę wszystkich pojazdów z silnikiem diesla bez konieczności stosowania dodatkowych interfejsów do pomiaru prędkości obrotowej silnika; 1/14 Oprogramowanie urządzenia ma zapewnić automatyczną rejestrację wyników testów kontrolnych oraz ich zapis łącznie z danymi identyfikującymi badany pojazd; 1/15 Możliwość wydruku raportu z badania za pomocą drukarki stanowiącej element konstrukcyjny urządzenia lub drukarki zewnętrznej HP będącej na wyposażeniu SKP; 1/16 Konstrukcja urządzenia ma zapewnić kalibrację automatyczną, bez potrzeby wykorzystywania dodatkowych filtrów wzorcowych;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.15.00 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunki nr: 2), 3), 4) za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Pozyskanie zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy: 1 nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne; 2 podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1 jest niezgodną z ustawą, bądź też jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP; 2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 5 zawiera błędy w obliczeniu ceny; 6 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP; 7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia,nie spełnia. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia. Wszystkie wymagane w postępowaniu dokumenty zostały opisane w rozdziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnione załączniki od 1 do 7 zawarte w SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp1.oswiata.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy, 99 - 100 Łęczyca, ul. Ozorkowskie Przedmieście 2. Sekretariat szkoły.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy, 99 - 100 Łęczyca, ul. Ozorkowskie Przedmieście 2. Sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.